|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 15:28:20 GMT 1
Ja inderdaad, hoop wel dat het goed komt met dat kindje... zou wel heel lullig zijn als ook dat nog eens fout zou gaan..
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 15, 2005 19:17:21 GMT 1
Ik bedoel niet dat Locke gek is maar gewoon,,,ja,, er is iets met hem,,,.O ja, en Claire en haar baby? Jack ging die mensen enzo naar de grotten brengen maar Claire zag ik niet,,Of had ik soms een stukje gemist??
|
|
|
Post by Mariet on Apr 16, 2005 14:28:09 GMT 1
De aflevering van afgelopen vrijdag vond ik weer erg goed.. !! ;D Schrok best wel toen Jack onder dat puin lag
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 16, 2005 15:27:44 GMT 1
Ik vond um ook goed!! Maar heb Claire nog steeds nie gezien,,
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 17, 2005 13:44:00 GMT 1
Nee, maar ze is ook niet echt een belangrijk personage, en sowieso, er zijn zo'n vijftig overlevenden, en hoeveel zien we nu regelmatig?
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 17, 2005 13:58:02 GMT 1
Nee, maar ze is ook niet echt een belangrijk personage, en sowieso, er zijn zo'n vijftig overlevenden, en hoeveel zien we nu regelmatig? Ja, Maar ze zijn haar wel vergeten
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Apr 17, 2005 20:10:46 GMT 1
[glow=limegreen,2,300]Waaah dit was echt wel een spannende aflevering, ik wil zooo graag weten wat er met Sayid gebeurt is??? Het leek wel of hij door iets menselijks neergeslagen werd, wie kan dat nou zijn? Wel dom trouwens dat Kate en die andere jongen (die met die zus) gewoon weggingen terwijl Sayid al die moeite had gedaan om contact te maken...maargoed, Jack is weer gered!
Claire komt nog wel weer terug. Misschien is ze wel echt zwanger en heeft ze bevallingsverlof? (De actrice dan he)[/glow]
|
|
|
Post by Liz on Apr 17, 2005 20:15:51 GMT 1
ja precies! wie sloeg sayid nou neer zouden er meer mensen op t eiland zitten dan alleen die groep? of zou iemand van z'n eigen groep m hebben neergeslagen
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 18, 2005 16:17:53 GMT 1
ja precies! wie sloeg sayid nou neer zouden er meer mensen op t eiland zitten dan alleen die groep? of zou iemand van z'n eigen groep m hebben neergeslagen
Het was toen hij die singaal ontving en toen werd hij geslagen,,En ja het is misschien waar dat er meer mensen op het eiland zijn dan alleen die groep,Wist je met die franse vrouw? Zij is ook niet gered.En zit al 16 jaar op dat eiland,,
|
|
|
Post by Mariet on Apr 19, 2005 18:15:44 GMT 1
Ik denk dat die gozer met die enorme ego hem neersloeg (weet even zijn naam niet meer).
En over dat Kate wegliep, ik had in zo'n situatie (iemand die ze toch wel heel leuk vind) denk wel hetzelfde gedaan..
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 19, 2005 19:41:44 GMT 1
Ik denk dat die gozer met die enorme ego hem neersloeg (weet even zijn naam niet meer). En over dat Kate wegliep, ik had in zo'n situatie (iemand die ze toch wel heel leuk vind) denk wel hetzelfde gedaan.. Sawyer, nee, ik denk het niet, hij is volgens mij eigenlijk wel aardig, alleen een beetje irritant.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 19, 2005 20:58:07 GMT 1
Ik denk dat Locke Sayid heeft neergeslagen. Sayid kreeg net contact ofzo en volgens mij is Locke de enige die niet van het eiland af wil... Bij hem komen al zijn dromen enzo uit, hij kan weer lopen en door de wildernis lopen... Hij wil niet van dat eiland af dus wil hij ook niet dat er contact komt... denk ik
|
|
|
Post by Mariet on Apr 19, 2005 21:17:29 GMT 1
Maar hij zou ook gewoon als enige kunnen blijven, als die dat zou doen zou het wel érg egoïstisch zijn..
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 20, 2005 16:03:59 GMT 1
Maar waren we er niet al uit dat Locke deugt?
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 20, 2005 16:43:46 GMT 1
Heb het nu al 2 weken niet gezien.. Heb het egt veel te druk gehad.. Vind ut egt jammer..! Maar ik gaat vrijdag weer kijken..
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 20, 2005 17:22:16 GMT 1
Mooi, het is echt heel leuk op het moment.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 20, 2005 18:37:37 GMT 1
Mooi, het is echt heel leuk op het moment. haha
|
|
|
Post by Mariet on Apr 20, 2005 19:52:15 GMT 1
Maar waren we er niet al uit dat Locke deugt? Ja toch? Ik dacht van wel iig ;D
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 23, 2005 13:16:07 GMT 1
Wie heeft Lost gezien?? Vond ut wel leuk,,
|
|
|
Post by Liz on Apr 23, 2005 16:12:59 GMT 1
mm...lock deugt toch nie helemaal na mijn id...hij gaf Sayid gewoon dat mes, terwijl hij wist wat Sayid er mee zou gaan doen srry hoor, maar dan spoor je toch niet helemaal...
|
|