|
Post by Prince Charmed on Apr 2, 2005 14:08:43 GMT 1
Zeker leuk. Ik heb echt het idee dat er iets mistieks aan de hand is, nu ook die doodskist leeg is... Ja,..ik weet niet, misschien is dat lijk er gewoon uitgeslingerd tijdens de crash... maarja locke zei idd ook dat er iets met het eiland was.. misschien dat hij daarom ook wel weer kan lopen.. Vond het wel een leuke aflevering, komen weer veel te weten over Jack Ik vond Sawyer ook weer leuk met zn opmerking tegen Boone zoiets van: How does it feel? Boone: What? Sawyer: To take my place on top of everyone's most hated list. haha dat vond ik wel grappig, maar hij mag best wel wat aardiger doen...
|
|
|
Post by halliwellsister on Apr 3, 2005 10:22:53 GMT 1
ik vin het egt een leuke serie en ook de mensen die erin spelen... ik denk ook dat jack en dat ene meisje met dat donkere haar wel wat krijgen samen want ze doen veel samen en zo...
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 3, 2005 11:19:14 GMT 1
Ja,..ik weet niet, misschien is dat lijk er gewoon uitgeslingerd tijdens de crash... maarja locke zei idd ook dat er iets met het eiland was.. misschien dat hij daarom ook wel weer kan lopen.. Vond het wel een leuke aflevering, komen weer veel te weten over Jack Ik vond Sawyer ook weer leuk met zn opmerking tegen Boone zoiets van: How does it feel? Boone: What? Sawyer: To take my place on top of everyone's most hated list. haha dat vond ik wel grappig, maar hij mag best wel wat aardiger doen... Ja, Maar toen Jack bijna in het water viel (Er zaten allemaal stenen en water) gaf Locke ineens zijn hand.Raar Locke lijkt net hun te beschermen net een "Engel". en die opmerking was wel leuk!
|
|
|
Post by Mariet on Apr 3, 2005 12:16:16 GMT 1
Ik had het opgenomen, ga nu het laatste kwartiertje kijken
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 11:57:53 GMT 1
Ik had het opgenomen, ga nu het laatste kwartiertje kijken Wat vonden jullie van die aflevering van 08/04? Ik vond het leuk.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 9, 2005 13:56:46 GMT 1
Me too, zullen er nu twee groepen komen?
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 13:59:54 GMT 1
Me too, zullen er nu twee groepen komen? Ja, Bij die grotten en op het strand.Maar echt raar dat Kate niet meeging naar die grotten.En Jack die deed ineens of ze daar voor altijd zouden wonen.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 9, 2005 14:01:07 GMT 1
Het is dan ook een inmens kleine kans dat er ooit nog hulp komt.
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 14:06:23 GMT 1
Het is dan ook een inmens kleine kans dat er ooit nog hulp komt. Ja,Op zo`n eiland.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 10, 2005 15:33:08 GMT 1
Haaj,,
Ik kijk ook Lost!!!! Ik vind het super en spannend!!!
|
|
|
Post by Mariet on Apr 11, 2005 7:33:02 GMT 1
Ik vond het vrijdag echt wel een leuke aflevering Maarja.. Had niet van Kate verwacht dat ze niet mee zou gaan maar dat komt denk ook door die ene gast.. Maarja ben benieuwd naar de volgende ;D
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 11, 2005 15:21:39 GMT 1
Locke lijkt echt hun te beschermen.Er is echt iets met Locke aan de hand..
|
|
|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 10:19:08 GMT 1
Ik vind hem wel een gave gozer, denk ook eerlijk gezecht niet dat er iets mis met hem is..
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 13, 2005 13:26:55 GMT 1
Toen Jack bijna viel was Locke er,Toen ze geen eten hadden gingen ze op jacht en toen had Locke een zwijn gevangen Die hij helemaal niet kon vangen,,,Hij zag dat Charlie op een bijenkorf stond zonder dat Charlie,Kate en Jack het zagen ,,
|
|
|
Post by Liz on Apr 13, 2005 13:32:18 GMT 1
en hij heeft het monster al gezien, maar wil niet aan de anderen melden wat het nou was...
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 13, 2005 13:39:13 GMT 1
en hij heeft het monster al gezien, maar wil niet aan de anderen melden wat het nou was... Ja,
|
|
|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 14:51:25 GMT 1
Dus.. denken jullie nou dat die wel of niet deugt, ik volg het niet helemaal
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 13, 2005 14:52:37 GMT 1
Locke deugt.
|
|
|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 14:54:21 GMT 1
haha oke, mee eens
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Apr 13, 2005 15:08:52 GMT 1
[glow=limegreen,2,300] Ook mee eens! Al weet hij wel erg veel, dus heb ik wel het idee dat hij meer weet dan anderen zegmaar, ook over het eiland. Maar dat is misschien maar goed ook! Ben echt benieuwd hoe het verder gaat...ook met Claire en haar baby [/glow]
|
|