|
Post by xCharmedx on Mar 26, 2005 9:48:34 GMT 1
Lost is super! Maar ik heb het gemist Ja en dat is wel waar dat die Locke een rare man is.Als je naar die vorige afleveringen keek was hij ook al raar!
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 26, 2005 11:03:15 GMT 1
Lost is super! Maar ik heb het gemist Ja en dat is wel waar dat die Locke een rare man is.Als je naar die vorige afleveringen keek was hij ook al raar! Vandaag 0p Ver0nica k0mt de herhaling van L0st om 20.00 uur! Kun je ut dan m0oii Zien !
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 26, 2005 13:05:19 GMT 1
Vandaag 0p Ver0nica k0mt de herhaling van L0st om 20.00 uur! Kun je ut dan m0oii Zien ! Heej, Bedankt!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 11:24:43 GMT 1
Heej, Ik heb het gisteren gezien op Veronica. Die Locke is echt raar. Maar verder gebeurde er niet echt iets. Hopelijk is er volgende week vrijdag een betere aflevering.Want ik vond hem echt tegenvallen vergelijken met die andere afleveringen.
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 11:57:31 GMT 1
Jaa me2..
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:20:48 GMT 1
Jaa me2..
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 12:21:27 GMT 1
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:26:53 GMT 1
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 12:28:33 GMT 1
Soms maar niet altijd hoor..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 27, 2005 19:30:15 GMT 1
Ik vond het eerst wel vreemd dat ze de hele tijd die Locke met die teen lieten zien, maar nu snap je dat ook wel... wel vreemd dat hij dan opeens niet meer verlamd is.. Maar toen hij Kate wegtrok bij de wilde zwijn, bleef hij een hele tijd liggen... tijdelijke verlamming weer terug ofzo?? Ik vraag me af of Jack gewoon spoken ziet, of dat er echt een man met een pak aan op dat eiland zit.. Ik ben Sawyer fan echt grappig stukje: Kate: 'What is it? ' Claire: 'Somebody's in there. ' Sayid :'Everyone in there's dead.' Jack: 'Sawyer'. Sawyer: 'Right behind you, Jackass. ' leuke woordspeling ^^
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 9:24:53 GMT 1
Ik vond het eerst wel vreemd dat ze de hele tijd die Locke met die teen lieten zien, maar nu snap je dat ook wel... wel vreemd dat hij dan opeens niet meer verlamd is.. Maar toen hij Kate wegtrok bij de wilde zwijn, bleef hij een hele tijd liggen... tijdelijke verlamming weer terug ofzo?? Ik vraag me af of Jack gewoon spoken ziet, of dat er echt een man met een pak aan op dat eiland zit.. Ik ben Sawyer fan echt grappig stukje: Kate: 'What is it? ' Claire: 'Somebody's in there. ' Sayid :'Everyone in there's dead.' Jack: 'Sawyer'. Sawyer: 'Right behind you, Jackass. ' leuke woordspeling ^^ Ja, Grappig stukje.En ja,toen met die zwijnen.Toen bleef Locke gewoon liggen en wat was er met die teen?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 28, 2005 9:36:12 GMT 1
Ja, Grappig stukje.En ja,toen met die zwijnen.Toen bleef Locke gewoon liggen en wat was er met die teen?
(Als je dit bedoeld en anders lees het maar niet ) Locke zat toch in een rolstoel, dat zag je in die stukjes uit het verleden. Maar op de een of andere manier waren zijn benen niet meer verlamd toen het vliegtuig crashte (misschien door de klap?) Daarom zag je Locke toen met die teen bewegen, omdat hij dat eigenlijk niet kon en opeens kan hij weer lopen. Hij was natuurlijk helemaal verbaasd ^^
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 28, 2005 10:18:26 GMT 1
Ik had het opgenomen en kon het daarnet pas kijken. Maar inderdaad een leuke woordspeling, "Jackass"
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 14:11:01 GMT 1
(Als je dit bedoeld en anders lees het maar niet ) Locke zat toch in een rolstoel, dat zag je in die stukjes uit het verleden. Maar op de een of andere manier waren zijn benen niet meer verlamd toen het vliegtuig crashte (misschien door de klap?) Daarom zag je Locke toen met die teen bewegen, omdat hij dat eigenlijk niet kon en opeens kan hij weer lopen. Hij was natuurlijk helemaal verbaasd ^^ O, Oke.
|
|
|
Post by Mariet on Mar 28, 2005 21:34:35 GMT 1
Ik vind het echt zooo geniaal!! Ben wel benieuwd hoe het verdergaat met Jack en die man die die ziet.. dat is best interesant! En tja.. nog steeds de vraag 'wat zullen die beesten zijn'. Had trouwens in het begin niet verwacht dat dat meissie 'gevaarlijk' zou zijn. Maarja.. Als je alles van te voren weet is het ook niet leuk meer ;D Vind het wel echt bruut, leuk vrijdagavondje zo!! ;D
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 29, 2005 16:23:22 GMT 1
Ik vind het echt zooo geniaal!! Ben wel benieuwd hoe het verdergaat met Jack en die man die die ziet.. dat is best interesant! En tja.. nog steeds de vraag 'wat zullen die beesten zijn'. Had trouwens in het begin niet verwacht dat dat meissie 'gevaarlijk' zou zijn. Maarja.. Als je alles van te voren weet is het ook niet leuk meer ;D Vind het wel echt bruut, leuk vrijdagavondje zo!! ;D ja, Het is leuk. En Kate ziet er ook helemaal niet uit als een crimineel en wat die beesten zijn weet ik ook niet.Lekker spannend!
|
|
|
Post by Mariet on Mar 29, 2005 18:46:55 GMT 1
Ik kan het vrijdag helaas niet kijken, ook geen charmed. maarja...
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 30, 2005 12:56:07 GMT 1
Ik kan het vrijdag helaas niet kijken, ook geen charmed. maarja... Ooh,,,,,,,
Jammer
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 2, 2005 11:34:52 GMT 1
Wie heeft Lost gezien? Ik vond hem best wel leuk.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 2, 2005 13:58:46 GMT 1
Zeker leuk. Ik heb echt het idee dat er iets mistieks aan de hand is, nu ook die doodskist leeg is...
|
|