|
Post by P3rules on May 1, 2006 16:52:15 GMT 1
Ze zijn bij net 5 wel in to the dubbelen afleveringen.. en lost en grey´s anatomy.. wel coowl dat ze dat doen is wel leuk, beter dan weer andere herhalingen ben wel erg beniewd hoe lost ooit af gaat lopen..
|
|
|
Post by Joykuh on May 2, 2006 13:15:58 GMT 1
Prime heeft afgelopen maandag 18 uitgezonden, en neemt nu voor een maand een stop. 1 juni gaan ze verder.. Wij krijgen op VT4 maar tot afl 18 te zien, dan is er een zomerstop.. Nu maandag 15 en 16 ^^ Maar ach, ik download de nieuwe wel Morganavond afl 2x20 in de US, can't wait ^^
|
|
|
Post by P3rules on May 4, 2006 20:11:22 GMT 1
Het downloaden is erg handig, alleen raak ikbij het downloaden van Lost beetje de weg kwijt.. weet nooit precies welke aflevering ze hier aan het uitzenden zijn.. Bij charmed download ik de afleveringen ook. Dus heb ze al tot 8x19 gezien.
Maar k heb lost weer ff gemist .. :-/k hoop het morge te kunnen kijken. maar ut wordt nu wel langdradig.. er moet iets uitkomen waarom, of hoe.. ze blijven een beetje hangen.. vind ik..
|
|
|
Post by Joykuh on May 5, 2006 19:29:10 GMT 1
Het downloaden is erg handig, alleen raak ikbij het downloaden van Lost beetje de weg kwijt.. weet nooit precies welke aflevering ze hier aan het uitzenden zijn.. Bij charmed download ik de afleveringen ook. Dus heb ze al tot 8x19 gezien.
Maar k heb lost weer ff gemist .. :-/k hoop het morge te kunnen kijken. maar ut wordt nu wel langdradig.. er moet iets uitkomen waarom, of hoe.. ze blijven een beetje hangen.. vind ik..
Ik heb van Lost tot 2x19 gezien.. en geloof me.. het blijft niet langdradig.. 2x20 is nu aan het downloaden.. en ik verschoot héél erg van de spoilers! Heb er ook al een paar gezien Een fantastische afl als je het mij vraagt..
|
|
|
Post by P3rules on May 6, 2006 19:27:06 GMT 1
Dat is mooi dan blijf ik zeker nog even er naar kijken Ben beniewd
|
|
|
Post by Joykuh on May 6, 2006 19:51:59 GMT 1
Dat is mooi dan blijf ik zeker nog even er naar kijken Ben beniewd AAAH! 2x20 gezien.. OMFG.. Dit is waarschijnlijk een van de Interressantste afl van het ganse seizoen..
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 9, 2006 17:55:39 GMT 1
Ik was bezig met hem te downloaden, maar toen opeens ging mijn laptop kapot en hij is niet meer te maken. Op deze computer kan ik niet downloaden, omdat hij al te vol zit Maar ik ben nu eenmaal een spoiler lezer, en wat ik gelezen heb, zeg ik 'Jeej' ook al is het best gemeen (A)
|
|
|
Post by Joykuh on May 9, 2006 19:23:07 GMT 1
Ik was bezig met hem te downloaden, maar toen opeens ging mijn laptop kapot en hij is niet meer te maken. Op deze computer kan ik niet downloaden, omdat hij al te vol zit Maar ik ben nu eenmaal een spoiler lezer, en wat ik gelezen heb, zeg ik 'Jeej' ook al is het best gemeen (A) Had je mijn reactie moeten zien toen ik te weten kwam wat er gebeurde.. Het was halfzeven 'sochtends, zo'n 4u nadat de afl in amarika was geweest. N vriendin van mij heeft alles op internet gevolgd en het mij laten weten.. Ik was direct klaarwakker! Niet te doen gewoon..
|
|