|
Post by Joykuh on Mar 31, 2006 18:51:13 GMT 1
Ik ben allesbehalve blij.. Mn broer is zn memorystick vergeten mee te nemen naar school en dus kon hij de nieuwe aflevering niet downloaden Zelf kunnen we dat niet want we staan al op 80 procent.. En idd, ik ben een Jater, en ik vind dat ze gewoon samenhoren, ze passen veel beter bij elkaar dan Kate en Sawyer. Ja, oke.. Sawyer heeft veel gemeen met Kate enzo, maar ik vind ze gewoon niet samen passen als koppel
|
|
|
Post by Liz on Apr 8, 2006 10:57:36 GMT 1
een paard in de jungel...achja, na die ijsbeer en dat metalige monster, waarom niet he?
charlie had trouwens ergens zown leuke uitspraak toen hij het over dat andere groepje uit de achterkant van het vliegtuig had: "They seem to have had a rough time of it. It looks like they went bloody Lord of the Flies out there." Hij zei precies wat ik al een paar afleveringen dacht Erg leuk om dit dan zo te horen
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 8, 2006 17:48:35 GMT 1
Ik vond het jammer van Jack en Kate Sawyer en Kate passen gewoon veel beter bij elkaar. Maarja het gaat nu toch niet zo heel goed tussen Jack en Kate, en dat met Kate en Sawyer was wel erg schattig ^^ Dat hij dacht dat hij gered was ^^ En Walt die maar een beetje zit te chatten terwijl hij ontvoerd is. Ik snap dat echt niet hoor, maar daar zien we nog wel meer van ^^ Ik vraag me wel af of dat nou echt Walt is. Of hij doet dat met zijn paranormale gaven ofzo..? Jin en Sun waren ook leuk ^^ Maarja Kate heeft wel haar vader vermoord. Die moeder van Kate is Zelda uit Sabrina En bij Kate's nep-vader was Sayid op de tv Klikkk voor plaatje van Sayid op TV
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 8, 2006 20:10:51 GMT 1
Ik vond het jammer van Jack en Kate Sawyer en Kate passen gewoon veel beter bij elkaar. Maarja het gaat nu toch niet zo heel goed tussen Jack en Kate, en dat met Kate en Sawyer was wel erg schattig ^^ Dat hij dacht dat hij gered was ^^ En Walt die maar een beetje zit te chatten terwijl hij ontvoerd is. Ik snap dat echt niet hoor, maar daar zien we nog wel meer van ^^ Ik vraag me wel af of dat nou echt Walt is. Of hij doet dat met zijn paranormale gaven ofzo..? Jin en Sun waren ook leuk ^^ Maarja Kate heeft wel haar vader vermoord. Die moeder van Kate is Zelda uit Sabrina En bij Kate's nep-vader was Sayid op de tv Klikkk voor plaatje van Sayid op TVIk vind net dat jack en kate beter bij elkaar passan dan kate en sawyer Kan niet w8en tot woensdag, afleverin 2x19 is dan in amerika Ik verw8 er véél van
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 8, 2006 23:43:15 GMT 1
Ja, idd 2x19 lijkt me ook wel grappig. Maar aan de andere kant ben ik niet zo heel erg geinteresseerd in Rose en Bernard, maarja.. misschien hebben zelfs zij wel wat boeiends ^^ Ik hoop wel op méér Skate En ik wil ook een Libby flashback. Die van deze vrijdag in Nederland is trouwens The 23rd Psalm en gaat over Mr Eko. Wel een interessante aflevering ^^
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 11, 2006 18:36:57 GMT 1
Ja, idd 2x19 lijkt me ook wel grappig. Maar aan de andere kant ben ik niet zo heel erg geinteresseerd in Rose en Bernard, maarja.. misschien hebben zelfs zij wel wat boeiends ^^ Ik hoop wel op méér Skate En ik wil ook een Libby flashback. Die van deze vrijdag in Nederland is trouwens The 23rd Psalm en gaat over Mr Eko. Wel een interessante aflevering ^^ Ik vond de aflevering van Eko eerlijk gezegd nogal saai En ik d8 wel dat er een libby epi ging komen hoor.. ik denk 21.. maar ik kan me ook vergissen..
|
|
|
Post by P3rules on Apr 12, 2006 16:04:41 GMT 1
ik snap die hele mr EKo eigenlijk niet maar misschien zien we vrijdag idd waar het om gaat, maar hij is wel net zo geheimzig als lock eigenlijk is die is ook een beetje raar:S
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 12, 2006 16:27:00 GMT 1
Hmmm... je zal Eko in ieder geval anders gaan zien en itt tot Joykuh vond ik het toch wel iets hebben, zijn flashbacks, en natuurlijk wat er op het eiland gebeurd^^ Maarja ik vind alle LOST afleveringen goed (A)
Vanavond nieuwe aflevering in Amerika, morgen dus maar even downloaden ;D
|
|
|
Post by Mariet on Apr 14, 2006 18:19:23 GMT 1
Ik blijf lost echt super leuk vinden! ben benieuwd naar vanavond
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 14, 2006 20:01:48 GMT 1
Kheb 17 en 18 ondertussen ook al gezien ^^ OMG! Aflevering 2x19 is echt fantastisch!!!!!!!! Ik heb de Jate scenes al gezien (de ganse epi is nog bezig aant downlaoden) maar dit is dus mijn favoriete aflevering geworden! OMG! ;D
|
|
|
Post by Liz on Apr 15, 2006 16:40:02 GMT 1
Die van gister (de Eko aflevering dus ) was inderdaad niet zo super...beetje saai, al krijg je er wel een beter beeld van Eko door.
Maar echt...wát was dat enge rokerige ding?! 't is iets met elektriciteit ofzo, want er zaten vonkjes in...eng ding...
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 16, 2006 19:52:14 GMT 1
Als je op bepaalde momenten als hij face to face komt met die rook, op pauze zet kan je gezichten zien in die rook
|
|
|
Post by Liz on Apr 17, 2006 13:50:50 GMT 1
gezichten? ik zag alleen maar vonkjes maar wel gaaf dan, zijn er ook plaatjes van ergens denk je?
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 17, 2006 19:11:15 GMT 1
En een woordje uitleg: The monster analyzes Mr. Echo’s life (View details for explanation) When the monster/security system passes over Mr. Eko, numerous flashes of images from his life can be seen. The following is a documentation of the screen captures taken. Some images are quite clear while others are not as easily decipherable. 01. Eko is approached by the monster 02. An image of the church, a building with a cross on top (Image is right) 03. An image of Yemi perhaps (Image is top left and top center) 04. Old man with bowed head (Image is left center) 05. Young Yemi is held by Eko (Image is far right) 06. Unknown face or image (Image is bottom right) 07. Upside down image of Eko or Yemi (Image is top right) 08. Unknown face, perhaps Goldie (Image is top-left center) 09. Virgin Mary statue (Image is center) 10. Uknown face (Image is left center) 11. Old Eko holding a shot Yemi (Image is top left) 12. Christ on the cross (Image is left) En een foutje: www.losthatch.com/images/screen_captures/S2E10_Ranch_Dressing_Dharama.jpgDharama ipv Dharma
|
|
|
Post by Mariet on Apr 18, 2006 17:26:58 GMT 1
Wow wat een rare wolk was dat bij mr. Eko!!
|
|
|
Post by P3rules on Apr 18, 2006 21:35:53 GMT 1
Idd een rare wolk maar die gezichte zie ze nie zo goe :S k ga hem nog maar eenkeer bekijke heb hem opgenomen
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 23, 2006 10:57:52 GMT 1
Hoe zit het precies met 'Lost'?
'Lost' is iedere vrijdagavond om 21.30 uur te zien. Vanaf juni zenden we iedere vrijdagavond twee afleveringen van Lost achter elkaar uit. Ook dit zijn nieuwe afleveringen. Het is niet mogelijk om een aflevering van de serie na te bestellen. 'Lost' wordt niet herhaald.Stond op de site van Net5! Dus dat is wel beter.
|
|
|
Post by Liz on Apr 23, 2006 19:26:39 GMT 1
yay! 2 afleveringen!! das wel vet Maar er komt vast ook ergens een zomerstop...naja, zien we dan wel weer 2 afleveringen achter elkaar!! dat wordt een heerlijk Lost-avondje ;D
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 23, 2006 19:31:48 GMT 1
Morganavond afl 11 en 12 van seizoen 2 ^^ Wij gaan binnenkort ook een stop krijgn, omdat ze te dicht gaan lopen op amerika met hun dubbelafl..
|
|
|
Post by Mariet on Apr 23, 2006 19:53:33 GMT 1
Dat wordt energie-drank drinken (ben niet zo'n goede opblijver als ik niet beweeg ) Maar wel gaaf dat er 2 afleveringen komen
|
|