|
Post by Prince Charmed on Nov 7, 2005 19:45:38 GMT 1
Ja beetje anticlimax die herhalingen he...en ik had hem ook al gezien op de DVD van veronica magazine...maar goed, het wachten wordt vast beloond, k heb echt zin in het nieuwe seizoen!! Seizoen 2 begint nog niet vrijdag We hadden dus vorige week 'Lost the Journey' , die samenvatting. Dan de 21ste aflevering van het 1ste seizoen: 21. The Greater Good (Aflevering over Sayid) 22. Born to Run (Kate) 23. Exodus part 1 (over verschillende mensen) 24. Exodus part 2 ( idem) Dan komt seizoen 2 en de eerste aflevering heet: 1. Man of Science, Man of Faith (Jack aflevering)
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Nov 18, 2005 10:19:49 GMT 1
ow thanks voor de info Ik vond die aflevering over Boone eigenlijk een typische seizoensafsluiter, en toen kwamen die herhalingen dus ik dacht: nu is het toch echt afgelopen, maar het was dus nog niet de laatste van het seizoen Nu ben ik wel heel benieuwd hoe spannend dan de echte finale van het seizoen is! Das ook nog een dubbele aflevering, als ie net zo is als bij CSI:o dan komt het helemaal goed
|
|
|
Post by Joykuh on Nov 20, 2005 20:41:36 GMT 1
Wij hebben de maandag 2 afleveringen na elkaar ^^ Morgen 1x19: "Deux Ex Machina" en 1x20: "Do No Harm" Bijna de laatste afleveringen, maar binnen anderhalve week ligt de dvd-box in de winkel, en ga ik die kopen ^^ Want ik heb de eerste 5 epi's gemist
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 10, 2005 10:36:14 GMT 1
Oee Walt ontvoerd, Sawyer neergeschoten en Michael, Jin en Sawyer zwemmen nu ergens midden in de zee, zonder een vlot! En en , the hatch is open! Alleen zien we nog niet wat erin zit -__- Einde van het tweede seizoen ^^ Ik hoop niet dat Sawyer dood gaat
|
|
|
Post by Liz on Dec 10, 2005 11:41:01 GMT 1
Het wordt wel steeds spannender he. We hebben nu wel eindelijk the others gezien werd ook wel eens tijd...en dat monster, volgens mij is het mechanisch...en dat wat onder het luik zit heeft daar iets mee te maken denk ik. Oeh, 'k kan niet wachten tot seizoen 2!
Ze gaan bij net 5 toch wel meteen volgende week ermee verder he?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 10, 2005 12:09:48 GMT 1
Ja, idd dat monster lijkt mij ook mechanisch. Als je die geluiden hoorde toen hij Locke meenam. Ik vind Locke trouwens een steeds vreemder personage worden.. O.o , denkt hij nou echt dat hij het overleefd als hij daarin viel ? Ik heb iig wel gehoord dat ze gelijk verder gingen met seizoen 2, dus heb er zin in (: Ik wil eindelijk wel eens weten wat er in de hatch zit.. (Stiekem weet ik het al, te veel spoilers overal )
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 10, 2005 19:05:31 GMT 1
Ik vond het weer een goede aflevering, eindelijk weer wat gebeurd de laatste paar afleveringen.
|
|
|
Post by Joykuh on Dec 11, 2005 19:12:41 GMT 1
Maandag hadden wij de laatste aflevering, dinsdag heb ik de Dvd box gekregen.. Die heb ik wel al uitgekeken omdat ik de hele week thuis ziek lag en ik verveelde me Soit, Ik kan niet wachten op seizoen 2,... volgens mij zal het nog lang wachten worden hier in België
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 12, 2005 19:49:08 GMT 1
Slecht nieuws voor de Nederlanders... Net 5 zendt alleen de eerste 3 afleveringen van seizoen 2 uit, heb ik gehoord -__- Ik weet niet wanneer ze de rest gaan uitzenden... Joykuh,,, Leuke icon!! Ik vind hem echt leuk gevonden! Zelf gemaakt?!
|
|
|
Post by Liz on Dec 13, 2005 9:38:04 GMT 1
ownee...dat wordt afkicken... heb eens even gekeken op de net5 site, en dit is wat er staat:
alsof een zomerstop al niet irritant genoeg is...maar volgens mij is dat 'medium' ook best ok. IK hoop alleen wel dat die winterstop niet heel erg lang duurt...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 13, 2005 15:50:28 GMT 1
Winterstop? Jammer! Niet zo lang, hè? Ik stem twee weken.
|
|
|
Post by Joykuh on Dec 15, 2005 20:23:20 GMT 1
|
|
|
Post by Joykuh on Dec 26, 2005 19:16:29 GMT 1
Ik heb dit gemaakt naar een voorbeeld van Nadia:
|
|
|
|
Post by Liz on Dec 31, 2005 13:59:34 GMT 1
dit was de laatste aflevering...*snik* Maar wel een goeie laatste aflevering
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 31, 2005 16:27:07 GMT 1
Ja jammer dat er een winterstop is.
Even over de getallen, ik weet niet wat ze betekenen en waarom ze ieder 108 minuten moeten worden ingevoerd in de computer, maar 4+8+15+16+23+42=108!!! Ook ben ik nu wel heel nieuwsgierig wie die anderen nou precies zijn en wat ze willen.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 31, 2005 18:19:42 GMT 1
Dat meisje.. Dat was toch Ana-Lucia, uit die Jack flashback? Dus ze zat wel degelijk in dat vliegtuig ^_^ En waarschijnlijk die anderen bij wie ze was dus ook, dus er zijn nog meer overlevenden! Ik weet niet wat ik van die knop moet geloven... ik denk dat het idd een wetenschappelijk experiment is om te kijken hoe lang ze dit volhouden ofzo.. En Walt zei nog Dont Press The Button, dus het zal wel niet iets bijzonders zijn...(Toen Shannon hem zag in het bos, zei hij dit achterstevoren) Ofwel natuurlijk want het heeft met die nummers te maken.. Ik vind het echt zo dom dat ze er nu gewoon mee stoppen! Laten ze ons gewoon zo lang zitten met weer allemaal vragen... *gr* En ik vond deze flashbacks één van de saaiste... Locke boeit me echt niet zo en het was nu echt een ruwe onderbreking van de "echte" serie. Ohja en over die Others.. ik denk niet dat dat deze waren, dit zijn gewoon die andere overlevenden uit die staart. Volgens mij zijn er nog anderen op het eiland, waar Ethan toebehoorde... EDIT Nog het filmpje over wat Walt zei tegen Shannon in het bos.. alleen dan achterstevoren waltreversed.ytmnd.comIets van [don't?] press the button, the button's bad
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 31, 2005 18:53:53 GMT 1
Super gaaf, hoe kom je aan deze site?
Locke boeit mij juist wel, maar de flashbacks van gisteren vond ik ook niet zo interessant, ik wil juist weten hoe hij in die rolstoel terecht is gekomen, jullie niet?
|
|
|
Post by Liz on Dec 31, 2005 21:32:15 GMT 1
nee, dat is niet iets waar ik me echt afvraag hij zal wel tegen een boom zijn aangereden of over het hek hebben proberen te klimmen wat niet helemaal ok is gegaan ofzo...
maar wauw! dat van Walt...creapy...zou dan al dat gefluister in het bos ook achterstevoren zijn geweest? daar was ook niet echt iets van te verstaan toch?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 3, 2006 11:19:40 GMT 1
In de Telegraaf van vandaag stond dat LOST in maart weer terug komt ^_^ Duurt nog wel twee maanden maar goed...
Omdat NET5 een strak schema ofzo hanteert en ze dat in Amerika niet doen, willen ze niet plotseling hebben dat ze geen aflevering uit kunnen zenden omdat ze nog geen leveringsrechten hebben of iets dergelijks, en nu gaan ze in maart verder, en dan met de zekerheid dat we het hele tweede seizoen te zien krijgen..
|
|