|
Post by Mariet on Sept 20, 2005 14:20:48 GMT 1
Hele leuke aflevering benieuwd naar vrijdag!
|
|
|
Post by Liz on Sept 20, 2005 20:22:01 GMT 1
is die ijsbeer nou eigenlijk 'het monster'? nee toch of wel? Dat monster leek mij groter...
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Sept 24, 2005 11:29:18 GMT 1
Aaah ik heb het gemist!! wordt het toevallig ook nog een keer herhaalt, later deze week? @ Liz: volgens mij is het monster niet de ijsbeer, want hij had die piloot hoog in de boom laten liggen, dus zou het monster groter moeten zijn. Bovendien maakt het ook andere geluiden.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Sept 25, 2005 14:23:09 GMT 1
Zover ik weet, wordt het niet herhaald. Maar je kunt proberen 'm te downloaden. De naam van deze aflevering is 'Homecomming', het was wat betreft het verhaal best een belangrijke aflevering.
|
|
|
Post by Liz on Sept 25, 2005 15:26:01 GMT 1
en als je m niet kunt vinden voor dowloaden kun je altijd nog hier kijken voor een heeeele uitgebreide beschrijvin van de aflevering
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Oct 1, 2005 15:00:25 GMT 1
Dank je wel! Ik heb hem al gedownload, ging best nog snel :-) En toen op DVD gebrand, dus ik ben weer helemaal op de hoogte! D.w.z. ik was weer helemaal op de hoogte, want ik moet de aflevering van gister nog kijken, maar dat komt wel goed.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 1, 2005 21:26:54 GMT 1
Oee die van gister was ook leuk! Een hele Sawyer eps! Sawyer heeft gewoon iemand vermoord... om niks!! Ik vind het echt zielig! Hij wist het zelf ook gewoon niet, die Hibbs heeft hem er gewoon ingeluist Ik vind het wel jammer dat Sawyer ofwel James, niet even tegen Jack zei dat hij zn vader had gezien en dat zn vader toch wel trots was op Jack.. maar dat komt vast nog wel! @lysbert, waar had jij die aflevering gedownload? Bij dat Torrent ding..? Of bij een ander download programma.. ik wil de volgende eps eigenlijk ook downloaden!
|
|
|
Post by Mariet on Oct 3, 2005 19:09:02 GMT 1
Ik heb het afgelopen vrijdag gemist..
|
|
|
Post by Bernadet on Oct 3, 2005 19:25:55 GMT 1
Ik heb het afgelopen vrijdag gemist.. Wel jammer was erg leuke aflevering.. Miss kun je hem nog downloaden..
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Oct 5, 2005 11:32:02 GMT 1
@lysbert, waar had jij die aflevering gedownload? Bij dat Torrent ding..? Of bij een ander download programma.. ik wil de volgende eps eigenlijk ook downloaden! Ik heb hem gedownload via Shareaza, maar volgens mij is dat ook onderdeel van torrent etc... hoe het precies zit weet ik niet, maar het ging wel makkelijk. Ik weet niet welk downloadprogramma jij gebruikt, maar je kunt anders ook LimeWire proberen. Groetjes!
|
|
|
Post by Bernadet on Oct 8, 2005 8:46:16 GMT 1
Vond de aflevering een beetje tegenvallen.. wel leuk dat we nu wat meer weten over Jin en Sun..
|
|
|
Post by Liz on Oct 12, 2005 13:16:28 GMT 1
Ze heeft nu gewoon eindelijk toegegeven dat ze engels kan...werd wel tijd vond ik hoor en maar goed dat dat vlot afbrandde t zou zonde zijn als de serie zo snel afgelopen zou zijn, of dat een aantal mensen er zomaar uit zouden gaan
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 24, 2005 12:45:58 GMT 1
Oeee spannend! Licht uit die hatch! Boone die contact had met de buitenwereld! (of niet natuurlijk...) Ik heb op wat sites gekeken, maar niemand verstond echt goed wat er gezegd werd toen Boone zei dat zij de overlevenden van Oceanic Flight 815 waren.. Verschillende zinnetjes die het zouden kunnen zijn..:
"There are no survivors of flight 815" "We are the survivors of flight 815" "There is no flight 815"
Ik vind het echt spannend! En Sawyer en die bril.. haha dat vond ik echt grappig... eerst Jack al die vragen stellen, en als Sawyer dan boos weg loopt, "Hij moet een bril" whaha
En ik heb medelijden met Locke.. arme locke werd er gewoon ingeluist door zn ouders.. ik vond zijn droom wel heel eng, met Boone en Theresa valt van de trap enzo.. Is ie helderziend ofzo?
|
|
|
Post by Liz on Oct 24, 2005 15:44:59 GMT 1
jaa t was weer briljant dat lichtje aan het eind was echt gewoon freaky! oeh, ik hou van deze serie ik had trouwens nog helemaal niet zo nagedacht over dat zinnetje dat uit dat microfoonding kwam...geen id meer ook wat ik toen verstond
|
|
|
Post by Paigethecutest on Oct 24, 2005 16:20:26 GMT 1
Het was inderdaad een heel goede aflevering, die Locke blijft me maar meer intrigeren.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Oct 28, 2005 21:35:14 GMT 1
Ik vond het vandaag een best emotionele aflevering, Boone die op sterven ligt en later ook overlijd en Claire aan het bevallen pffff heb een traantjes weggepinkt vanavond
|
|
|
Post by Liz on Oct 28, 2005 22:54:17 GMT 1
ja ik ook... 't was ook zo sneu.. wel een beetje tegenstrijdig: aan de ene kant is het vreselijk verdrietig omdat boone dood is...maar aan de andere kant is er weer een nieuw leventje bijgekomen, wat dan wél weer leuk is... ik hoop dat jack locke vind...waarom is die gast nooit eens gewoon eerlijk?! zelfs wanneer er zoiets erg gebeurd blijft hij stug volhouden met zijn leugens wel leuk dat er een babytje bij is
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 30, 2005 10:35:00 GMT 1
Ja, ik snap Locke ook niet hoor! Boone lag daar op sterven, hij liegt eerst dat hij van een klif is afgevallen en gaat daarna gewoon weg! Ik vond het ook zo zielig toen Boone dood ging.. ook daaarvoor toen hij zei dat Jack zn verplichting niet hoefde na te komen... Maar dat Jack zn been eraf wilde hakken! Terwijl hij eigenlijk al wist dat hij dood zou gaan.. Dat laatste toen Shannon het hoorde.. vond ik ook zo zielig! Ik vind Shannon en Sayid een beetje irritant.. eigenlijk vooral Sayid.. op de een of andere manier mag ik hem niet.. Maar wel leuk dat Aaron er is Hoop niet dat ze wat met hem gedaan hebben toen Claire bij 'The Others' was.. Ik vond Sawyer ook zo lief lachen toen hij Claire's baby zag! Alleen dat Jack dacht dat Locke Boone vermoordt had is ook weer overdreven.. Locke kon er niets aan doen.. maar daar komen ze nog wel achter Ik wil weten wat er in die hatch zit!!!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Nov 6, 2005 14:59:34 GMT 1
Wat heb ik nu weer aan een herhaling van alle afleveringen?! Ik wilde gewoon een nieuwe aflevering, ik had ze natuurlijk allemaal al gezien, dus dit was een beetje nutteloos... Moet ik nog langer wachten op Exodus..
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Nov 7, 2005 16:47:27 GMT 1
Ja beetje anticlimax die herhalingen he...en ik had hem ook al gezien op de DVD van veronica magazine...maar goed, het wachten wordt vast beloond, k heb echt zin in het nieuwe seizoen!!
|
|