|
Post by Liz on May 29, 2005 11:34:48 GMT 1
Jaa Kej.. maar het was niet egt..! dat van Shannon niet nee, maar dat vastbinden in de jungle was wel echt. Want toen Boone zo vast zat, smeerde Locke dat spul op z'n hoofd...
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 12:28:17 GMT 1
dat van Shannon niet nee, maar dat vastbinden in de jungle was wel echt. Want toen Boone zo vast zat, smeerde Locke dat spul op z'n hoofd... Jaa met dat vastbinden wass wel weer egt ja
|
|
|
Post by phoebefan on May 29, 2005 14:12:40 GMT 1
Ik dacht ook eerst dat Shannon dood was gegaan.Maar toen Boone Locke ging aanvallen zag je Shannon gewoon.En met dat vastbinden.Locke weet zo'n beetje alles over dat eiland.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 14:13:58 GMT 1
volges mij heeft hij het zo gepland ofsow.. en hij wil in ieder geval niej mir weg, dat zie je al aan dat hele hoofd van hem
|
|
|
Post by phoebefan on May 29, 2005 14:15:31 GMT 1
volges mij heeft hij het zo gepland ofsow.. en hij wil in ieder geval niej mir weg, dat zie je al aan dat hele hoofd van hem Ja,dat zie je.
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 14:15:41 GMT 1
volges mij heeft hij het zo gepland ofsow.. en hij wil in ieder geval niej mir weg, dat zie je al aan dat hele hoofd van hem Jaa ''t kan allemaal
|
|
|
Post by Liz on Aug 6, 2005 23:03:22 GMT 1
ik hoop echt dat dit wel weer begin september verder gaat...en niet zoals charmed pas eind september
|
|
|
Post by alpha on Aug 8, 2005 19:54:19 GMT 1
Inderdaad zeker , en dan vanaf eind september maar weer mooi Charmed en Lost na elkaar ...
|
|
|
Post by Liz on Aug 18, 2005 9:22:46 GMT 1
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Aug 21, 2005 12:04:49 GMT 1
Ooh 2 september is al over twee weken ofzo! Ben benieuwd hoe het verder gaat!! Zou idd wel handig zijn als Charmed en Lost weer achter elkaar kwamen..ook handig met opnemen
|
|
|
Post by Mariet on Aug 30, 2005 20:43:41 GMT 1
Jeej Vrydag al!! ;D By de tv-gids hebben we ook een dvd gekregen met een nog nooit vertoonde aflevering van Lost & gilmore girls! ik ga hem zo even kijken ;D
|
|
|
Post by Mariet on Sept 9, 2005 18:44:14 GMT 1
Nou ik dacht, krijg ik hele aflevering te zien, maar nee hoor alleen trailer :S Vind het jammer dat het nog maar herhalingen zijn!
|
|
|
Post by Liz on Sept 9, 2005 18:54:29 GMT 1
volgende week dan gaat het weer echt verder heb er al weer helemaal zin in
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Sept 11, 2005 17:46:34 GMT 1
Komen er vanaf komende vrijdag weer nieuwe afleveringen van "Lost"? Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe het verder gaat!!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Sept 12, 2005 13:43:57 GMT 1
Ja, vanaf de 16e weer nieuwe Lost
|
|
|
Post by Prince Charmed on Sept 16, 2005 18:24:33 GMT 1
Jepz vanaaf weer Heb er zin in! Weer een lekker bankhangavondje met Charmed en Lost ik zag dit stripje op een andere site staan, gaat over Lost.. best grappig.. De mannetjes in de strip zijn Obi-Wan Kenobi (kort haar) en Qui-Gon Jin (voor de Star Wars kenners)...en het heeft dus met LOST te maken..en "het monster"
|
|
|
Post by Liz on Sept 16, 2005 22:45:54 GMT 1
haha die is idd wel grappig het mysterie verklaard
Ik vond de aflevering van vandaag een beetje tegenvallen...wel leuk, maar niet heel erg spannend ofzo (alleen aan het eind dan wel eventjes ) en er werd niet echt veel meer uitgevonden over het eiland. Maar ach, niet alle afleveringen kunnen natuurlijk even geweldig zijn toch? Ben allang blij dat het eindelijk weer begonnen is en wauw...Clair is terug ;D komen we eindelijk misschien even iets meer te weten over die mysterieuze 'anderen' op het eiland *kan haast niet wachten tot het weer vrijdag is *
|
|
|
Post by Paigethecutest on Sept 17, 2005 16:22:51 GMT 1
Nee, ik ook niet.
|
|
|
Post by Bernadet on Sept 17, 2005 18:26:39 GMT 1
Leuke aflevering, voor het einde dat Claire terug is. En vond het ook leuk dat we wat meer te weten kwamen over vader en zoon
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Sept 19, 2005 10:12:26 GMT 1
Ja en er was weer een ijsbeer :-) Wat doen die daar toch?! Claire leek wel een spookverschijning, ik kreeg een beetje een horrorfilm idee (kwam ook doordat ik net "Gothica" gezien heb). Ik ben benieuwd wat we volgende week te weten komen over haar verdwijning!! Die DVD van Lost bij de Veronica gids was trouwens niet zo gaaf, want nu heb ik al gezien wat er allemaal gaat gebeuren
|
|