|
Post by Liz on May 22, 2005 16:10:03 GMT 1
ik vond het wel een beetje vreemd dat Kate dat koffertje zó graag wilde hebben...ik bedoel, dat vliegtuigje had ze ook gewoon kunnen trugvragen als Sawyer uiteindelijk die koffer zou hebben geopend... het had alleen voor haar maar een belangrijke waarde en het verrade niet iets over haar wat ze zo graag geheim wil houden... zo leek het er juist alleen maar op dat ze een geheim had... toch?
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 22, 2005 16:16:56 GMT 1
Ja, maar ze wilde natuurlijk ook niet dat Sawyer die wapens in handen kreeg.
|
|
|
Post by Mariet on May 24, 2005 21:45:05 GMT 1
Ja ze deed er inderdaad wel heel erg geheimzinnig over, en dat werd ook wel erg verdacht.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 25, 2005 13:11:19 GMT 1
Misschien heeft het vliegtuigje wel meer waarde (of geheimen) dan we tot nu toe te weten zijn gekomen?? Komende aflevering gaat volgens mij over Shannon en Boone, waar ik wel blij om ben want ik snap niet waarom Shannon helemaal niet meehelpt en ze ook zo moeilijk deed over dat vertalen terwijl ze toch best goed frans kan?! En wat zou er met Claire gebeurt zijn intussen
|
|
|
Post by Mariet on May 25, 2005 19:52:36 GMT 1
Ja inderaad, vond het wel stom dat de afgelopen aflevering eigenlijk helemaal niet meer over Claire ging, terwijl dat toch best heel erg belangrijk nu is!
|
|
|
Post by Mariet on May 27, 2005 19:31:35 GMT 1
Vandaag de voorlopig laatste aflevering van lost En ook van Charmed?!
|
|
|
Post by alpha on May 27, 2005 20:22:01 GMT 1
Jups, naar het schijnt wel jah ... :\
|
|
|
Post by Liz on May 28, 2005 11:43:17 GMT 1
Locke blijft een rare gast hoor...spoort niet helemaal...je bint iemand toch niet vast midden in de jungle als er zo'n eng beest rondloopt? dat rare spul wat hij aan Boone gaf was wel apart
|
|
|
Post by Kelly on May 28, 2005 14:47:50 GMT 1
Locke blijft een rare gast hoor...spoort niet helemaal...je bint iemand toch niet vast midden in de jungle als er zo'n eng beest rondloopt? dat rare spul wat hij aan Boone gaf was wel apart Jaa Kej.. maar het was niet egt..! en drm is het wel goed gelukt.. k d8 eerst dat die Shannon Dood ging.. Was duzz helemaal niet zoo..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 28, 2005 15:27:16 GMT 1
maar het was wel goed bedoeld, want diej boone was helemaal bezeten van Shannon! en nu is zijn geest wir helder, want toen ze dood ging voelde hij zich opgelucht Jaa Kej.. maar het was niet egt..! en drm is het wel goed gelukt.. k d8 eerst dat die Shannon Dood ging.. Was duzz helemaal niet zoo..
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 28, 2005 17:10:34 GMT 1
Locke is nog steeds één van de leukste personages. Hij weet iets, iets wat hij niet wil vertellen. Hij weet hét al vanaf ongeveer het begin. Ik ben echt heel benieuwd wat het geheim van het eiland is.
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:43:44 GMT 1
maar het was wel goed bedoeld, want diej boone was helemaal bezeten van Shannon! en nu is zijn geest wir helder, want toen ze dood ging voelde hij zich opgelucht jaa duz hij vond het wel goed dat ze eingelijk (NEP) dood ging..
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:44:13 GMT 1
Locke is nog steeds één van de leukste personages. Hij weet iets, iets wat hij niet wil vertellen. Hij weet hét al vanaf ongeveer het begin. Ik ben echt heel benieuwd wat het geheim van het eiland is. K ben ook wel benieuwd wat er in dat luik zit..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:47:55 GMT 1
Ik volg het niet echt,, want op school vindenze het niet zo leuk,,dus ik hoor er niet egt leuke dingen over,, maar ik denk wel dat ik een keer ga kijken..
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:48:31 GMT 1
Ik volg het niet echt,, want op school vindenze het niet zo leuk,,dus ik hoor er niet egt leuke dingen over,, maar ik denk wel dat ik een keer ga kijken.. Moet je egt doen het is egt heell leuk..!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:49:52 GMT 1
oke zal ik doen als het er weer op is:P Moet je egt doen het is egt heell leuk..!!
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:51:01 GMT 1
oke zal ik doen als het er weer op is:P jaa maar eingelijk moest je het dan wel van het begin volgen wat als je er nu naar kijkt dan denk je van oja van oja.. leuk maar niet zo van ojaaaaaaaaa vet cool.. en dan heb je het begin gemist.. en dat is dan wel jmmrr maar je moet er gewoon wel een x naar kijken
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:51:40 GMT 1
jaa dat is meestal zo.. maar ik ga er togh wel naar kijken.. jaa maar eingelijk moest je het dan wel van het begin volgen wat als je er nu naar kijkt dan denk je van oja van oja.. leuk maar niet zo van ojaaaaaaaaa vet cool.. en dan heb je het begin gemist.. en dat is dan wel jmmrr maar je moet er gewoon wel een x naar kijken
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:52:39 GMT 1
jaa dat is meestal zo.. maar ik ga er togh wel naar kijken.. Goed zoo moet je egt doen..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:55:50 GMT 1
hahaha maar ik dnek niet dat ik het heeel leuk ga vinden Goed zoo moet je egt doen..
|
|