|
Post by Joykuh on Jan 5, 2006 21:05:32 GMT 1
België heeft besloten om Lost op betaaltv uit te zenden! Maandag was de eerste aflevering, en gelukkig heeft mijn nonkel de zender en heeft hij die opgenomen voor me ^^ Zo moet ik niet w8en tot september zodat ik ze kan zien zonder te moeten betalen
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 6, 2006 14:32:10 GMT 1
?
Een woord dat ik niet ken, grappig toch die typisch Nederlandse of Vlaamse woorden.
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 6, 2006 20:41:16 GMT 1
? Een woord dat ik niet ken, grappig toch die typisch Nederlandse of Vlaamse woorden. Waarschijnlijk kennen jullie dat woord onder Oom? Ofzo.. De broer van een van je ouders
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2006 15:53:11 GMT 1
Lijkt wel wat op het engels 'Uncle'.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 8, 2006 12:39:49 GMT 1
Lijkt wel wat op het engels 'Uncle'. Dacht ik ook al, ook op het Duits, maar ik wist 't niet zeker en vroeg het me af.
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 15, 2006 20:22:56 GMT 1
Morgen aflevering 3 van seizoen 2! Kan niet wachten tot ik hem krijg ^^
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 17, 2006 20:18:21 GMT 1
Lost heeft een Golden Globe gekregen voor Beste Drama serie! *Juicht* Matthew Fox (Jack) was ook genomineerd (Beste acteur in Drama Serie) maar hij heeft jammer genoeg niet gewonnen
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 5, 2006 14:52:35 GMT 1
Ik heb hier wel eens mensen gehoord die downloaden via Torrents ofzo? Ik vraag me af waar ze dat doen en welke programma's jullie daarvoor gebruiken, want ik wil heel graag LOST afleveringen downloaden. Ik had er laatst een helemaal gedownload, maar ik kon hem op de een of andere manier niet afspelen. Ik heb Windows Media Player, Real Player en Quicktime geinstalleerd maar niets lijkt te werken :s
|
|
|
Post by Joykuh on Feb 14, 2006 20:00:36 GMT 1
Ga anders eens naar www.watchlost.comIK heb er nog niet gedownloaded, maar kenissen van me wel. Ze zeggen dat het n goede site is om de epi's te downloaden.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 14, 2006 20:39:37 GMT 1
Het is me inmiddels gelukt om te downloaden, maar toch bedankt Ik ben inmiddels bij aflevering 10 van het tweede seizoen, in Amerika zijn ze bij aflevering 14. Ik heb ze wel allemaal gedownload tot 13, maar moet nog even tijd vinden om het te kijken! Ik vind het echt geweldig, word steeds leuker! Vooral omdat je steeds meer te weten komt, allemaal van die dingen uit het eerst seizoen, die dan ineens veel duidelijker worden. Bijvoorbeeld toen Boone in dat vliegtuig radio-contact had en met wie.. 3 maart gaan ze trouwens weer verder met LOST uitzenden in Nederland!
|
|
|
Post by Joykuh on Feb 15, 2006 20:23:08 GMT 1
Bijvoorbeeld toen Boone in dat vliegtuig radio-contact had en met wie.. ::)quote] Die episode met dat stuk heb ik vandaag gezien Had er eigenlijk geen belang aan gehecht, toen Boone probeerde radiocontact te krijgen.. Verrassend (a)
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 3, 2006 8:37:32 GMT 1
Vanavond komt LOST weer! Volgens mij komt Everybody Hates Hugo, een nieuwe Hurley aflevering. Volgens mij gaan ze iig niet weer een aflevering herhalen Ik vond het vooral leuk wat er aan de andere kant van het eiland gebeurde. De laatste aflevering was toch dat Sawyer Jin en Michael in die kuil waren gegooid, en dat Ana-Lucia er toen weer uit werd getrokken?
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 18:37:26 GMT 1
Ik vond het vooral leuk wat er aan de andere kant van het eiland gebeurde. De laatste aflevering was toch dat Sawyer Jin en Michael in die kuil waren gegooid, en dat Ana-Lucia er toen weer uit werd getrokken? Ja, dat was idd de laatste aflevering dacht ik! Ik kan echt nu al niet wachten tot vanavond. Alleen hoelaat komt het erop? Want gisteravond was er voorstukje op van 'medium' en dat kwam er volgens het voorstukje op om half 10, maar toen ik keek ik vanmorgen op teletekst en toen stond 'Lost' weer om half 10 haha. Dus iemand enig idee?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 3, 2006 19:27:51 GMT 1
Jaa, ik! ;D Medium begint om half 9 en LOST om half 10. Charmed is gecancelled. Ooh ik heb vanmorgen aflevering 15 van de 2e seizoen van LOST gezien! Die is echt goed, je ziet waar Claire was toen ze werd ontvoerd! Maar die jullie vanavond zien, de Hurley aflevering, is ook leuk Sawyer is lief
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 20:09:21 GMT 1
Jaa, ik! ;D Medium begint om half 9 en LOST om half 10. Charmed is gecancelled. Ooh ik heb vanmorgen aflevering 15 van de 2e seizoen van LOST gezien! Die is echt goed, je ziet waar Claire was toen ze werd ontvoerd! Maar die jullie vanavond zien, de Hurley aflevering, is ook leuk Sawyer is lief De hoeveelste aflevering komt vanavond dan? Ik sawyer-fan!! ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 3, 2006 20:16:53 GMT 1
Vanavond komt aflevering 4. Maar ik kon niet wachten zo lang, dus ben ik nu gelijk met Amerika (aflevering 15 dus) En Sawyer wordt steeds liever.. hihi, nou eigenlijk niet tegen iedereen, maar ik zie wel iets in een Kate/Sawyer ship Zij zijn zo lief samen! Bernadet, leuke avatar trouwens
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 20:20:43 GMT 1
Vanavond komt aflevering 4. Maar ik kon niet wachten zo lang, dus ben ik nu gelijk met Amerika (aflevering 15 dus) En Sawyer wordt steeds liever.. hihi, nou eigenlijk niet tegen iedereen, maar ik zie wel iets in een Kate/Sawyer ship Zij zijn zo lief samen! Bernadet, leuke avatar trouwens Ik vind Sawyer écht geweldig haha. Ik ben niet echt een fan van Kate. Haha beetje te arro als je mij vraagt, maar ik vind hun wel heel lief samen. @prince Charmed, Haha dank je.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 22:28:59 GMT 1
Leuke aflevering. Ik vond de sawyer stukjes echt zó grappig. ^^ haha heel leuk. Ik vond Hurley ook lief. Ik miste alleen de spanning een beetje in deze aflevering.
|
|
|
Post by Liz on Mar 4, 2006 14:32:13 GMT 1
Het was inderdaad niet zo spannend als anders, maar ach, dat hoeft ook niet elke aflevering toch Ik vond het wel maf dat veel mensen uit die ander groep overlevenden dood zijn...zou dat door die 'ziekte' komen waar die franse vrouw het telkens over had?
Heeft iemand toevallig gister die film na Lost gezien? Deep rising. Het was iets engs met vreemde zeedieren die iedereen opaten enzo. Maar iig, het eind. Zo briljant! De 3 overlevenden van dat zeeavondtuur strandden aan op een eiland. Opeens hoor je vet veel lawaai (gestamp enzo) en zie je vanuit een vogelperspectief alle bomen bewegen. Net als bij die eerste aflevering van Lost Het was gewoon echt precies zo als in Lost Ik zat echt even te kijken van: huh...dit ken ik! Misschien dat de makers van Lost dat ook wel als soort van uitgangspunt hebben genomen
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 4, 2006 17:45:24 GMT 1
Volgens mij is Rousseau gewoon een beetje gek, ze heeft het de hele tijd over infecties ofzo, maar volgens mij klopt er niets van. Aflevering 7 is The other 48 days, en gaat over het leven van de mensen uit de staart en hoe hun die 48 dagen door zijn gekomen. Dat is ook wel grappig om te zien hoe hun dat dan zien, bijvoorbeeld toen Sawyer en Michael daar aanspoelden en Jin daar aankwam rennen ^^ Maar zij hebben het wel veel zwaarder gehad dan 'onze' overlevenden. Het tweede seizoen begint wel wat minder spannend, maar het wordt echt weer geweldig . Ik vond het in deze aflevering wel zielig voor Hurley, maar je gaat toch niet al het eten opblazen. Dat zou echt zonde zijn, gelukkig heeft hij dat niet gedaan Maar verder gebeurde er niet veel in deze aflevering, behalve natuurlijk de leuke interactie tussen Sawyer en Ana-Lucia Ana-Lucia: When I say jump, you say? Sawyer: You first. Haha De volgende aflevering '...And Found' is een Jin en Sun aflevering.
|
|