|
Post by Joykuh on Mar 4, 2006 20:30:36 GMT 1
VT4 (Belgische zender die Lost uitzend) heeft onderussen al een paar rreclames getoond Er is echter nog steeds geeen datum... wel jammer... Ach, ben al blij dat zet weer gaan tonen Prime zit nu aan aflevering2x10 (die komt maandag) Ben zo blij ^^
|
|
|
Post by Mariet on Mar 4, 2006 22:17:15 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 5, 2006 10:03:37 GMT 1
Ana-Lucia: When I say jump, you say? Sawyer: You first. Ik heb écht dubbel gelegen van het lachen toe hij dat zei , haha hoe geweldig... ^^
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 9, 2006 19:58:33 GMT 1
|
|
|
Post by Joykuh on Mar 9, 2006 20:02:38 GMT 1
VT4 heeft een datum bekend gemaakt! *Juicht*
20 maart starten ze met seizoen 2!
|
|
|
Post by Liz on Mar 10, 2006 16:29:40 GMT 1
haha leuk om te lezen die stripjes vooral die 4e vond ik briljant *lol*
Deze dus
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 12, 2006 21:10:24 GMT 1
Lieve aflevering over Jin en Sun!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 18, 2006 19:52:29 GMT 1
En wat vonden jullie van deze aflevering? Ik vond de flashback van Shannon wel een beetje zielig, dat ze helemaal niets kreeg van haar vaders testament! Wel lief dat Boone haar probeerde te helpen. Zijn haar zat alleen wel apart! Maar wel leuk om hem weer even terug te zien Zagen jullie trouwens in het ziekenhuis waar die vader van Shannon dood ging, ook Jack lopen ^^. Ach ja, en die stomme ***** Ana-Lucia, heeft gewoon Shannon neergeschoten. Arme Sayid. Die Ana-Lucia moet niet gelijk zomaar schieten! Het was natuurlijk heel eng met die fluisterstemmen, maar om dan gelijk maar te gaan schieten... Maar ja aan de ene kant begrijp je het ook wel, omdat we nu dus weten wat er is gebeurd met al die mensen uit de staart en dat ze dan erg op hun hoede zijn. Ook toen die Cindy opeens was verdwenen. Ik ging er extra op letten, en ze was er gewoon nog bij het helpen van Sawyer omhoog, maar toen ze eenmaal boven waren was ze er niet meer Ik vraag me af wanneer die Others haar dan gepakt hadden, want dat zou ze toch wel opgevallen zijn zou je denken.
|
|
|
Post by Joykuh on Mar 18, 2006 22:20:37 GMT 1
Zagen jullie trouwens in het ziekenhuis waar die vader van Shannon dood ging, ook Jack lopen ^^. Ach ja, en die stomme ***** Ana-Lucia, heeft gewoon Shannon neergeschoten. Arme Sayid. Die Ana-Lucia moet niet gelijk zomaar schieten! Het was natuurlijk heel eng met die fluisterstemmen, maar om dan gelijk maar te gaan schieten... Maar ja aan de ene kant begrijp je het ook wel, omdat we nu dus weten wat er is gebeurd met al die mensen uit de staart en dat ze dan erg op hun hoede zijn. Ook toen die Cindy opeens was verdwenen. Ik ging er extra op letten, en ze was er gewoon nog bij het helpen van Sawyer omhoog, maar toen ze eenmaal boven waren was ze er niet meer Ik vraag me af wanneer die Others haar dan gepakt hadden, want dat zou ze toch wel opgevallen zijn zou je denken. Ik had dat ook gemerkt van Jack die hen passeerde Ik heb deze 6 of 7 weken geleden gezien, ik vond het persoonlijk een van de betere aflevringen tot nu toe.. Er gebeurde lekker veel in deze aflevering en er was veel spanning enzo..
|
|
|
Post by Liz on Mar 20, 2006 14:47:51 GMT 1
Het was echt wel een spannende aflevering! naja, vooral tegen het eind dan Arme Shannen...die stiefmoeder van haar was inderdaad een beetje bitcherig voor haar, en nu is ze ook nog neergeschoten Ik hoop niet dat ze dood gaat...Jack moet haar gewoon op een of andere manier kunnen helpen! toch?
En ik blijf het eng vinden dat dat Walt telkens verschijnt. Hij schijnt dit keer gezegd te hebben: "They're coming and they're close." Zou hij echt Walt zijn? dus daar echt staan, of is het een soort hallucinatie ofzo...
|
|
|
Post by Liz on Mar 20, 2006 14:58:37 GMT 1
|
|
|
Post by Mariet on Mar 24, 2006 18:04:24 GMT 1
ooehh heb al zin in vanavond Schijnt heel spannend te worden!
|
|
|
Post by Joykuh on Mar 25, 2006 20:20:01 GMT 1
Ik heb nu ook 2x16 gezien, de aflvering die afgelopen woensdag te zien was in Amerika, ik heb maar een ding te zeggen zonder te spoileren: Fantastisch!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 25, 2006 20:34:51 GMT 1
Ja Joykuh ik ben het met je eens! ;D Al moet ik zeggen, zonder te spoileren natuurlijk, dat Jin het mijns inziens nogal goed opnam De afleveringen worden steeds beter en beter ;D In Nederland hadden ze gisteren The other 48 days uitgezonden. Ik vond het wel een goede ep, al kwam hij wat langzaam op gang. En we zien dus van wie die teddy was waarmee die ene Other liep te sjouwen toen Eko en Jin ze langs zagen lopen ^^ En we zien natuurlijk hoe Shannon wordt vermoordt vanuit de kant van de Staart mensen. Ik vond het op zich ook wel grappig om te zien hoe ze reageerden op Jin, Sawyer en Michael, net zo achterdochtig als andersom ^^ En die Goodwin was gewoon een Other. Ik vraag me af wat hij bedoelde met de goede mensen en de slechte mensen ofzo. Wat willen ze dan met die mensen gaan doen
|
|
|
Post by Mariet on Mar 26, 2006 10:23:25 GMT 1
Vond het wel leuk dat je nu ook alles zag van die anderen inderdaad.. ben benieuwd naar vrijdag (hopen dat mams hem niet vergeet op te nemen!)
|
|
|
Post by Joykuh on Mar 30, 2006 18:56:16 GMT 1
Heb nu 5 Jate scènes gezien uit epi 2x17 en ik gewoon niet wachten tot ik de volledige aflevering te zien krijg! OMG!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 30, 2006 19:35:25 GMT 1
Oee jaa ik ben hem nu ook aan het downloaden! Hoewel ik eigenlijk een Skater ben en vind dat Jack wel wat met Ana-Lucia mag krijgen, is het toch altijd wel lief om te zien Maar Sawyer en Kate vind ik nog liever
|
|
|
Post by Liz on Mar 30, 2006 20:38:47 GMT 1
Hoewel ik eigenlijk een Skater ben en vind dat Jack wel wat met Ana-Lucia mag krijgen = skater - jack/anna-lucia... srry xie de link nie (A) waar downloaden jullie al die afleveringen eigenlijk? gwoon via limewire ofzo?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 30, 2006 20:55:11 GMT 1
Hoewel ik eigenlijk een Skater ben en vind dat Jack wel wat met Ana-Lucia mag krijgen = skater - jack/anna-lucia... srry xie de link nie (A) waar downloaden jullie al die afleveringen eigenlijk? gwoon via limewire ofzo? Haha, Joykuh had het erover dat ze al 5 Jate scenes had gezien (een Jack en Kate shipper dus ) Maar ik ben een Skater, een Sawyer en Kate shipper, die vind ik gewoon zo lief samen En daarom vind ik dat Ana-Lucia wel wat met Jack mag krijgen, zodat Kate met Sawyer kan gaan Ik download het trouwens via Bittorrent
|
|
|
Post by Liz on Mar 30, 2006 20:58:23 GMT 1
hahaha nou vat ik het Ik vond Jate al een raar woord...maar bij die skater vatte ik er helemaal niets meer van maar goed...leuke woorden
|
|