|
Post by Paigethecutest on Apr 23, 2005 18:17:37 GMT 1
Ik heb het nog niet gezien, opgenomen, maar ik ga het snel kijken.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 23, 2005 19:27:26 GMT 1
mm...lock deugt toch nie helemaal na mijn id...hij gaf Sayid gewoon dat mes, terwijl hij wist wat Sayid er mee zou gaan doen srry hoor, maar dan spoor je toch niet helemaal... Ja Er gebeurden ook andere dingen: *Sawyer` echte naam is geen Sawyer,enz. Deze aflevering was super!! En met Shannon en haar astma! (Niet dat ik het leuk vond maar was wel spannend.,en gelukkig kwam die Koreaanse vrouw en hielp haar) (Jack natuurlijk ook)
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 24, 2005 8:57:39 GMT 1
Ik had het al 2 weken niet gezien.. maar ik vond wel heel erg leuk.. maar ik vond tog dat deel dat sajid.. sawyer ging martelen vond ik toch wel minder.. egt zoo zielig vond ik dat..
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 24, 2005 11:56:45 GMT 1
Ik had het al 2 weken niet gezien.. maar ik vond wel heel erg leuk.. maar ik vond tog dat deel dat sajid.. sawyer ging martelen vond ik toch wel minder.. egt zoo zielig vond ik dat..
Ja,,
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 24, 2005 12:24:31 GMT 1
Nee, ik niet. Sawyer was volgens hun in staat om Shannon te redden en deed dat niet. Shannons leven stond op het spel.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 27, 2005 12:56:55 GMT 1
Nee, ik niet. Sawyer was volgens hun in staat om Shannon te redden en deed dat niet. Shannons leven stond op het spel. Maar "Sawyer" had het toch niet? En Shannon werd gered door Sun (Die Koreaanse vrouw) en natuurlijk door Jack.Maar wat deed Sun ookalweer? Iets met Ecalyptus ofzo..Maar het hielp wel,,
|
|
|
Post by Mariet on Apr 27, 2005 14:03:37 GMT 1
Ik vond het weer een kei gave aflevering.. en tjah wat sajid bij Sawyer deed, ik vond het wel terecht eigenlijk..
|
|
|
Post by Liz on Apr 27, 2005 15:34:57 GMT 1
Maar wat deed Sun ookalweer? Iets met Ecalyptus ofzo..Maar het hielp wel,, eucalyptus zijn bladeren waarvan ook vaak badolie enzo worden gemaakt...werkt ook echt heel erg goed tegen verkoudheid
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 27, 2005 18:27:16 GMT 1
eucalyptus zijn bladeren waarvan ook vaak badolie enzo worden gemaakt...werkt ook echt heel erg goed tegen verkoudheid
Oohh,, Had er een keer van gehoord maar wist niet echt wat het betekende
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Apr 27, 2005 20:27:12 GMT 1
[glow=red,2,300] Sawyer was echt vaag bezig in deze aflevering. Hij deed alsof hij dat medicijn had, maar dat had hij helemaal niet! Dat had ie ook wel even kunnen zeggen, had hem heel wat pijn en moeite kunnen besparen. En dat Locke dat mes aan Sayid gaf vond ik idd ook niet erg slim. Nouja, het was zoals altijd weer errrug spannend. Je komt steeds meer te weten over de personages [/glow]
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 28, 2005 18:07:36 GMT 1
[glow=red,2,300] Sawyer was echt vaag bezig in deze aflevering. Hij deed alsof hij dat medicijn had, maar dat had hij helemaal niet! Dat had ie ook wel even kunnen zeggen, had hem heel wat pijn en moeite kunnen besparen. En dat Locke dat mes aan Sayid gaf vond ik idd ook niet erg slim. Nouja, het was zoals altijd weer errrug spannend. Je komt steeds meer te weten over de personages [/glow] Ja,maar wat ik nog steeds wil weten is wat heeft Kate gedaan? Mensen vermoord??
|
|
|
Post by Mariet on Apr 29, 2005 19:09:27 GMT 1
Je zag zo'n stukje dat ze met die boer in de auto wegreed, denk dat ze hem heeft vermoord..
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 29, 2005 19:10:41 GMT 1
Je zag zo'n stukje dat ze met die boer in de auto wegreed, denk dat ze hem heeft vermoord.. Ja,maar toen gebeurde er toch iets?
|
|
|
Post by Mariet on Apr 29, 2005 19:16:00 GMT 1
Ja ze reed met hem de greppel in geloof ik
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 30, 2005 9:35:50 GMT 1
Deze aflevering was zeker leuk, het lijkt alsof je iets te weten gaat komen, maar weer krijg je meer mysteries. Ook leuk om weer wat meer van Sayid te weten te komen.
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 30, 2005 18:31:21 GMT 1
Ik vond dit egt zo'n coole aflevering egt heel leuk,, Egt zo heel spannend ook,, en wat een raar mens die Rousseau (weet niet of je ut zo schrijft ),, Maar heel cool dat we wat meer over Sayid te weten kwamen,, Waren leuke stukjes,,
[/b]
|
|
|
Post by Liz on May 1, 2005 9:08:21 GMT 1
yep twas weer een geweldige aflevering eigenlijk vind ik Lost op dit moment leuker dan Charmed komt waarschijnlijk omdat er echt veel meer in gebeurd die Franse vrouw vond ik maar vreemd hoor...ze heeft gewoon haar reisgenoten vermoord omdat ze 'ziek' waren en ze wil niet van het eiland af...maf... en die stemmen in de jungle aan het eind...dat was best freaky...
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 1, 2005 13:22:23 GMT 1
Ja, idd ik vond het een beetje een vage vrouw, een beetje die arme Sayid martelen Maarja, het zal wel zo'n les zijn, omdat hij vroeger natuurlijk ook zelf wat mensen heeft gemarteld die eigenlijk niets wisten... Ik vond het ook leuk toen Sawyer er op het eind bij ging staan, probeert hij eindelijk een beetje bij de groep te horen ^^ En idd die stemmen waren wel vaag! ik dacht gewoon dat die vrouw gek was en dat ze dat dan zei, maar als Sayid ze ook hoorde..
|
|
|
Post by phoebefan on May 2, 2005 13:32:24 GMT 1
Ja, idd ik vond het een beetje een vage vrouw, een beetje die arme Sayid martelen Maarja, het zal wel zo'n les zijn, omdat hij vroeger natuurlijk ook zelf wat mensen heeft gemarteld die eigenlijk niets wisten... Ik vond het ook leuk toen Sawyer er op het eind bij ging staan, probeert hij eindelijk een beetje bij de groep te horen ^^ En idd die stemmen waren wel vaag! ik dacht gewoon dat die vrouw gek was en dat ze dat dan zei, maar als Sayid ze ook hoorde.. Pcies!! Daniella Rousseau (ofzoiets) was toch die franse vrouw?? Maar ik vond het heel erg raar.Met "Sawyer" of hoe hij ook heet, ging het best wel goed.En even weer over die vrouw. Ze was opzoek naar haar zoon Alex.Vond ik best wel zielig.Maar ze hoefde Sayid toch niet te martelen? Oke ,Sayid heeft het ook wel gedaan.Maarja,,
|
|
|
Post by phoebefan on May 3, 2005 11:34:17 GMT 1
Deze aflevering was zeker leuk, het lijkt alsof je iets te weten gaat komen, maar weer krijg je meer mysteries. Ook leuk om weer wat meer van Sayid te weten te komen. Pcies~!
|
|