|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:17:59 GMT 1
haallooo hee.. wil iedereen daar ff mee ophouden.. dat zal wel de 150 x zijn dat ik het gelzeen heb..k heb geen zin om het nog een x te lezen.. Ieder zijn eigen mening natuurlijk!
|
|
|
Post by miesje on Jan 6, 2005 23:14:10 GMT 1
Nou en, lekker boeiend
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 7, 2005 12:02:27 GMT 1
jij bent nog niet heel lang lid.. de meeste hier hebben het al te vaak gezien..
|
|
|
Post by miesje on Jan 7, 2005 13:23:16 GMT 1
Ben al best wel lang lid, alleen ik kwam hier nooit, was het eigenlijk zeg maar btje vergeten.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 16:13:34 GMT 1
jij bent nog niet heel lang lid.. de meeste hier hebben het al te vaak gezien.. Ik ben ook al lang lid.. ik vind als iemand dat wil zeggen moeten ze dat zelf weten.. laat ze toch maakt toch niks uit..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 7, 2005 19:53:05 GMT 1
Ik heb gekozen voor Charrrmed, omdat ik piratenfan ben haha, vond vooral de verwijzing van Phoebe leuk: komt phoebe boven en zegt iets van wat is er? Piper: Pirates Phoebe: 'oooh as in hot Johnny Depp, Pirates? Jaa als in hot johnny depp En ook later weer met dat Parlez Phoebe: Remember, Pirates of the Caribbean?? Haha, ik vond die echt leuk, en ook aan t einde toen Brody hun ging helpen, en toen je voor het eerst egt zag dat hij wel goed is
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 20:15:35 GMT 1
Ik heb gekozen voor Charrrmed, omdat ik piratenfan ben haha, vond vooral de verwijzing van Phoebe leuk: komt phoebe boven en zegt iets van wat is er? Piper: Pirates Phoebe: 'oooh as in hot Johnny Depp, Pirates? Jaa als in hot johnny depp En ook later weer met dat Parlez Phoebe: Remember, Pirates of the Caribbean?? Haha, ik vond die echt leuk, en ook aan t einde toen Brody hun ging helpen, en toen je voor het eerst egt zag dat hij wel goed is Dat vond ik ook de leukste aflevering..! ;D
|
|
|
Post by miesje on Jan 7, 2005 20:58:35 GMT 1
Dat was inderdaad ook echt een superleuke aflevering en die opmerkingen van Phoebe waren ook wel leuk ja... ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 18, 2005 15:45:12 GMT 1
Ik koos een tijdje geleden voor 'A call to Arms' waarschijnlijk omdat ik toen super blij was dat er weer nieuwe afleveringen uitgezonden werden. Maar bij nader inzien is 'Cheaper by the Coven' toch wel leuker, erg grappig om de meiden als pubers te zien, herken ik wel wat van van thuis.
|
|
|
Post by alpha on Feb 6, 2005 0:11:35 GMT 1
Kvind 709 "There's something about Leo" wel vettt, vanwege die actie met Kyle en Leo ;D ;D
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Feb 6, 2005 12:02:24 GMT 1
Dat vond ik ook een goed aflevering ;D
|
|