|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 16:13:17 GMT 1
ja, maar als dat in de grote vakantie was dan zat ik in Portugal dus daarom,.. en toen kon ik niet alles opnemen week niet meer was al een tijdje geleden nit..? Hahahaha
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:34:20 GMT 1
oh wou ben je in Portugal geweest vet coool!! ja, maar als dat in de grote vakantie was dan zat ik in Portugal dus daarom,.. en toen kon ik niet alles opnemen
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:35:01 GMT 1
heb je voetbal gecien..?hahahha ja, maar als dat in de grote vakantie was dan zat ik in Portugal dus daarom,.. en toen kon ik niet alles opnemen
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 17:26:53 GMT 1
Ik heb op cheaper y the coven gestemd en ik vindt het vet leuk dat op die de meeste stemmen. ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:16:11 GMT 1
nee, toen was dat juist gedaan heb je voetbal gecien..?hahahha
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 2, 2004 11:35:12 GMT 1
okee hahaha nee, toen was dat juist gedaan
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 14:42:12 GMT 1
;D maar het is daar gewoon ook leuk. ik had de voetbal hier in Belgie nog gezien dus ;D okee hahaha
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 2, 2004 14:47:15 GMT 1
oh.. woon je in Belgie in d8 in Nederland ;D maar het is daar gewoon ook leuk. ik had de voetbal hier in Belgie nog gezien dus ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 14:48:15 GMT 1
nee, ik ben van Belgie ;D van waar ben jij dan oh.. woon je in Belgie in d8 in Nederland
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 16:54:45 GMT 1
Zijn ze in Belgie verder met de afleveringen nee, ik ben van Belgie ;D van waar ben jij dan
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 17:27:56 GMT 1
ALS JE NIET WIL WETEN WAT ER IN DE VOLGENDE AFLEVERING VAN CHARMED GAAT GEBEUREN, MOET JE DIT NIE LEZEN!!!!!
In de volgende aflevering spreekt Paige een spreuk uit en daardoor kan er niemand dood gaan. Daardoor heeft de engel des dood geen werk meer en vraagt hij om de hulp van de charmedones. Dan dood hij Piper zodat zij hem kan helpen. En Piper komt erachter dat Phoebe de volgende op de Lijst der Zielen.
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 17:32:48 GMT 1
ALS JE NIET WIL WETEN WAT ER BIJ CHARMED GAAT GEBEUREN, MOET JE DIT NIET LEZEN.
Ik zeg het maar want sommige willen dat nie weten. In de aflevering 'Once in A blue Moon' krijgen de charmed ones een nieuwe whitelighter en die wodt bijna vermoort door beesten die de charmedones blijken te zijn die door de maan hetransformeerd zijn. Ik weet niet of deze informatie echt waar is, want ik heb het van een site.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 17:39:49 GMT 1
daar zijn ze al ongeveer dat Chris sterft sezoen 6 dus nog 4afleveringen en din word geboren. Zijn ze in Belgie verder met de afleveringen
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 17:40:51 GMT 1
NEEE!! da mag ni gebeuren! die komen tog nog terug he ALS JE NIET WIL WETEN WAT ER IN DE VOLGENDE AFLEVERING VAN CHARMED GAAT GEBEUREN, MOET JE DIT NIE LEZEN!!!!! In de volgende aflevering spreekt Paige een spreuk uit en daardoor kan er niemand dood gaan. Daardoor heeft de engel des dood geen werk meer en vraagt hij om de hulp van de charmedones. Dan dood hij Piper zodat zij hem kan helpen. En Piper komt erachter dat Phoebe de volgende op de Lijst der Zielen.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 17:42:17 GMT 1
ag ik ben altijd nieuwsgierig! dus ik vind het niet erg dat je dat zegt. ik kei ook altijd op tletekst wat er de volgende keer ga gebeuren dus. ALS JE NIET WIL WETEN WAT ER BIJ CHARMED GAAT GEBEUREN, MOET JE DIT NIET LEZEN. Ik zeg het maar want sommige willen dat nie weten. In de aflevering 'Once in A blue Moon' krijgen de charmed ones een nieuwe whitelighter en die wodt bijna vermoort door beesten die de charmedones blijken te zijn die door de maan hetransformeerd zijn. Ik weet niet of deze informatie echt waar is, want ik heb het van een site.
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 18:49:48 GMT 1
Ik snap jouw vraag nie helemaal, maar als je wil lezen wat er gaat gebeuren kan je naar deze site gaan users.pandora.be/charmedfans/navbar.html en dan op ''verhaal'' drukken. Het is een Belgische site trouwens. NEEE!! da mag ni gebeuren! die komen tog nog terug he
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 21:52:38 GMT 1
awel. terug tot leven die mogen wel ni dood blijven he en mersie voor de site Ik snap jouw vraag nie helemaal, maar als je wil lezen wat er gaat gebeuren kan je naar deze site gaan users.pandora.be/charmedfans/navbar.html en dan op ''verhaal'' drukken. Het is een Belgische site trouwens.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 3, 2004 14:30:24 GMT 1
ikkom heel vaak op die site omdat er ook best goede informatie is!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 3, 2004 14:47:51 GMT 1
volgens mij gaat de aflevering van vandaag in Nederland heel leuk worden(styx feet under)
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 14:50:26 GMT 1
ja, daarom kom ik er ook vooral op en er staan ook leuke foto'kes en ze dus ;D ikkom heel vaak op die site omdat er ook best goede informatie is!!
|
|