|
Post by PhoebeTheBest on Dec 3, 2004 14:53:49 GMT 1
Jammer dat ze in Belgie nog niet zo ver zijn want de afleveringen zijn heel leuk!!
|
|
|
Post by maja on Dec 3, 2004 18:59:37 GMT 1
Dus de informatie op die site (wat er gaat gebeuren in elke aflevering) klopt? ikkom heel vaak op die site omdat er ook best goede informatie is!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:08:27 GMT 1
ja ik kijk er echt naar uit. wete in het vervolg gaan ik iederen dag naar holand en ga daar zien °Grapje° ;D kon het maar... Jammer dat ze in Belgie nog niet zo ver zijn want de afleveringen zijn heel leuk!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 9:16:57 GMT 1
jaa tot nu toe wel en ik heb nog geen foutengecien!! Dus de informatie op die site (wat er gaat gebeuren in elke aflevering) klopt?
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:08:19 GMT 1
da is wel leuk ;D ... ik lees het meestal wel als ik tijd heb maar anders lees ik gewoon op teletxst... jaa tot nu toe wel en ik heb nog geen foutengecien!!
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 10:27:28 GMT 1
Bedankt, dan weet ik alvast wat er de volgnde keer gaat gebeuren. Dat vindt ik altijd wel leuk, want dat krijg ik er nog meer zin in. jaa tot nu toe wel en ik heb nog geen foutengecien!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:32:54 GMT 1
ja bij mij is da ook altijd ;D Bedankt, dan weet ik alvast wat er de volgnde keer gaat gebeuren. Dat vindt ik altijd wel leuk, want dat krijg ik er nog meer zin in.
|
|
|
Post by Safira on Dec 4, 2004 16:36:15 GMT 1
Deze aflevering is hier nog niet uitgezonden maar de beste aflevering tot nu toe van seizoen 7 vind ik : Witchness protection ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 16:53:46 GMT 1
nog ni gezien dus ik zou het ni weten Deze aflevering is hier nog niet uitgezonden maar de beste aflevering tot nu toe van seizoen 7 vind ik : Witchness protection ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:16:31 GMT 1
ik vind styx feet under tot nu toe de leukste aflevering want dan krijgen ze met de dood te maken en met iedereen gebeurt er wel iets duss!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 19:46:26 GMT 1
mmm.0.. daar kijk ik dan al naar uit ;D... ik vind styx feet under tot nu toe de leukste aflevering want dan krijgen ze met de dood te maken en met iedereen gebeurt er wel iets duss!
|
|
|
Post by maja on Dec 6, 2004 15:16:59 GMT 1
Ik vindt het wel grappig dat ze denken dat Piper dood is en een autopsie op haar willen doen. ik vind styx feet under tot nu toe de leukste aflevering want dan krijgen ze met de dood te maken en met iedereen gebeurt er wel iets duss!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 7, 2004 18:24:23 GMT 1
grrr... ik heb die nog ni gezien en snel zal ik ze ni zin ... hier in da stoem belgie is charmed vandaag gestopt ... ale vandaag was de laatste aflevering en als dat dan terug komt begint dat met sezien 1 terug das nie leuk ... Ik vindt het wel grappig dat ze denken dat Piper dood is en een autopsie op haar willen doen.
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Dec 8, 2004 14:23:59 GMT 1
Ik vind die ene aflevering van seizoen 5 echt het leukst : Sense & Sense Ability In die aflevering is Paige haar stem kwijt, Piper kan niet meer zien,en Phoebe kan niet meer horen.... hahahaha die was zo grappig.... kheb m gelukkig op band...
|
|
|
Post by maja on Dec 8, 2004 17:10:54 GMT 1
Ik vind het erg dat het in Belgie is gestopt. Maar in sommige delen toch nie? grrr... ik heb die nog ni gezien en snel zal ik ze ni zin ... hier in da stoem belgie is charmed vandaag gestopt ... ale vandaag was de laatste aflevering en als dat dan terug komt begint dat met sezien 1 terug das nie leuk ...
|
|
|
Post by maja on Dec 8, 2004 17:11:59 GMT 1
Ja, die was grappig. ;D Ik vind die ene aflevering van seizoen 5 echt het leukst : Sense & Sense Ability In die aflevering is Paige haar stem kwijt, Piper kan niet meer zien,en Phoebe kan niet meer horen.... hahahaha die was zo grappig.... kheb m gelukkig op band...
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 8, 2004 18:12:08 GMT 1
jawel.. tog een tijdje die komen en gaan weer bij ons da is echt kut ... Ik vind het erg dat het in Belgie is gestopt. Maar in sommige delen toch nie?
|
|
|
Post by maja on Dec 9, 2004 15:00:02 GMT 1
Ja maar bij jullie komt het elke dag, bij ons komen de nieuwe afleveringen 1 keer per week. jawel.. tog een tijdje die komen en gaan weer bij ons da is echt kut ...
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 10, 2004 15:55:41 GMT 1
jamaar als het bij ons elke dag zou komen zou ik het ook niet elke dag kunnen zien!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 10, 2004 15:56:11 GMT 1
jaa dat was ook een van de beste hoor je hebt gelijk!! ;D Ik vind die ene aflevering van seizoen 5 echt het leukst : Sense & Sense Ability In die aflevering is Paige haar stem kwijt, Piper kan niet meer zien,en Phoebe kan niet meer horen.... hahahaha die was zo grappig.... kheb m gelukkig op band...
|
|