|
Post by halliwellsister on Nov 29, 2004 16:24:19 GMT 1
wat vinden jullie de leukste aflevering van alle seizoenen??ik kan eigenlijk niet echt keizen maar ff kijken wat jullie ervan vinden
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 29, 2004 19:08:14 GMT 1
ik hem de aflevering nog ni gezien maar aan de foto'kes te zien en de tekst te hebben gelezen denk ik dat Cheaper By The Coven lijkt me het beste maar Charrrmed heeft wel nen interesanten titel aleen spijtig da de daar nog niks van kunt zien
|
|
|
Post by emmy on Nov 30, 2004 16:01:44 GMT 1
ik heb op charrrmed gestemd die vink het leukste, als dat tenmiste die gene is waarin ze weer in tieners veranderen
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 16:07:04 GMT 1
de aflevering waarin ze in tieners veranderen is Cheaper by the Coven. ik heb op charrrmed gestemd die vink het leukste, als dat tenmiste die gene is waarin ze weer in tieners veranderen
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Nov 30, 2004 16:11:58 GMT 1
Ik heb gestemd op cheaper by coven of zo want dan komt hun moeder terugg
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 19:15:54 GMT 1
ik had er ook op gestemt awel ik de aflevering nog ni gezien had ;D Ik heb gestemd op cheaper by coven of zo want dan komt hun moeder terugg
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 19:22:02 GMT 1
In die aflevering gingen de charmedones zich als tieners gedragen. Maar op deze site staat niet de goede samenvatting bij die aflevering, maar de samenvatting van ''bare witch project''. Ik weet niet of het is verandert. ik had er ook op gestemt awel ik de aflevering nog ni gezien had ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 19:37:26 GMT 1
dan zal ik sebiet is gaan zien maar bij Charrrmed staat er nog niets °normaal° dus dat kun je nog niet goed weten spijt In die aflevering gingen de charmedones zich als tieners gedragen. Maar op deze site staat niet de goede samenvatting bij die aflevering, maar de samenvatting van ''bare witch project''. Ik weet niet of het is verandert.
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 7:43:24 GMT 1
Ik heb Charrrmed gezien en daarin wordt Paige heel oud en gaat ze bijna dood (niets nieuws voor hun). Maar om haar te redden moeten Phoebe en Piper iets uit een museum stelen en gaan ze inbreken. ;D dan zal ik sebiet is gaan zien maar bij Charrrmed staat er nog niets °normaal° dus dat kun je nog niet goed weten spijt
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 11:59:10 GMT 1
oooooOOOooOOOoo... dat lijkt me wel leuk ... ;D .. maar ik heb al gestemd en dat lijkt mij ook een goei aflevering trouwens alle afleveringen zijn goed Ik heb Charrrmed gezien en daarin wordt Paige heel oud en gaat ze bijna dood (niets nieuws voor hun). Maar om haar te redden moeten Phoebe en Piper iets uit een museum stelen en gaan ze inbreken. ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:09:46 GMT 1
Jaa was best wel een leuke aflevering maarzat een beetje te VOL ofsoww
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:22:49 GMT 1
ik snap het ni te Vol? Jaa was best wel een leuke aflevering maarzat een beetje te VOL ofsoww
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:53:05 GMT 1
ja kijk ik bedoel er gebeurde iets te veel in en daar werd het vol van.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:54:02 GMT 1
aaa.. nu snap ik het ja kijk ik bedoel er gebeurde iets te veel in en daar werd het vol van.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:57:47 GMT 1
tja, ik vond sezoen 6 nu dan wer leuk omdat Chris er in speelde Ik vind de afleveringen uit seizoen 3 ut leukste vooral omdat Cole daar in mee speelt..!! [/color
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:58:31 GMT 1
jaa inderdaad (lekker dinggg) Ik vind de afleveringen uit seizoen 3 ut leukste vooral omdat Cole daar in mee speelt..!! [/color
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:59:35 GMT 1
;D HIHI ;D ieders zijn egesmaak jaa inderdaad (lekker dinggg)
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:00:24 GMT 1
hahahah nou ja in siezoen 3 wel in 4 werd ie lelijkkk ;D HIHI ;D ieders zijn egesmaak
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 16:02:56 GMT 1
toen heb ik niet alle afleveringen kunnen zien. wast toen niet ongeveer grote vakant?... hahahah nou ja in siezoen 3 wel in 4 werd ie lelijkkk
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:11:36 GMT 1
week niet meer was al een tijdje geleden nit..? Hahahahatoen heb ik niet alle afleveringen kunnen zien. wast toen niet ongeveer grote vakant?...
|
|