|
Post by PhoebeTheBest on Jul 31, 2005 14:00:12 GMT 1
ohja.. best wel jammer datie doot gaat..en ik dacht juist dat Sneep bevriend met hem was ofzo.. wauw wauw wauw! echt een geweldig goed boek! al vind ik wel dat ze een aantal dingetjes wat verder hadden mogen uitwerken...maar ach... ik had m dus in Praag gekocht...en meteen in 2 dagen uitgelezen
voor degene die m al gelezen hebben: (dus NIET lezen als je nog niets wilt weten...scroll maar door naar onder ofzo...) S P O I L E R
Ik haatte Snape echt toen hij Dumbledore zomaar vermoorde ik zat nog steeds een beetje te twijfelen aan welke kant Snape nu stond...dit had ik echt niet verwacht! Maar misschien is hij ook wél goed...en heeft hij DD alleen vermoord omdat hij de Unbreakeble Vow had afgelegd om Draco te beschermen...
dat tussen Harry en Ginny vond ik een beetje een Spiderman-achtig einde hebben hoor...een beetje flauw: toch maar niet samen, omdat het wel eens te gevaarlijk voor haar zou kunnen zijn...
maar goed...briljant boek!!
E I N D S P O I L E R
|
|
|
Post by funnyphoebe on Aug 3, 2005 12:55:08 GMT 1
k hep t vorige boek ook in t engels gelezen, dus k hep al zin om erin te beginnen!
|
|
|
Post by Kelly on Aug 3, 2005 13:34:28 GMT 1
jaa lkkr spannend lezen..
|
|
|
Post by Bernadet on Aug 4, 2005 11:20:09 GMT 1
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Aug 4, 2005 15:53:03 GMT 1
Ja vind ik ook hoor,, maar ik wil de film wel in het engels zien;) k hep t vorige boek ook in t engels gelezen, dus k hep al zin om erin te beginnen! ik wacht toch maar op het Nederlands.. want ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen.. en omdat de namen nog al verschillen is het een beetje vervelend als je dan nu het Engels lezen.. toch nog maar even wachten..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Sept 4, 2005 16:37:05 GMT 1
PAS OP VOOR EVENTUELE SPOILERS AL PROBEER IK HET TOT HET MINIMUM TE HOUDEN Ik heb het in het geel geschreven zodat het wat moeilijker te lezen is, als je het weer lezen moet je het even selecteren Ik vond het een best goed boek, niet de beste uit de serie maar goed. Vond de meeste dingen wel interessant om te weten, vooral over het leven van Voldemort
En natuurlijk de reden WAAROM Voldemort niet dood ging toen die vloek terugkaatste en dus ook waarom Dumbledore Voldemort niet eens PROBEERDE te vermoorden aan het eind van boek 5. Horcruxes dus...
En toen Snape DADA leraar werd zat ik echt zo van huh, dus Snape zal volgend jaar niet meer lesgeven... Want we weten natuurlijk nu ook waarom er een vloek op deze baan ligt...
Over [vul karakter in] die [vul karakter in] vermoordde... ik zat echt HUH wat doe hij NU??
Maarja sommigen zeggen dan weer dat hij niet dood is, maarja JKR zei wel dat ze een aantal karakters moest doden zodat Harry niet veel hulp had.. maarja
SPOILER (BELANGRIJKE SPOILER LINK LICHT OP DUS EVEN VEEL VERDER SCROLLEN ALS JE NIET WILT ZIEN)
Voor degenen die het boek al hebben gelezen kijk eens op www.dumbledoreisnotdead.com . Ik zeg niet dat ik het eens ben dat hij niet dood is, maar wel dat ik het eens ben over het feit dat degene die hem vermoordde niet echt slecht is. Ik geloof ik zijn onschuld..!!!
En ach ja al die liefde opeens in het zesde boek. Ik had vooral RJL en NT niet verwacht... mhm
|
|
|
Post by Liz on Sept 18, 2005 15:06:06 GMT 1
even iets heel anders weer De 4e film! nog maar 2 maandjes ;D en er is weer een nieuwe trailer gekomen: *klik* wel de trailer kiezen van 15/9
|
|
|
Post by Prince Charmed on Sept 18, 2005 16:17:54 GMT 1
Jaaa, ik had hem natuurlijk gelijk gezien toen hij uit kwam Weet je hoe cool Ik heb echt het gevoel dat deze film veel beter is dan de vorige 3! Veel spannender.. maar nu begint het natuurlijk ook pas echt.. Voldemort terug en all that... Heb er echt zin in! En ik ben fan van Cedric en Krum... Cedric is gewoon wel leuk, maar Krum straalt echt iets uit, niet echt knap ofzo, maar ik weet niet, hij heeft iets .... leuks!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 17, 2005 19:57:27 GMT 1
Voor de mensen die even niks te doen hebben , of erg harry potter fan zijn en houden van puzzelen... www.harrypotteravontuur.nlIk zag toevallig Bernadet daar ook al! Ik zit nu nogal vast bij de 6de puzzel... EDIT... de 14e... grr dit gaat niet snl..
|
|
|
Post by Bernadet on Oct 18, 2005 13:15:56 GMT 1
Voor de mensen die even niks te doen hebben , of erg harry potter fan zijn en houden van puzzelen... www.harrypotteravontuur.nlIk zag toevallig Bernadet daar ook al! Ik zit nu nogal vast bij de 6de puzzel... Jaa vind wel heel leuk.. maar wel heel moeilijk eerst had ik zo.. maar ik zit nu nog vast bij de tweede.. :S:P
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Oct 19, 2005 10:33:46 GMT 1
Ik ben ook al begonnen, maar zit nu vast bi puzzel 12 :S
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 19, 2005 13:15:16 GMT 1
Ik ben ook al begonnen, maar zit nu vast bi puzzel 12 :S 12 is niet zo moeilijk Het is zo'n beetje de enige feestdag die voorkomt in de hp boeken.. na kerst dan.. Ik zit nu bij 25.. dat is echt een rotpuzzel... dat is niet alleen denken, maar ook doen... grrr
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 19, 2005 13:59:36 GMT 1
Ik ben er nu ook mee bezig maar het enige dat ik zie is een wit papier
|
|
|
Post by Bernadet on Oct 19, 2005 14:30:47 GMT 1
Zit nu alweer vast bij 6.. haha ut ging ff goed.. maar zit weer vast.. Iemand een tip!?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 19, 2005 15:01:22 GMT 1
Zit nu alweer vast bij 6.. haha ut ging ff goed.. maar zit weer vast.. Iemand een tip!? Natuurlijk Iedereen heeft het, anders zou er nogal wat verwarring ontstaan.. De maan moet je niet te letterlijk nemen....misschien moet je An Marga toepassen..? PhoebeTheBest Dat perkament hoort leeg te zijn.. Denk eens aan de hp boeken en aan een leeg perkament dat door iets niet meer leeg wordt
|
|
|
Post by Liz on Oct 19, 2005 19:31:47 GMT 1
oeh dit is verslavend ;Dxat alleen al vast bij 1...daarna bij 2 (van dat snoepje had ik dus nog nooooit gehoord...denk dat ik soms té snel lees ) en nu 3...achja, kkom er wel uit dit is echt leuk ;D en dat forum...briljant! wat ik zonder dat forum toch zou moeten
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 20, 2005 14:04:44 GMT 1
Is het die kaart misschien?? want in kom er echt niet uit..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 20, 2005 15:54:08 GMT 1
Is het die kaart misschien?? want in kom er echt niet uit.. Ja, die kaart.. haha, maar hoe wordt die dus zichtbaar?
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 20, 2005 17:45:36 GMT 1
Is het een spreuk ofzo..want dan weet ik het niet ik heb geen een harry potter boek.. Is het die kaart misschien?? want in kom er echt niet uit.. Ja, die kaart.. haha, maar hoe wordt die dus zichtbaar?
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Oct 21, 2005 12:48:18 GMT 1
Ben nu net begonnen aan avontuur 2, avontuur 1 eindelijk af!! Misschien moet je even 'googlen' , kijk even in een Harry Potter woordenboek online en zoek die 'kaart' op
|
|