|
Post by Bernadet on Dec 26, 2004 21:33:11 GMT 1
Welk deel van harry potter vinden jullie het leukst..?
Kus
|
|
|
Post by Liz on Dec 26, 2004 21:36:26 GMT 1
deel 4, kvond dat tovertoernooi echt gaaf
maar hey...alle hp boeken zijn eignlijk leuk echt super gewoon ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 26, 2004 21:39:46 GMT 1
deel 4, kvond dat tovertoernooi echt gaaf
maar hey...alle hp boeken zijn eignlijk leuk echt super gewoon ;D
Egt wel.. maar idd. ik vind deel 4 ook wel het meest spannend.. Ik vind daar zijn het gewoon de kleine dingen die het heel erg leuk maken.. Het is gewoon helemaal geweldig dat boek... ;D
|
|
|
Post by Liz on Dec 26, 2004 21:43:34 GMT 1
Egt wel.. maar idd. ik vind deel 4 ook wel het meest spannend.. Ik vind daar zijn het gewoon de kleine dingen die het heel erg leuk maken.. Het is gewoon helemaal geweldig dat boek... ;D ja echt wel deel 5 vond ik ook wel leuk....alleen vond ik het daar zo sneu voor m dat bijna niemand m geloofde...en t overnemen van de school door t ministerie vond ik erg irritant... dit deel vond ik denk ik toch t minst leuk om te lezen...
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 27, 2004 9:34:05 GMT 1
Ik vond deel 3 en 4 het leukst, dus heb ik gestemd op deel 3 waarin hij Sirius leert kennen en erachter komt wie zijn ouders heeft verraden. Maar het tovertoernooi was idd ook errug leuk. Ben nu bezig om deel 5 nog een keer te lezen.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 27, 2004 9:42:48 GMT 1
ik kijk al1 naar de films ik heb al1 deel 2 gelezen maar lezen vind k niet leuk..de harry potter boeken dan..
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 12:30:25 GMT 1
ja echt wel deel 5 vond ik ook wel leuk....alleen vond ik het daar zo sneu voor m dat bijna niemand m geloofde...en t overnemen van de school door t ministerie vond ik erg irritant... dit deel vond ik denk ik toch t minst leuk om te lezen... Deel 5 vind ik moeilijk om in te komen.. het komt wel langzaam op gang.. maar het is wel een heel erg mooi boek..
Het is idd. zielig dat niemand hem gelooft.. en dan raakt hij ook nog zijn peetvader kwijt.. ik bedoel hij was alleen en toen had hij eindelijk iemand en dat gaat die ook nog dood...
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 12:31:36 GMT 1
Ik vond deel 3 en 4 het leukst, dus heb ik gestemd op deel 3 waarin hij Sirius leert kennen en erachter komt wie zijn ouders heeft verraden. Maar het tovertoernooi was idd ook errug leuk. Ben nu bezig om deel 5 nog een keer te lezen. Ja deel 3 is idd. ook heel erg mooi.. ik vind in deel 3 ook zo zielig dat hij zijn moeder hoort schreeuwen tegen voldemort en dat zijn vader hun probeert te redden..
|
|
|
Post by Kelly on Dec 27, 2004 12:54:13 GMT 1
K heb gekozen voor Harry Potter boek 3....! Omdat K het coowlste boek vind.. dat Hij zijn peetvader ontmoet en het is egt spannend..
kuss
|
|
|
Post by piperfananne on Dec 27, 2004 13:16:14 GMT 1
[glow=red,2,300]Deel 4 is het leukst met dat toernooi!! Deel 5 duurt het zo lang voordat hij weer eens op school zit en dat vind ik minder.... bijvoorbeeld over dat hele ministerie gedoe enzo Maar eigenlijk vind ik alle boeken gewoon errug leuk!! ;D [/glow]
|
|
|
Post by Liz on Dec 27, 2004 13:55:29 GMT 1
deel 6 komt ook al bijna (HP and the half blood price) naja...over een half jaar... maar ik ben echt heel erg benieuwd hoe die is ik kijk er echt naar uit
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 14:39:57 GMT 1
K had gelezen dat hij 16 juli in het engels uitkomt.. maar dan moet hij toch nog eerst vertaald worden..? Als dat zo is duurt het nog wel een jaar ofzow voordat die uitkomt..
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 14:40:30 GMT 1
[glow=red,2,300]Deel 4 is het leukst met dat toernooi!! Deel 5 duurt het zo lang voordat hij weer eens op school zit en dat vind ik minder.... bijvoorbeeld over dat hele ministerie gedoe enzo Maar eigenlijk vind ik alle boeken gewoon errug leuk!! ;D [/glow] Idd. deel 5 komt wel heel langzaam op gang..
|
|
|
Post by Liz on Dec 27, 2004 14:56:03 GMT 1
K had gelezen dat hij 16 juli in het engels uitkomt.. maar dan moet hij toch nog eerst vertaald worden..? Als dat zo is duurt het nog wel een jaar ofzow voordat die uitkomt.. ja klopt...maar kga m gewoon in het engels lezen is ook veel leuker trouwens
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 15:55:19 GMT 1
ja klopt...maar kga m gewoon in het engels lezen is ook veel leuker trouwens Goed zo..! ;D
Dit is wel een goede harry potter site: www.euronet.nl/~marij/index2.html Weet niet of je hem kent maar moet je maar ff kijken..
En als je dan naar boeken gaat.. en dan klikt op het zesde deel.. dan krijg je van alles over het boek geruchten en zow.. maar ook een interview met haar.. moet je echt ff lezen..
Kus
|
|
|
Post by piperfananne on Dec 27, 2004 16:49:30 GMT 1
Ja is een erg goede site!! ik verheug me ook al op deel 6!!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 17:18:30 GMT 1
Ja is een erg goede site!! ik verheug me ook al op deel 6!! Me to..!! ;D
|
|
|
Post by piperfan on Dec 27, 2004 17:25:29 GMT 1
Haha
|
|