|
Post by PhoebeTheBest on Jan 3, 2005 17:14:09 GMT 1
tjaa dat past weer wat btr bij mij(A) Haha geloof je wel hoor..! Maar miss. moet je het anders bekijken die lucius is eigenlijk wel heel erg slim..! Het is een soort gladde aal..! Hij weet zich vaak uit situaties te redden..!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 3, 2005 17:31:00 GMT 1
tjaa dat past weer wat btr bij mij(A) Haha..!!
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 4, 2005 13:35:32 GMT 1
Haha Kelly... ik was ook Perkamentuss.. ik zou niet weten of het klopt maargoed... ;D
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 4, 2005 13:37:00 GMT 1
Ik zou niet zeggen dat ik nu de machtigste ben en waar iedereen bang voor is... nee helemaal niet!
|
|
|
Post by Kelly on Jan 4, 2005 17:52:42 GMT 1
Haha Kelly... ik was ook Perkamentuss.. ik zou niet weten of het klopt maargoed... ;D tjah k zouw ook niet weten of het bij mij past... haha
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 4, 2005 21:22:28 GMT 1
Ik ben echt super Harry Potter fan haha, ik heb trouwens gestemd op Harry Potter and the prisoner of Azkaban, omdat daar Sirius voor het eerst voorkomt, en je uitvind wie hij is. Mijn favo personage is Sirius, totdat die **** Bellatrix Lestrange hem vermoorde.. grr MAar ik heb er vertrouwen in dat hij terug komt,, misschien kan Harry zelfs wel communiceren met die spiegel die Sirius hem had gegeven. Verder ben ik eigenlijk niet zo'n fan van de films,, slap aftreksel van de veel betere boeken.. En de boeken in het Engels zijn trouwens ook beter en leuker om te lezen ook geen last van slechte vertalingen enz Als Harry Potter and the half blood prince uitkomt 16 juli ga ik hem zeker gelijk kopen! En voor iedereen die alleen de films kijkt.. ga de boeken lezen! Die zijn 1000 keer beter en leuker!! echt!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 4, 2005 21:30:20 GMT 1
maar over een boek doe je zo lang
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 4, 2005 21:33:35 GMT 1
maar over een boek doe je zo lang haha, dat moet je er echt voor over hebben! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de films maar nks vind in vergelijking met de boeken. En als jij de films leuk vind, vind je de boeken zeker nog leuker! En als je eenmaal begint met lezen (en het sowieso interessant vind) ga je maar door en door, je merkt niet eens meer dat je er lang mee bezig zit
|
|
|
Post by Mariet on Jan 4, 2005 21:47:12 GMT 1
haha, dat moet je er echt voor over hebben! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de films maar nks vind in vergelijking met de boeken. En als jij de films leuk vind, vind je de boeken zeker nog leuker! En als je eenmaal begint met lezen (en het sowieso interessant vind) ga je maar door en door, je merkt niet eens meer dat je er lang mee bezig zit Haha ik heb 1 boek gelezen (de eerste) en die vond ik wel erg leuk inderdaad alleen door het te lezen werd het verslavend en vergat ik andere dingen Ik zou het er wel voor over hebben, maar ik heb een paard en dat kost zo verschrikkelijk veel tijd, dat als ik zou gaan lezen ik in de knoop zou komen met school.. En dat is ook niet de bedoelling
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 5, 2005 12:24:49 GMT 1
ik heb 1 ook gelezen ik kon me egt niet vocusen op het boek ik vind de films egt veel leuker!!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 5, 2005 12:59:37 GMT 1
Ook ik vind de boeken leuker, maar de films zijn ook wel leuk. Ik heb persoonlijk niet dat ik maar blijf lezen en het boek dan in 1 dag uit heb zoals sommige mensen. Maar soms kan ik wel flinke stukken lezen.
|
|
|
Post by Liz on Jan 5, 2005 16:46:19 GMT 1
Ook ik vind de boeken leuker, maar de films zijn ook wel leuk. Ik heb persoonlijk niet dat ik maar blijf lezen en het boek dan in 1 dag uit heb zoals sommige mensen. Maar soms kan ik wel flinke stukken lezen. ` mm..dat heb ik dus wel...ik kan er echt uren in blijven lezen ooit al wel eens een proefwelkweek een beetje verwaarloosd door zo'n HP boek... oeps...
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 18:24:12 GMT 1
ik heb 1 ook gelezen ik kon me egt niet vocusen op het boek ik vind de films egt veel leuker!! Neej ik vind de boeken egt veel leuker..! Daar staat veel meer in..! Daar wordt alles veel leuker beschreven..! Zoals dat stuk in boek 3 dat harry hoort dat sirius eigenlijk de geheimhouder was en zijn ouders heeft verraden dat wordt is het boek heel erg mooi uitgelegd enzow.. en de film wordt dat even heel snel gedaan.. En ook als hij zijn moeder hoort schreeuwen iedere keer als die dementors bij hem komen.. in het boek wordt precies verteld wat die moeder zegt.. en in de film hoor je een in de verte een schreeuw.. daarom vind ik de boeken veel leuker..! ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2005 18:34:09 GMT 1
Ja en in de derde film word er helemaal niets uitgelegd over het feit dat the marauders mapp (sluipwegwijzer) eigenlijk gemaakt is door James, Sirius, Peter en Remus. Ze vertellen helemaal niet dat James Prongs is en dat Sirius Padfoot is enz. En ik vind in de film het hele gedoe met de Timeturner ook vaag. Ze leggen het er veel te dik bovenop dat er nog een andere tijd is, terwijl ze dat in het boek veel minder doen. Ook had ik me Sirius veel knapper voorgesteld en vond ik de special effect van weerwolf Lupin erg nep. Ik hou van de boeken omdat ik zelf een beeld heb gegeven aan de personages, en de film verpest dat eigenlijk.. Lupin had ik me ook heel anders voorgesteld.. maarja, dat is het nadeel van films.. In het boek wordt het gewoon allemaal uitgebreider behandelt, en weet je de informatie die je nodig hebt om eigenlijk de film te kunnen zien
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 19:44:47 GMT 1
Ja en in de derde film word er helemaal niets uitgelegd over het feit dat the marauders mapp (sluipwegwijzer) eigenlijk gemaakt is door James, Sirius, Peter en Remus. Ze vertellen helemaal niet dat James Prongs is en dat Sirius Padfoot is enz. En ik vind in de film het hele gedoe met de Timeturner ook vaag. Ze leggen het er veel te dik bovenop dat er nog een andere tijd is, terwijl ze dat in het boek veel minder doen. Ook had ik me Sirius veel knapper voorgesteld en vond ik de special effect van weerwolf Lupin erg nep. Ik hou van de boeken omdat ik zelf een beeld heb gegeven aan de personages, en de film verpest dat eigenlijk.. Lupin had ik me ook heel anders voorgesteld.. maarja, dat is het nadeel van films.. In het boek wordt het gewoon allemaal uitgebreider behandelt, en weet je de informatie die je nodig hebt om eigenlijk de film te kunnen zien Idd. Ik vind het egt jammer dat ze niet wat meer in zijn gegaan over het dat zei de marauders mapp hebben gemaakt.. en wat voor faunaten ze zijn.. dat is egt jammer..! Ik had Sirius verwacht dat hij er wat meer uit zou zien als 'Aragorn' uit LOTR.. die leek mij egt perfect voor de rol.. die was volgens mij het beste ervoor geweest.. Ja ik had me Lupin ook anders voor gesteld.. maar jah als ik dan hoor dat Lord Voldemord door Rowan Atkinson.. egt dan denk ik waar zit je met je verstand ik vind die vent zo irritant iedereen heeft dat mr bean beeld van hem.. bijna in alle films is hij een soort mr bean typ en dan moet hij heer een personage neerzetten die iedereen die op zijn pad komt vermoord.. ik vind dat egt jammer.. Maar idd. als je de boeken leest maak je zelf een beeld erbij.. en als je dan de film ziet valt dat altijd weer een beetje tegen.. maar jah daar kun je niks aan doen..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 5, 2005 20:57:02 GMT 1
Hihi nou , ik houd het maar bij de films, boeken zijn ook veel ingewikkelder vind ik, alles wordt zo super uitgebreid verteld en dan moet ik zoveel denken
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 21:09:28 GMT 1
Hihi nou , ik houd het maar bij de films, boeken zijn ook veel ingewikkelder vind ik, alles wordt zo super uitgebreid verteld en dan moet ik zoveel denken Haha..!
|
|
|
Post by Liz on Jan 5, 2005 21:39:23 GMT 1
Hihi nou , ik houd het maar bij de films, boeken zijn ook veel ingewikkelder vind ik, alles wordt zo super uitgebreid verteld en dan moet ik zoveel denken das toch juist leuk...dat het veel uitgebreider is...
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2005 22:40:13 GMT 1
das toch juist leuk...dat het veel uitgebreider is... Ja, idd.. Dan weet je tenminste waar alles over gaat.. Ik ging met een vriendin die de boeken niet had gelezen naar HP3, en zij snapte heel veel dingen gewoon niet, omdat dat in de film niet goed werd uitgelegd.. Ik vind het juist leuk als het uitgebreid besproken wordt, je weet dan waar het over gaat, en je wilt dan ook gewoon meer weten. Ik ben best HP verslaafd, heb de boeken al te veel keer gelezen, en het gaat ook niet vervelen. Het liefst wil je nog meer weten, en waarom denk je dat zoveel hp fans jk rowling brieven sturen? Omdat ze nog meer willen weten, terwijl het al zo 'uitgebreid' in de boeken staat. Ik zou echt aanraden om de boeken te gaan lezen, het liefst in het Engels..tis best verslafend, en echt leuk!!!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 6, 2005 9:18:32 GMT 1
Ja, idd.. Dan weet je tenminste waar alles over gaat.. Ik ging met een vriendin die de boeken niet had gelezen naar HP3, en zij snapte heel veel dingen gewoon niet, omdat dat in de film niet goed werd uitgelegd.. Ik vind het juist leuk als het uitgebreid besproken wordt, je weet dan waar het over gaat, en je wilt dan ook gewoon meer weten. Ik ben best HP verslaafd, heb de boeken al te veel keer gelezen, en het gaat ook niet vervelen. Het liefst wil je nog meer weten, en waarom denk je dat zoveel hp fans jk rowling brieven sturen? Omdat ze nog meer willen weten, terwijl het al zo 'uitgebreid' in de boeken staat. Ik zou echt aanraden om de boeken te gaan lezen, het liefst in het Engels..tis best verslafend, en echt leuk!!! Nou ik zal eens kijken of ik een boek kan bietzen van me pa (hij heeft ze allemaal..). Maar ik ga niet in het engels lezen want dat kan ik niet
|
|