|
Post by Paigethecutest on May 19, 2005 18:34:50 GMT 1
eh... charmed, dat komt veel vaker Even off-topic, ik zie dat je weer terug bent bij je oude avatar.... Paige!
|
|
|
Post by Liz on May 19, 2005 19:23:53 GMT 1
Even off-topic, ik zie dat je weer terug bent bij je oude avatar.... Paige! die ander begon me te vervelen en ik vond deze eigenlijk toch mooier dus, vandaar...
|
|
|
Post by Liz on Jul 11, 2005 14:09:10 GMT 1
nog maar een paar daagjes en dan komt deel 6 alweer ;D Ik 'm echt zo snel mogelijk lezen, kkan haast niet wachten , maar de 16e ga ik op vakantie naar Tsjechië...op zich wel leuk natuurlijk, maar dan kan ik 't boek nie meteen halen... dus ik hoop dat de boekwinkel hier in de stad snachts ook open gaat, of anders dat ie ook in Praag in de winkels te vinden is
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jul 11, 2005 15:58:18 GMT 1
Jaa, ik ben van plan om nog even de laatste boeken nog een keer te lezen om er nog even in te komen, en dan krijg ik hem zaterdag Heb hem besteld via Bol.com en ze zeggen dat ze hem bezorgen op de dag van verschijnen. Enige minpuntje is dat ik om 12 uur moet werken en dus weer moet wachten tot 5 uur totdat ik hem eindelijk zie... Maarja.. heb er zin in Liz hij is vast wel in Praag te vinden toch Hij gaat toch gewoon wereldwijd in het Engels op de 16e dus denk ik wel dat ze hem daar ook hebben Ik hoop het voor je
|
|
|
Post by Kelly on Jul 12, 2005 11:13:20 GMT 1
Tjah K ben bezig met de Vuurbeker hahahahah..
|
|
|
Post by Liz on Jul 13, 2005 11:12:26 GMT 1
ik heb besloten dat ik ook maar weer eens t 5e deel ga lezen...k moet toch wat te doen hebben in de dagen dat ik nog niet the Half Blood Prince heb en zo kan ik ook weer meteen in het HP verhaal komen...
|
|
|
Post by Kelly on Jul 13, 2005 11:14:21 GMT 1
ik heb besloten dat ik ook maar weer eens t 5e deel ga lezen...k moet toch wat te doen hebben in de dagen dat ik nog niet the Half Blood Prince heb en zo kan ik ook weer meteen in het HP verhaal komen... Tjaa Dat is eEn Goed idee
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Jul 16, 2005 13:14:31 GMT 1
Heeeeeeeeeeeej!!!!! Ik heb m....Ik heb m.....Ik heb m....Ik heb m.... WHOEHOE eindelijk...Ik dacht eerst dat ik m niet meer zou krijgen voordat we op vakantie gingen, maar toch. M'n ouders hebben hem voor me gekocht, ze kwamen er nét mee thuis.... OOOOO ik ben zooo blij , kan niet wachten tot ik m ga lezen M'n ouders zijn heel gemeen aan t doen, ik mag m pas dinsdag lezen, want dan gaan we op vakantie... Dus nog 3 daagjes wachten .... *zucht* maar ja beter dan niks he Wheehee, ben blij ben blij blij blij
|
|
|
Post by Kelly on Jul 16, 2005 14:33:39 GMT 1
ja klopt...maar kga m gewoon in het engels lezen is ook veel leuker trouwens Goed zo..! ;D
Dit is wel een goede harry potter site: www.euronet.nl/~marij/index2.html Weet niet of je hem kent maar moet je maar ff kijken..
En als je dan naar boeken gaat.. en dan klikt op het zesde deel.. dan krijg je van alles over het boek geruchten en zow.. maar ook een interview met haar.. moet je echt ff lezen..
Kus Keej Leuk Joh..
|
|
|
Post by Bernadet on Jul 19, 2005 20:55:16 GMT 1
Eindelijk is hij uit.. kan echt niet wachten toch hij in het Nederlands uitkomen.. ;D
|
|
|
Post by piperfananne on Jul 25, 2005 16:12:58 GMT 1
Jaa Liz, ik ben ook weer harry potter & de orde van de feniks aan het lezen, om er effe in te komen voordat ik deel 6 heb Heeft iemand hem al uit??
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jul 29, 2005 17:25:12 GMT 1
Ik heb deel 6 uitgelezen op vakantie... Het is niet egt heel spannend, tot op het laatst. Heel onverwacht einde, had ik nooit verwacht...Ik heb altijd vertrouwd op Dumbledore ( Perkamentus) .... maar ja ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar dat zal nog wel een hele lange tijd duren
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jul 29, 2005 20:14:24 GMT 1
Wat gebeurt er dan met perkamentus??? ik wordt nu wel nieuwsgierig ik mag hem van mijn moeder al1 kopen als die in het nederlands uit is dus moet ik nog een tijdje wachten.. Ik heb deel 6 uitgelezen op vakantie... Het is niet egt heel spannend, tot op het laatst. Heel onverwacht einde, had ik nooit verwacht...Ik heb altijd vertrouwd op Dumbledore ( Perkamentus) .... maar ja ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar dat zal nog wel een hele lange tijd duren
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jul 30, 2005 10:28:04 GMT 1
Perkamentus gaat dood, maar ik zeg niet hoe
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jul 30, 2005 11:05:49 GMT 1
kom op ik moet nog vet lang w8en Perkamentus gaat dood, maar ik zeg niet hoe
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jul 30, 2005 11:13:51 GMT 1
Zeg het niet, of geef in ieder geval aan dat er een spoiler aan komt, ik wil het nog niet weten. En met mij waarschijnlijk nog een aantal anderen.
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jul 30, 2005 14:21:28 GMT 1
Ik stuur je wel ff een berichtje, zodat de mensen die het nog niet willen weten er ook nog niet achter komen. Want dat zou ik ook niet leuk hebben gevonden als ik hen was
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jul 30, 2005 14:22:20 GMT 1
maar weet je zeker dat je het wil weten ??
|
|
|
Post by Liz on Jul 30, 2005 23:07:06 GMT 1
wauw wauw wauw! echt een geweldig goed boek! al vind ik wel dat ze een aantal dingetjes wat verder hadden mogen uitwerken...maar ach... ik had m dus in Praag gekocht...en meteen in 2 dagen uitgelezen
voor degene die m al gelezen hebben: (dus NIET lezen als je nog niets wilt weten...scroll maar door naar onder ofzo...) S P O I L E R
Ik haatte Snape echt toen hij Dumbledore zomaar vermoorde ik zat nog steeds een beetje te twijfelen aan welke kant Snape nu stond...dit had ik echt niet verwacht! Maar misschien is hij ook wél goed...en heeft hij DD alleen vermoord omdat hij de Unbreakeble Vow had afgelegd om Draco te beschermen...
dat tussen Harry en Ginny vond ik een beetje een Spiderman-achtig einde hebben hoor...een beetje flauw: toch maar niet samen, omdat het wel eens te gevaarlijk voor haar zou kunnen zijn...
maar goed...briljant boek!!
E I N D S P O I L E R
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jul 31, 2005 12:08:13 GMT 1
Ow... nou hoef ik je ook geen berichtje meer te sturen want het staat hierboven al ;D
|
|