Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Oct 23, 2005 17:46:09 GMT 1
Ik ben ook al begonnen, maar zit nu vast bi puzzel 12 :S 12 is niet zo moeilijk Het is zo'n beetje de enige feestdag die voorkomt in de hp boeken.. na kerst dan.. Ik zit nu bij 25.. dat is echt een rotpuzzel... dat is niet alleen denken, maar ook doen... grrr Ik ben nu bij 17 van avontuur 2 die heb jij al gehad als het goed is, maar ik kom er echt niet uit, ben al bijna 3 dagen bezig Kan je misschien helpen. Een heel duidelijke hint of in welke richting ik moet zoeken
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 24, 2005 12:37:55 GMT 1
Ik ben nu bij 17 van avontuur 2 die heb jij al gehad als het goed is, maar ik kom er echt niet uit, ben al bijna 3 dagen bezig Kan je misschien helpen. Een heel duidelijke hint of in welke richting ik moet zoeken Uhm, ik zit even te denken voor een goede hint hoor.. Ik zie er één op het hulpforum staan Hier is die: Heb hem, had het al in het meervoud ingevuld, maar dat was natuurlijk niet goed, voor iedereen die er nog moeite mee heeft, tom de kat was voor mij de duidelijkste aanwijzing samen met de tip dat ik naar mijn hand moest kijken als ik achter de computer zit.Het is geen rekensom of iets dergelijks.. je moet er iets van maken.. als je het in een andere volgorde zet, waar lijkt het dan op? (van bovenaf gezien) En die kat en dat je naar je hand moet kijken als je achter de computer iets doet is een hele goede hint! Ik zit nu bij 48... die is weer vervelend.. Ik heb een heel puzzelteam op MSN, maar we komen er maar niet uit..
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Oct 25, 2005 20:22:44 GMT 1
oooh achteraf heel simpel, nog bedankt he, maar mag ik je nog een keer om hulp vragen, zit nu vast bij 19 hehe ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 25, 2005 22:05:09 GMT 1
19 is te voet of te paard toch? Hint: Kijk goed naar de achtergrond op de pc... iemand in dat hulpforum zei dat dat blokjes waren, maar het is wel iets anders En als je dan ziet wat het is moet je er nog wel wat voor zetten, want het is en blijft natuurlijk Harry Potter! Nog een hint voor als je er echt niet uit komt, waarom weet Ron dit gelijk?
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 28, 2005 13:55:20 GMT 1
Kan iemand mij misschin helpen met 6?? ik ben er niet heel goed in:$
|
|
|
Post by Liz on Oct 28, 2005 14:10:09 GMT 1
Kan iemand mij misschin helpen met 6?? ik ben er niet heel goed in:$ van puzzel 1 of 2? ikzit zelf nog in 1...dus daar kan ik je wel mee helpen, met die 2e nog niet voor 6 uit 1: zie pumba...wat zie je heel letterlijk als je naar pumba kijkt: een ..... het is een bekende plaats in de hpboeken, en films...vanaf deel 3 eigenlijk pas.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 29, 2005 12:33:17 GMT 1
Nee sorry,, ik bedoelde van 2;)maar ik ben er al uit ik zit nu vastin 9 :S Kan iemand mij misschin helpen met 6?? ik ben er niet heel goed in:$ van puzzel 1 of 2? ikzit zelf nog in 1...dus daar kan ik je wel mee helpen, met die 2e nog niet voor 6 uit 1: zie pumba...wat zie je heel letterlijk als je naar pumba kijkt: een ..... het is een bekende plaats in de hpboeken, en films...vanaf deel 3 eigenlijk pas.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Nov 27, 2005 16:19:53 GMT 1
Gisteren naar de Goblet of Fire geweest met m'n zusjes en ouders. 't Was echt een goede film, tenminste een beetje vaart erin, dat miste ik wel bij de vorige drie. Maar ga 'm zelf maar kijken, kan ik aanraden.
|
|
|
Post by Bernadet on Nov 27, 2005 18:50:54 GMT 1
Ik heb hem vrijdag gezien. Ik vond er ietsje teveel vaart in zitten. En ik vond hem niet echt mooi kloppen bij het boek. Maar verder super film. Cker aan te raden.
|
|
|
Post by Liz on Nov 27, 2005 19:16:21 GMT 1
Ik ga er pas 9dec naar toe...duurt nog wel ff, maar zo heb ik nog wel even wat om naar uit te kijken Ik heb al wel veel recensies erover gelezen (en natuurlijk alle trailers enzo gezien ) en daar wordt toch wel een beetje geschreven dat deze film nog minder ingaat op de levens van harry, hermelien en ron buiten het toverschooltoernooi dan de vorige film. (die ging dan wel niet om het toverschooltoernooi, maar kneem aan dat jullie t vatten ) Maar het is ook een boek van 552blz...ze kunnen lang niet alles laten zien
Ben echt wel erg benieuwd hoe de film nou echt is want alleen aan die recensies heb je niet veel denk ik
|
|
|
Post by Joykuh on Nov 27, 2005 19:44:42 GMT 1
Ik ben vorige week dinsdag geweest, een voorpremière in de plaatselijke bioscoop. IK vind het de beste film tot nu toe (Al zeggen veel mensen dat altijd bij een nieuwe film, maar ik meen het wel) Het begin ging wel ietsje te snel, van de ene scène naar de andere... Na nog geen kwartier ofzo waren de kampioenen al gekozen. Ook mochten er naar mijn smaak meer scene's tussen de opdrachten zelf. Maar over de film zelf: De belangrijkste scènes zijn ook direct de beste scènes. De laatste scene tussen Voldemort en Harry vond ik de beste. Heel mooi verfilmd met fantastische special effects. Mijn 2de favoriete scène was zeker en vast het kerstbal. Ik vind dat Emma Watson daar fantastisch heeft geäcteerd.
Het is natuurlijk jammer dat het boek zo dik was en dat ze daarom zoveel scènes hebben moeten weglaten, dat snapt iedereen wel. ^^
|
|
|
Post by Paigethecutest on Nov 27, 2005 21:06:34 GMT 1
Ik vond ze allemaal goed acteren, maar die Madeye Moody vond ik echt geweldig. Emma Watson ook, maar dan bedoel ik haar uiterlijk.
|
|
|
Post by maja on Nov 28, 2005 14:35:33 GMT 1
Ik vond ze allemaal goed acteren, maar die Madeye Moody vond ik echt geweldig. Emma Watson ook, maar dan bedoel ik haar uiterlijk. Ik vind dat Emma Watson wel goed acteerd, maar soms dan dan vind ik dat ze neit echt op Hermelien lijk (uit het boek). Hebben jullie dat ook of heb ik gewoon een heel ander beeld van Hermelien dan de meeste mensen.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Nov 28, 2005 16:26:19 GMT 1
Ik weet niet hoe ze in het boek beschreven wordt, want dat soort dingen vergeet ik altijd. (Ik heb de laatste tijd gedacht dat Fleur Delacour dik was! ) Maar ik bedoelde in de vorige post niet dat ze zo op de in het boek beschreven Hermione lijkt, maar dat ik die meid erg mooi vind.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2005 16:29:34 GMT 1
Ik ben net terug van harry potter,,ik vind het wle een hele leuke film maar echt jammer dat ze er zoveel stukjes ui hebben gehaald,,bijv.dat stukje dat borto krenck alles eigenlijk hoort toe te geven dat duurde maan 2.minuten ofzo,,:Smaar wel leuke film!! (ik heb harry potter en de halfbloed prins nu ook uit!! ik vind eht het beste boek hoowr..!!)
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2005 19:08:18 GMT 1
Ik heb em ook al gelezen en ik vond hem heel leuk want je krijgt in dit deel heel veel info. Vond wel de engelse versie iets leuker, want sommige stukjes vind ik leuker verteld in het engels en ze hebben ook soms een klein stukje weggelaten in de nederlandse versie.
|
|
|
Post by Liz on Jan 27, 2006 14:37:48 GMT 1
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 28, 2006 13:19:50 GMT 1
Zijn leuk thanx for sharing
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 29, 2006 12:22:28 GMT 1
whaha.. ik vind die van McGonagall allemaal vet grappig! Maar de rest zijn ook leuk! Dit is trouwens wel een rot jaar, geen nieuwe film en geen nieuw boek Nu moet ik ze allemaal maar opnieuw gaan lezen en bewijzen vinden dat Snape toch goed is (a)
|
|
|
Post by Liz on Jan 29, 2006 18:39:17 GMT 1
Ik heb vandaag boek 1t/m4 gekregen Wel slecht dat ik ze nog niet had eigenlijk: ben hopeloos verslaafd aan die boeken, maar had alleen deel 5 en 6 in de kast staan
Maar het is inderdaad een vreselijk HP-jaar...hopelijk is het volgend jaar beter Tot dan toe moeten we ons gewoon vermaken met herlezen en dit (check boven) soort melige fan-art
op deze site kun je nog meer van dat soort tekeningetjes vinden en hier staan er ook nog heel wat op (ook veel slash...is best leuk om te zien echt, hoe verzinnen ze het )
|
|