|
Post by Mariet on Jan 17, 2005 21:10:51 GMT 1
Zonder iets te doen een 6? Nou dat zouden veel mensen bij mij op school ook wel willen. ja maarja.. ik kan het beter als ik leer
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 18, 2005 16:48:43 GMT 1
Ik moest in mijn vorige tentamenweek ook een duitse brief schrijven die was egt heel erg moeilijk.. ook niet zo best gemaakt.. haha maar ik heb in week 5 weer een tentamen week voor Nederlands, Biologie, Aarderijkskunde, Engels, Economie, Duits egt niet leuk.. maar gelukkig is engels, nederlands, duists KLV dus dat valt.. maar voor de economie en biologie 3 hoofdstukken.. das egt niet leuk maar jah.. Ik heb hem net gemaakt en hij viel denk ik wel mee.. maar ik zal wel heel veel fouten hebben gemaakt in naamvallen en al dat soort dingen.. Dat vind ik echt irritant, maar ik heb ook nooit tijd om daar veel aandacht aan te besteden.. ik kom op de een of andere manier altijd in tijdnood Maarja ik moet weer verder...'Loep op Lancashire', katoenindustrie.. erg interessant Mooi werd wel helemaal gek vandaag, moest een uitwerkingenboekje van wiskunde hebben, want ik snap er helemaal niets van, is die man weer eens nergens te vinden.. Ik helemaal voor niets heen en weer naar school gefietst omdat k dacht dat hij later wel op school zou zijn.. nou snap ik het nog steeds niet.. naja morgen maar weer proberen... of zit hier ergens een ster in de normale verdeling in steekproeven?
|
|
|
Post by Liz on Jan 18, 2005 17:10:23 GMT 1
wij hebben gwoon mappen met uitwerkingen in de mediatheek (=schoolbieb ) staan...erg makkelijk
maar weetje keb geen gym meer ;D vandaag m'n laatste gymles gehad ;D ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 18, 2005 19:02:14 GMT 1
Ooh dat is echt beter he Ik heb ook al sinds voor kerst geen gym meer... echt heerlijk die extra uurtjes vrij, zonder verdere nutteloze inspanning
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 18, 2005 19:39:24 GMT 1
Morgen gans de dag (4 uurtjes maar) geen school! Maar we moeten wel gaan, want het is een verplichte schooldag Onze leraar van snit is er niet. We mogen dus een uurtje later komen. 2 uurtjes studie, en dan een uurtje vroeger naar huis ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 19, 2005 15:36:14 GMT 1
Geen Gym meer, wanneer zou dat bij mij ingaan? Ik verheug me er al op.
|
|
|
Post by miesje on Jan 19, 2005 16:19:45 GMT 1
Nou, bij mij krijg ik het in ieder geval echt ieder jaar en als ik het mis moet ik het nog gaan in halen ook... klote echt t/m de 6e nog wel...
|
|
|
Post by Liz on Jan 19, 2005 16:25:39 GMT 1
hehe bij ons is t ook ieder jaar hoor...maar in de 6e hoeven we maar een half jaartje...tot de kerstvakantie eignlijk... maar een paar lessen waren uitgevallen ofzo...dus moesten we die nog ff inhalen maar nu ben ik van de gym verlost ;D vink echt wel beter
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 20, 2005 19:54:36 GMT 1
Mooi, had vandaag Wiskunde PTA... ik wist niet dat je iets zo slecht kon maken... Er waren 5 vragen waarvan ik er 2 half heb ingevuld.. ik zat echt zo ... 'huh?' En dan is het vet irritant als je al de mensen om je heen vet ziet schrijven en jij zit daarzo een beetje naar die sommen te kijken, om te zien of er nog iets naar binnen schiet... En dan natuurlijk op het allerlaatste moment begreep ik opeens 1 hele som, en toen stond die stomme docent al naast me (want de hele gymzaal was al leeg, ik zat daar nog, bel was al gegaan) 'uhm je moet nu stoppen, anders krijg je een 1' blablablabla.. grr helemaal gek... Ben echt blij als ik van deze school af ben.. en alle nutteloze vakken niet meer heb
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 22, 2005 10:28:43 GMT 1
Mooi, had vandaag Wiskunde PTA... ik wist niet dat je iets zo slecht kon maken... Er waren 5 vragen waarvan ik er 2 half heb ingevuld.. ik zat echt zo ... 'huh?' En dan is het vet irritant als je al de mensen om je heen vet ziet schrijven en jij zit daarzo een beetje naar die sommen te kijken, om te zien of er nog iets naar binnen schiet... En dan natuurlijk op het allerlaatste moment begreep ik opeens 1 hele som, en toen stond die stomme docent al naast me (want de hele gymzaal was al leeg, ik zat daar nog, bel was al gegaan) 'uhm je moet nu stoppen, anders krijg je een 1' blablablabla.. grr helemaal gek... Ben echt blij als ik van deze school af ben.. en alle nutteloze vakken niet meer heb Dat is egt kut..! Hoop voor je dat je het miss. nog goed gemaakt hebt..!
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 22, 2005 20:04:12 GMT 1
Maandag weer een uurtje later naar school Afgelopen week mochten we in totaal 5 uur vroeger naar huis of later naar school komen ;D Best wel veel woor 1 week. Op mijn vorige school haalde je nog geen 5 op een jaar
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 28, 2005 15:53:02 GMT 1
Nou heb vanavond open dagen voor vervolg opleidingen.. ik ga kijken bij spw, administratie en toerisme en recreatie.. ik weet echt niet wat ik hierna ga doen.. maar jah zal vanvond eens kijken..
|
|
|
Post by Liz on Jan 28, 2005 16:19:19 GMT 1
o leuk kvind open dagen bijna altijd wel leuk eignlijk
ik ga over 2 weken meelopen met een geneeskunde student uit nijmegen hebbik best zin in
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 28, 2005 16:59:06 GMT 1
Ben blij dat ik al 2 jaar van school af ben, ik mist het niet, ben blij dat ik een baan heb ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 28, 2005 20:25:26 GMT 1
Ben blij dat ik al 2 jaar van school af ben, ik mist het niet, ben blij dat ik een baan heb ;D Wat doe je dan..?
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 30, 2005 11:55:09 GMT 1
Ik werk als administratief medewerkster bij een zorginstelling voor gehandicapten gr.Safira
|
|
|
Post by Bernadet on May 23, 2005 8:44:53 GMT 1
Examens zijn begonnen.. Ben egt heel erg zenuwachtig.. haha maar ja hopen dat het goed komt.. Wie van jullie doen er ook allemaal examen..?
|
|
|
Post by Liz on May 23, 2005 9:56:18 GMT 1
ik...dalijk scheikunde...en ik ben echt helemaal op van de zenuwen
naja, ik wens iedereen die ook examens heeft echt megaveel succes!
|
|
|
Post by Bernadet on May 23, 2005 9:58:16 GMT 1
ik...dalijk scheikunde...en ik ben echt helemaal op van de zenuwen
naja, ik wens iedereen die ook examens heeft echt megaveel succes! Succes dan he.. Waar moet je nog meer allemaal examen in doen?
|
|
|
Post by Liz on May 23, 2005 10:02:14 GMT 1
vandaag: scheikunde morgen: nederlands woensdag: latijn donderdag: engels vrijdag: natuurkunde dinsdag: wiskunde donderdag: bio
maar scheikunde is het ergst...
welke vakken moet jij allemaal dan?
|
|