|
Post by Mariet on Jan 15, 2005 23:53:07 GMT 1
Ik heb er dus echt een hekel aan!!!
|
|
|
Post by halliwellsister on Jan 16, 2005 10:01:49 GMT 1
ik haal bijna altijd me werkstukken van internet e me leraar kotm er nooit achter....
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 11:35:39 GMT 1
ik haal bijna altijd me werkstukken van internet e me leraar kotm er nooit achter.... heb je geluk gehad
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 16, 2005 11:36:09 GMT 1
ik haal bijna altijd me werkstukken van internet e me leraar kotm er nooit achter.... Lucky you.
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 16, 2005 13:52:48 GMT 1
Ik haal nooit volledige stukken van het internet, meestal hier een alinea en daar een stuk... En dan verander ik de stijl wat zo dat het meer op het mijne lijkt. Ook al heeft iemand dan van dezelfde site een deel gehaald, er zal altijd wel wat anders zijn...
Nou jah, zo deed ik het af en toe vroeger... nu hoef ik dat niet meer te doen ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 16, 2005 13:58:08 GMT 1
Ik zag dat er al 3 mensen op natuurkunde hebben gestemd, keep up the good work!
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 14:06:09 GMT 1
Ik zag dat er al 3 mensen op natuurkunde hebben gestemd, keep up the good work! haha best vreemd biologie is toch echt leuker dan natuurkunde
|
|
|
Post by Mariet on Jan 16, 2005 16:28:17 GMT 1
Vind het allebei niks ;D Balen dat ik natuurkunde nodig heb voor mijn volgende opleiding (fotografe)....
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 16, 2005 19:14:51 GMT 1
Balen?
|
|
|
Post by Mariet on Jan 16, 2005 20:05:35 GMT 1
Yep, haal alleen maar 6'en... (waarschijnlijk omdat ik m'n huiswerk nooit maak en nooit ervoor leer ) maar vind het nou niet echt een leuk vak...
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 20:41:46 GMT 1
Yep, haal alleen maar 6'en... (waarschijnlijk omdat ik m'n huiswerk nooit maak en nooit ervoor leer ) maar vind het nou niet echt een leuk vak... mm...6'n? doe je t beter dan ik op dit moment
|
|
|
Post by Mariet on Jan 16, 2005 20:46:31 GMT 1
mm...6'n? doe je t beter dan ik op dit moment Owh.. gaat ut niet goed dan?
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 20:59:12 GMT 1
Owh.. gaat ut niet goed dan? tja ach...ik sta nog wel voldoende hoor maar de afgelopen 2 tentamens (die redelijk zwaar mee tellen...) heb ik een beeeetje verknalt n 4.8 en n 3.5...dus das nie zow best maar ach...kmoet het nog ff een half jaartje volhouden, die voldoende gemiddeld
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 17, 2005 15:07:22 GMT 1
Yep, haal alleen maar 6'en... (waarschijnlijk omdat ik m'n huiswerk nooit maak en nooit ervoor leer ) maar vind het nou niet echt een leuk vak... Zonder iets te doen een 6? Nou dat zouden veel mensen bij mij op school ook wel willen.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 17, 2005 15:08:31 GMT 1
Ik heb nu testweek, morgen Grieks en Natuurkunde. Voor Grieks moeten we drie vertaalde teksten uit ons hoofd leren, klinkt veel, is minder.
|
|
|
Post by Liz on Jan 17, 2005 15:14:29 GMT 1
Ik heb nu testweek, morgen Grieks en Natuurkunde. Voor Grieks moeten we drie vertaalde teksten uit ons hoofd leren, klinkt veel, is minder. veel succes
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 17, 2005 15:24:58 GMT 1
Ik heb ook PTA-week... Heb net Economie verpest.. echt van die vragen waarvan je denkt.. huh..? Morgen moet ik een Duitse brief schrijven, waar ik toch niet veel voor kan leren. Als ik Natuurkunde en Grieks had gehad, zou ik dat morgen ook hebben.. toevallig ^^ Maarja ik ga nu maar weer verder leren voor woensdag dan maar.. Geschiedenis.. of Donderdag.. Wiskunde en Engels.. Mooi pas 1 PTA gehad, en nu al geen zin meer
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 17, 2005 18:23:56 GMT 1
Ik heb ook PTA-week... Heb net Economie verpest.. echt van die vragen waarvan je denkt.. huh..? Morgen moet ik een Duitse brief schrijven, waar ik toch niet veel voor kan leren. Als ik Natuurkunde en Grieks had gehad, zou ik dat morgen ook hebben.. toevallig ^^ Maarja ik ga nu maar weer verder leren voor woensdag dan maar.. Geschiedenis.. of Donderdag.. Wiskunde en Engels.. Mooi pas 1 PTA gehad, en nu al geen zin meer Ik moest in mijn vorige tentamenweek ook een duitse brief schrijven die was egt heel erg moeilijk.. ook niet zo best gemaakt.. haha maar ik heb in week 5 weer een tentamen week voor Nederlands, Biologie, Aarderijkskunde, Engels, Economie, Duits egt niet leuk.. maar gelukkig is engels, nederlands, duists KLV dus dat valt.. maar voor de economie en biologie 3 hoofdstukken.. das egt niet leuk maar jah..
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 17, 2005 19:51:36 GMT 1
Ik moest in mijn vorige tentamenweek ook een duitse brief schrijven die was egt heel erg moeilijk.. ook niet zo best gemaakt.. haha maar ik heb in week 5 weer een tentamen week voor Nederlands, Biologie, Aarderijkskunde, Engels, Economie, Duits egt niet leuk.. maar gelukkig is engels, nederlands, duists KLV dus dat valt.. maar voor de economie en biologie 3 hoofdstukken.. das egt niet leuk maar jah.. KLV?
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 17, 2005 20:26:50 GMT 1
Kijk- en luistervaardigheid..
|
|