|
Post by Bernadet on Jun 18, 2005 11:32:32 GMT 1
Jaaaaaa ik ben ook geslaagd!!! Echt lekker gevoel is dat, en ik heb ook best wel goeie cijfers gehaald, dus ik ben helemaal blij Gefeliciteerd! [/i]
|
|
|
Post by alpha on Jun 18, 2005 13:09:12 GMT 1
Om maar mee te doen met de rage: ik ben ook geslaaaagd!! ;D
Einde VWO, begin WO ... (A)
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jun 18, 2005 13:35:42 GMT 1
Gefeli Odin ;-)
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 19, 2005 9:43:04 GMT 1
ja idd een rage hahah maar k denk niej dat als je gezakt bent je dan hier nog ff gaat segge yeaaaah ik ben gezakt maar k hoor het resultaat morgen Om maar mee te doen met de rage: ik ben ook geslaaaagd!! ;D
|
|
|
Post by Kelly on Jun 19, 2005 18:12:17 GMT 1
Wou ff Zeggen ,, Iedereen die Geslaagd is..:: GEFELICITEERD..~!!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jul 11, 2005 11:13:45 GMT 1
Ik wilde ook nog even (erg laat ik weet het) zeggen IK BEN OOK GESLAAGD!! Zonder onvoldoendes op mn eindlijst..!!! Ik schrok er echt van, maarja blijkbaar heb ik erg lieve leraren die het beter nakijken dan ik En iedereen verder ook gefeliciteerd!! Op naar de UvA
|
|
|
Post by Paigethecutest on Oct 13, 2005 10:16:43 GMT 1
Nu hebben we lustrum op school en dan vakantie, lekker twee weken geen gezeur over proefwerken enzo. Maar laatst heb ik echt super veel eer gekregen van mijn scheikunde docent, hij had het proefwerk veel te lang gemaakt en alleen ik had het af. En omdat de cijfers erg laag zouden worden als hij het gewone totaal als 10 zou becijferen, heeft hij mijn score als maximumscore gesteld, dus een 10! Maar het bleek ook dat ik het erg goed gemaakt had, omdat na mij het hoogste een 8,1 was. *ok, opschep mode off*
|
|
|
Post by Liz on Oct 13, 2005 15:53:46 GMT 1
wauw goed yoh! 'k wou dat ik zulke cijfers haalde voor scheikunde miss was ik dan ingeloot voor geneeskunde... maar ach, ik ben op zich wel blij dat ik nu geen scheikunde meer heb
pfff gewoon nog maar 1 dagje en dan is het weer vakantie, ben ik bést wel aan toe alleen morgen nog een suffe presentatie en dan chillen
|
|
|
Post by Paigethecutest on Oct 13, 2005 17:57:37 GMT 1
Rot voor je zeg, dat je niet ingeloot bent.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 13, 2005 19:09:45 GMT 1
Vakantie? Ugh ik heb echt een rotschool.. ik heb gewoon geen herfstvakantie... de enige vakantie die ik het hele schooljaar heb is kerstvakantie.. en dan af en toe nog wat vrije daagjes er tussen door zoals Goede Vrijdag enzo, maar verder niet... grr Maarja school is tot nu toe wel cool, ik heb op dit moment twee vakken, waar ik wel erg veel aan moet doen.. Gelijk al een werkstuk maken, en over 2 weken alweer tentamenweek (wat btw samenvalt met de herstvakantie hier in de buurt, dus als iedereen lekker aan het uitrusten is, ben ik hard aan het blokken...) Maarja.. dat hoort er bij...
|
|
|
Post by Liz on Oct 14, 2005 15:06:03 GMT 1
ik heb dan wel vakantie maar ik ben ook erg druk met verslagen maken en tentamens leren hoor Maar het scheelt wel dat ik daar hele dagen de tijd voor heb, en niet heen en weer naar nijmegen hoef
1dagje moet ik nog wel treinen, maar dat is voor de lol: dagje groningen paar vriendinnen opzoeken best zin in ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 15, 2005 16:39:26 GMT 1
Ik heb volgende week pas vakantie omdat ik in het noorden woon:P
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Oct 16, 2005 13:12:59 GMT 1
wauw goed yoh! 'k wou dat ik zulke cijfers haalde voor scheikunde miss was ik dan ingeloot voor geneeskunde...
Jammer zeg, dat je niet ingeloot bent. Was je anders naar Groningen gegaan?? Dan waren we elkaar vast wel tegen gekomen! Ik heb ook geen herfstvakantie helaas.. Alleen kerstvakantie en roostervrije week in februari, maar die valt dan weer niet samen met de voorjaarsvakantie
|
|
|
Post by Liz on Oct 18, 2005 22:17:33 GMT 1
Jammer zeg, dat je niet ingeloot bent. Was je anders naar Groningen gegaan?? Dan waren we elkaar vast wel tegen gekomen! nope Nijmegen (zit ik nu alsnog : Groningen trok me niet zo...paar vriendinnen van me zitten daar wel (geen geneeskunde btw) en daar ga ik overmorgen even langs (lang leve de herfstvakantie! )best zin in...kan ik ook eens zien of het echt zo'n 'geweldige stad' is
|
|