|
Post by Bernadet on May 23, 2005 10:55:31 GMT 1
vandaag: scheikunde morgen: nederlands woensdag: latijn donderdag: engels vrijdag: natuurkunde dinsdag: wiskunde donderdag: bio
maar scheikunde is het ergst...
welke vakken moet jij allemaal dan? Woo vet moeilijk allemaal.. Ik moet: dinsdag: Aardrijkskunde, Nederlands vrijdag: Engels Maandag: Duits Dinsdag: Economie Woensdag: Biologie Biologie is echt moeilijk.. Snap daar echt niks van..
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 23, 2005 15:59:32 GMT 1
Succes met al jullie examens, ik hoef die pas over twee jaar te doen.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 23, 2005 16:13:40 GMT 1
Ik moet nog 5 jaar wachten:P
|
|
|
Post by Joykuh on May 23, 2005 17:54:30 GMT 1
Ik 0 jaar ;D Heb lekker geen examens
|
|
|
Post by phoebefan on May 23, 2005 19:28:19 GMT 1
Ik zit nog niet op de middelbare school,maar mijn lievelingsvak is Geschiedenis
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 24, 2005 7:33:23 GMT 1
uhhhhm wrom staan de egt leuke vakken er niej bij... lo? en tekenen musica haha
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 24, 2005 15:37:05 GMT 1
Omdat ik de poll gemaakt heb, en aan die vakken een hekel heb. Niet dat ik nou al deze vakken leuk vind ofzo. En daarbij, heb ik de meeste niet meer, dus kwamen ze niet zo snel in me op.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 24, 2005 17:15:01 GMT 1
ow owkeej die vakken hep je seker allemaal laten vallen je mag tog 1 zo'n vak houden, je moet dan tog kiezen in de 4e? ik kies dan denk lo, maar muziek is wel leuk maar kan het niet egt kus Omdat ik de poll gemaakt heb, en aan die vakken een hekel heb. Niet dat ik nou al deze vakken leuk vind ofzo. En daarbij, heb ik de meeste niet meer, dus kwamen ze niet zo snel in me op.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 25, 2005 13:07:52 GMT 1
vandaag: scheikunde morgen: nederlands woensdag: latijn donderdag: engels vrijdag: natuurkunde dinsdag: wiskunde donderdag: bio
maar scheikunde is het ergst...
welke vakken moet jij allemaal dan? Hej ik heb bijna hetzelfde, alleen heb ik geen latijn gehad vandaag, maar maandag a.s. economie en vrijdag 3 juli nog muziek. Scheikunde vond ik niet het ergst, kwas wel goed voorbereid en heb het ook wel aardig gemaakt denk ik. Natuurkunde en bio worden meer een probleem, maar ik heb nog even de tijd!! Iedereen die examen moet doen, nog veel succes!!! Liefs, Lysbert
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 25, 2005 17:49:33 GMT 1
Bij ons weet ik niet of je er maar één mag houden, ik heb ze in ieder geval niet gekozen. Dat kiezen gebeurde bij ons aan het eind van de 3e.
Dat hoor je vaker, dat Natuurkunde moeilijk is. Is dat bij jullie ook zo? Wij hebben 'Newton', dat vind ik een best slechte methode. Hebben jullie die ook?
|
|
|
Post by Mariet on May 25, 2005 19:56:19 GMT 1
Natuurkunde heb ik zelf helemaal geen problemen, eerder met scheikunde, wij hebben het dan gemengd natuur/scheikunde, en dan haal ik voor een scheikunde hoofdstuk altijd een onvoldoende en voor een natuurkune hoofdstuk een 7 of hoger
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 25, 2005 20:22:38 GMT 1
das tog handig dan, kan je je scheikunde met je natuurkunde ophalen Natuurkunde heb ik zelf helemaal geen problemen, eerder met scheikunde, wij hebben het dan gemengd natuur/scheikunde, en dan haal ik voor een scheikunde hoofdstuk altijd een onvoldoende en voor een natuurkune hoofdstuk een 7 of hoger
|
|
|
Post by Liz on May 26, 2005 18:06:17 GMT 1
natuurkunde is echt een ramp...ga zo weer verder met leren en ik moet er morgen echt maar het beste van hopen
wij hebben geloof ik 'natuurkunde overal'. Best ok boek, ik vat het redelijk...maar volgend jaar gaan ze bij ons over op een andere methode, geen id welke
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on May 26, 2005 18:31:57 GMT 1
Dat hoor je vaker, dat Natuurkunde moeilijk is. Is dat bij jullie ook zo? Wij hebben 'Newton', dat vind ik een best slechte methode. Hebben jullie die ook? Ja, wij ook Natuurkunde Newton...dat boek vind ik echt waardeloos..ladingen tekst en dan leggen ze het nog niet goed uit!! (vind ik dan Voo scheikunde hebben we een soortgelijke methode, maar die vind ik wel heel goed. Maar vooral voor je examen is Samengevat voor natuukunde wel heel handig!!
|
|
|
Post by Liz on May 26, 2005 18:36:38 GMT 1
Maar vooral voor je examen is Samengevat voor natuukunde wel heel handig!! ja klopt geweldige uitvinding!
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 18:48:51 GMT 1
bij natuurkunde hebben we egt zo een ouwe gast, hij is egt een vage gast natuurkundenurd!!! , maar volgend jaar ga ik volgens mij wel 8terlopen want bij pwwerken haal je zo een 8 terwijl dat volgens mij helemaal niet klopt!! want ik snap er nix van scheikunde hep ik nog niej, maar dat is tog met van die drankjes mixen ensow?
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 28, 2005 17:02:57 GMT 1
Haha, dat is wel het beeld wat mensen zonder scheikunde van het vak hebben. Nee, het is wel wat theoretischer, met af en toe een practicum.
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on May 29, 2005 13:43:58 GMT 1
scheikunde hep ik nog niej, maar dat is tog met van die drankjes mixen ensow? Hihi, zoals jij het zegt lijkt scheikunde wel een soort "Charmed"
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 13:44:41 GMT 1
Hihi, zoals jij het zegt lijkt scheikunde wel een soort "Charmed" Jaa eingelijk well hea.. .. hahaha..!! maar k denk niet dat we met die drankjes demons op kunnen blazen
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 29, 2005 16:02:29 GMT 1
Nou, als je de juiste ingrediënten neemt kun je toch een aardige ravage aanbrengen.
|
|