|
Post by Mariet on Jan 5, 2005 9:03:02 GMT 1
Ik heb geen enkele van deze vakken, dus kan ik niet echt eentje kiezen. Engels heb ik niet meer en wiskunde... tjah, heb ik eigenlijk wel maar het is sinds oktober geleden dat ik nog eens echt wiskunde gehad heb... Ik zit namelijk in het beroeps en dan heb je geen zulke vakken meer. Wat heerlijk als je die vakken niet hebt ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 5, 2005 12:22:16 GMT 1
woow wat voor vakken hebben ze daar dan..? Wat heerlijk als je die vakken niet hebt ;D
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 5, 2005 19:05:39 GMT 1
woow wat voor vakken hebben ze daar dan..? Nou eh, ... ik heb wel: 2 uur van: zedenleer, L.O, Frans 7 uur: P.a.v. : algemene vakken, maar we zijn vooral bezig met onderwerpen zoals gehandicapten en voeding. 20 uur praktijk haartooi, 1 uur van theorie haartooi, P.O., en een VOEL uur, Dat is allls d8 ik...
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 19:38:28 GMT 1
Nou eh, ... ik heb wel: 2 uur van: zedenleer, L.O, Frans 7 uur: P.a.v. : algemene vakken, maar we zijn vooral bezig met onderwerpen zoals gehandicapten en voeding. 20 uur praktijk haartooi, 1 uur van theorie haartooi, P.O., en een VOEL uur, Dat is allls d8 ik... Wow, vet chill rooster jah..!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 5, 2005 20:44:48 GMT 1
Vertel eens, welke school zit jij? Lijkt me heerlijk!! ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:41:16 GMT 1
dat is in belgie volgens mij.. Vertel eens, welke school zit jij? Lijkt me heerlijk!! ;D
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 6, 2005 20:38:01 GMT 1
dat is in belgie volgens mij.. Ik woon idd in Belgie In Nederland zijn de studierichtingen anders... Maar het is iig een hele verandering met vorig jaar... Toen volgde ik nog Moderne wetenschappen. (Kennen jullie dat eigenlijk? )
|
|
|
Post by Mariet on Jan 7, 2005 9:37:49 GMT 1
Ik woon idd in Belgie In Nederland zijn de studierichtingen anders... Maar het is iig een hele verandering met vorig jaar... Toen volgde ik nog Moderne wetenschappen. (Kennen jullie dat eigenlijk? ) haha leg maar uit
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 8, 2005 20:39:33 GMT 1
Moderne wetenschappen... Nou euh... Dat was de moeilijkste richting die ik kon kiezen.. Met al de normale vakken: Fysica, Biologie, Wiskunde, Nederlands, Frans, kortom: Alle vakken die ik nu niet meer heb.
Ik denk dat het ongeveer wel hetzelfde is als bij jullie, maar dat ze dat gewoon een andere naam hebben gegeven ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 21:00:23 GMT 1
Moderne wetenschappen... Nou euh... Dat was de moeilijkste richting die ik kon kiezen.. Met al de normale vakken: Fysica, Biologie, Wiskunde, Nederlands, Frans, kortom: Alle vakken die ik nu niet meer heb. Ik denk dat het ongeveer wel hetzelfde is als bij jullie, maar dat ze dat gewoon een andere naam hebben gegeven ;D Maar dat is wel een hele moeilijke richting moderne wetenschappen..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 9, 2005 20:45:29 GMT 1
Wel de leukste natuurlijk.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 9, 2005 20:46:06 GMT 1
Moderne wetenschappen... Nou euh... Dat was de moeilijkste richting die ik kon kiezen.. Met al de normale vakken: Fysica, Biologie, Wiskunde, Nederlands, Frans, kortom: Alle vakken die ik nu niet meer heb. Ik denk dat het ongeveer wel hetzelfde is als bij jullie, maar dat ze dat gewoon een andere naam hebben gegeven ;D Wat noemen jullie dat netjes, fysica, veel mooier dan natuurkunde.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 20:46:18 GMT 1
Wel de leukste natuurlijk. Haha als je d'r van houd wel jah..!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 10, 2005 17:27:09 GMT 1
Vandaag weer naar school..! Ut was weer es saai zo als gewoonlijk..! Moesten jullie ook allemaal weer heen..?
|
|
|
Post by Mariet on Jan 10, 2005 18:22:35 GMT 1
Yep.. gelijk eerste 2 uur gym dus moest kwart voor 8 gaan fietsen Pffff lekker begin van school
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 10, 2005 20:06:55 GMT 1
Yep.. gelijk eerste 2 uur gym dus moest kwart voor 8 gaan fietsen Pffff lekker begin van school Ikke was gelukkig met de auto..! ;D
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 10, 2005 22:05:40 GMT 1
Wij moesten deze ochtend een paar opdrachten afwerken. Ze deelden dus allemaal taken van ons uit enzo... Maar ons boodschappenlijstje (Van een project ) ontbrak weer. Wij zijn dan een uur op zoek geweest tussen de hopen papier maar het zat er niet tussen. Dus konden we ook onze opdracht niet afwerken... We mochten dan in het OLC onze kalender gaan afwerken (Vind ik veel leuker ) Toen we dan 's middags Voel uur hadden gaf onze leraar onze lijst... het scheen gewoon tussen een van zijn mappen te zitten... Stel je eens voor, moest ze het niet gevonden hebben mochten wij weer de supermarkt gaan aflopen om al die prijzen opnieuw te zoeken... Snappen jullie dit wel? Het lijkt mij nogal ingewikkeld om te lezen als je mijn richting niet volgt
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 11, 2005 16:09:29 GMT 1
Ja
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 11, 2005 21:20:30 GMT 1
Bwah.. het stomste schoolvak ooit is toch echt economie.. misschien ligt het niet aan het vak, maar ook aan de leraar, maar het vak opzich vind k ook zo saai.. en ik snap het nooit :S Heb ik ook nog maandag PTA economie, en donderdag valt ons blokuur eco, omdat we op die dag dingen moeten doen voor Azie.. En begrijp me niet verkeerd, ik wil best wat doen voor Azie, maar ik vind geld storten op zich wel genoeg. Zit je in 6VWO moet je rondjes gaan fietsen en sponsoren zoeken... En dan denk je voor wie fiets je nu eigenlijk? Mijn sponsors geven ook wel geld zonder dat ik rondjes fiets en niemand schiet er wat mee op als ik veel rondjes fiets.. pff Normaal gesproken heb ik donderdag maar 2 uurtjes les, en kon ik de rest van de tijd PTA's leren voor volgende week.. maar nee, kan niet eens dingen vragen bij eco.. En dan heb ik ook nog een ongelooflijk saai boekje voor GS dat ik moet leren.. 'Met de loep op Lancashire..' Voor degene in V6 die hier ook zitten.. heb je ooit iets saaiers dan de katoenindustrie gezien -__- Bwah ik heb het helemaal gehad met school.. PS.. IK heb eindelijk mn profielwerkstuk af hehe Dat moest er even uit
|
|
|
Post by Mariet on Jan 11, 2005 21:23:18 GMT 1
Economie vind ik opzich wel makellijk.. Heb er nooit echt lage cijfers voor en ik doe er eigenlijk ook niks voor.. Pff ja jij zit al in de 6e, ik moet nog 4 jaar vwo... Gaan lange jaren worden
|
|