|
Post by PhoebeTheBest on Dec 29, 2004 17:43:03 GMT 1
ik ook niiet
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 29, 2004 18:15:19 GMT 1
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 29, 2004 19:17:31 GMT 1
Dat als er veel mensen een bepaalde studie willen doen je moet loten of je die studie wel mag doen, eigenlijk best flauw
|
|
|
Post by Liz on Dec 29, 2004 22:01:31 GMT 1
Dat als er veel mensen een bepaalde studie willen doen je moet loten of je die studie wel mag doen, eigenlijk best flauw juist...en dan gaat het dus ook nog op cijfers...mensen die hoge cijfers halen hebben meer kans om ingeloot te worden...met een 8 hoef je zelfs niet eens te loten... is niet bij alle studies hoor maar alle studies die mij leuk lijken..das loten..
|
|
|
Post by roselover14 on Dec 30, 2004 0:15:49 GMT 1
Ik bedoel dat Engels niet zo leuk is op school, over het algemeen is het toch best wel leuk? engels is m'n favo taal maar op sgool is 't niet leuk ik heb egt geeen leuke leraar duzzz heb ik op natuurkunde gestemd daar ben ik ook beter in dan engels
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 30, 2004 10:44:17 GMT 1
hahahaah engels is m'n favo taal maar op sgool is 't niet leuk ik heb egt geeen leuke leraar duzzz heb ik op natuurkunde gestemd daar ben ik ook beter in dan engels
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 30, 2004 12:20:10 GMT 1
engels is m'n favo taal maar op sgool is 't niet leuk ik heb egt geeen leuke leraar duzzz heb ik op natuurkunde gestemd daar ben ik ook beter in dan engels Ik heb geen Natuurkunde meer dus ik heb op Engels gestemt,, Heb ik wel een coowle leraar voor,, En ben ik ook wel redelijk goed in,,!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 30, 2004 12:36:57 GMT 1
engels is m'n favo taal maar op sgool is 't niet leuk ik heb egt geeen leuke leraar duzzz heb ik op natuurkunde gestemd daar ben ik ook beter in dan engels Kijk, zo hoort het, nou, alleen is de leukste taal op school Grieks en niet Engels, wat wel een mooie taal is, ik lees het liefst in deze taal.
|
|
|
Post by Liz on Dec 30, 2004 14:21:25 GMT 1
Kijk, zo hoort het, nou, alleen is de leukste taal op school Grieks en niet Engels, wat wel een mooie taal is, ik lees het liefst in deze taal. grieks is bagger... kwas er vet slecht in latijn is veel leuker...en makkelijker...maar de mythen/verhalen van de grieken zijn wel leuker dan die van de romeinen...
|
|
|
Post by Kelly on Dec 30, 2004 14:55:20 GMT 1
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 31, 2004 13:10:09 GMT 1
grieks is bagger... kwas er vet slecht in latijn is veel leuker...en makkelijker...maar de mythen/verhalen van de grieken zijn wel leuker dan die van de romeinen... Nee, Grieks is juist leuker, daar ben ik ook beter in. Maar dat het leuker is ligt misschien ook aan de docent, daar kan ik erg goed mee overweg. En de verhalen van de Romeinen zijn echt saai, altijd hetzelfde, oorlog, machtsstrijd, oorlog, etcetera (ja ik kan nog wel een beetje Latijn, ookal heb ik het laten vallen
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 31, 2004 14:37:38 GMT 1
hahaha Nee, Grieks is juist leuker, daar ben ik ook beter in. Maar dat het leuker is ligt misschien ook aan de docent, daar kan ik erg goed mee overweg. En de verhalen van de Romeinen zijn echt saai, altijd hetzelfde, oorlog, machtsstrijd, oorlog, etcetera (ja ik kan nog wel een beetje Latijn, ookal heb ik het laten vallen
|
|
|
Post by Liz on Dec 31, 2004 18:59:36 GMT 1
Nee, Grieks is juist leuker, daar ben ik ook beter in. Maar dat het leuker is ligt misschien ook aan de docent, daar kan ik erg goed mee overweg. En de verhalen van de Romeinen zijn echt saai, altijd hetzelfde, oorlog, machtsstrijd, oorlog, etcetera (ja ik kan nog wel een beetje Latijn, ookal heb ik het laten vallen yep...de verhalen zijn beter van de grieken...de meeste zijn ook gwoon door de romeinen van de grieken gejat maar latijn vink toch echt makkelijker dan grieks maar ik heb binnenkort een mondeling...en da vink toch wel minder
|
|
|
Post by Joykuh on Dec 31, 2004 23:26:38 GMT 1
Ik heb geen enkele van deze vakken, dus kan ik niet echt eentje kiezen.
Engels heb ik niet meer en wiskunde... tjah, heb ik eigenlijk wel maar het is sinds oktober geleden dat ik nog eens echt wiskunde gehad heb... Ik zit namelijk in het beroeps en dan heb je geen zulke vakken meer.
|
|
|
Post by Kelly on Jan 2, 2005 14:08:54 GMT 1
Ik heb geen enkele van deze vakken, dus kan ik niet echt eentje kiezen. Engels heb ik niet meer en wiskunde... tjah, heb ik eigenlijk wel maar het is sinds oktober geleden dat ik nog eens echt wiskunde gehad heb... Ik zit namelijk in het beroeps en dan heb je geen zulke vakken meer. ooooo op welk nivue zit jij dan..?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 2, 2005 16:49:03 GMT 1
yep...de verhalen zijn beter van de grieken...de meeste zijn ook gwoon door de romeinen van de grieken gejat maar latijn vink toch echt makkelijker dan grieks maar ik heb binnenkort een mondeling...en da vink toch wel minder Succes!
|
|
|
Post by Kelly on Jan 2, 2005 18:11:37 GMT 1
yep...de verhalen zijn beter van de grieken...de meeste zijn ook gwoon door de romeinen van de grieken gejat maar latijn vink toch echt makkelijker dan grieks maar ik heb binnenkort een mondeling...en da vink toch wel minder jah succes..~!
|
|
|
Post by miesje on Jan 4, 2005 17:36:51 GMT 1
Natuurkunde is echt supersaai en ik begrijp er ook echt helemaal niks van! Engels ik echt supermakkelijk en economie ook!
|
|
|
Post by Kelly on Jan 4, 2005 17:49:56 GMT 1
Natuurkunde is echt supersaai en ik begrijp er ook echt helemaal niks van! Engels ik echt supermakkelijk en economie ook! k snap er ook nix van van natuurkunde..! (soms dan)
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 4, 2005 23:56:42 GMT 1
Ik zit in het Beroeps. 3de jaar haartooi.
In Nederland is dat anders he..
|
|