Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jun 6, 2006 10:04:48 GMT 1
Beste leden, Het lijkt mij zolangzamerhand wel weer tijd worden voor een nieuwe lay-out van het forum. Het leek me ook leuk om voor het maken van het forumlogo weer een wedstrijd te organiseren. Hier volgen de regels: - Het logo mag maximaal 550x250 pixels groot zijn. - Er moeten foto's van in ieder geval 1 of meerdere Charmed One's inzitten. - Er moet in ieder geval ergens de tekst "Overal Charmed" en "Forum" op staan - Het thema is: ZOMER! De kleuren van het forum worden ook veranderd op basis van het winnende logo, dus leef je uit! Iedereen die een logo wil insturen kan hem tot en met 6 juli hier in deze topic posten. In die week die daarop volgt wordt een winnaar gekozen en zijn of haar logo wordt het nieuwe logo van dit forum! Als je nou niet zo creatief bent, maar wel kritisch kun je je ook aanmelden voor de jury! Dan moet je tussen 6 en 9 juli eventjes een PM naar mij sturen met in oplopende volgorde de nicknames van de deelnemers waarbij je degene die volgens jou het mooiste logo heeft gemaakt bovenaan zet. Als je in de jury wilt zitten post dat dan ook even voor 6 juli in deze topic! Dus geef je op allemaal! Groetjes, Lysbert [edit] Ik heb weer een website gemaakt waarop alle inzendingen en juryleden vermeld staan. Deze zal regelmatig geupdate worden. Dit is voor het overzicht! members.chello.nl/~e.schaap1/Plaatjes/wedstrijd/wedstrijd.html [/edit]
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 6, 2006 19:14:33 GMT 1
Ik neem wel plaats in de jury.
|
|
|
Post by Bernadet on Jun 8, 2006 21:05:16 GMT 1
Mijn logo. Het zomerthema bij mij zijn gewoon de kleuren.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 9, 2006 21:36:11 GMT 1
Nu nog hopen voor andere deelnemers, anders wordt het wel heel moeilijk kiezen.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jun 9, 2006 22:38:34 GMT 1
Ik proberen om wat te maken
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jun 10, 2006 12:28:49 GMT 1
Hier mijn logo:
|
|
|
Post by Liz on Jun 10, 2006 14:06:36 GMT 1
allebei echt superleuk! ik ga ook nog wat proberen te maken, maar nu even niet...iets te druk met school...maar het komt er wel voor 6 juli
maar ik zat me net te bedenken he, is het niet makkelijker (en leuker) om een soort poll te maken om de winnaar te beslissen? Zo kan iedereen meebeslissen, ook de mensen die zelf mee doen aan de wedstrijd. Veel meer juryleden Moet je natuurlijk niet op je eigen ding gaan stemmen, dan is het niet meer spannend natuurlijk... Het is maar een idee hoor
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 10, 2006 22:45:48 GMT 1
Alleen jammer dat je dat niet kan controleren, wat wel kan is als iedereen gewoon een PM stuurt naar Lysbert of naar mij als zij dat wat veel vindt. Dan kun je tenminste zien dat niemand op zichzelf stemt...
|
|
|
Post by Liz on Jun 14, 2006 11:49:55 GMT 1
voila, mijn inzending Ik vond het wel lastig om een kleur te verzinnen...groen is nu al...ik zat een beetje met geel, rood en blauw. Maar uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de kleur van Phoebe's shirtje in combinatie met wit. Maar vandaar dus het paarse
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 14, 2006 19:44:10 GMT 1
Oeeh Ik maak er ook eentje Ik zet hem een van deze dagen online
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 15, 2006 18:08:52 GMT 1
Hier is ie ^^
|
|
|
Post by Liz on Jun 15, 2006 20:49:34 GMT 1
Die is leuk! Zelfde plaatje, maar toch compleet anders Leuk! Mooi gedaan
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jun 17, 2006 17:42:54 GMT 1
hier mijn inzending :
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Jun 20, 2006 16:00:13 GMT 1
Wow mooie inzendingen allemaal tot nu toe!!! Wordt nog moeilijk om te kiezen!! Ik ben het wel met Erik eens dat het anders allemaal een beetje onoverzichtelijk wordt. Ik vind het ook prima als iedereen een PM stuurt, alleen kan iedereen ook plaatsnemen in de jury, dus dat komt toch op hetzelfde neer? En dan weet je in ieder geval hoeveel reacties je kunt verwachten.. Maar dan moeten er natuurlijk nog wel wat meer mensen zich opgeven voor de jury Groetjes Lysbert
|
|
|
Post by Liz on Jun 20, 2006 16:07:20 GMT 1
ow, je mag dus ook in de jury als je zelf meedoet? ok, dan wil ik ook wel in de jury
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jun 20, 2006 16:53:12 GMT 1
Ik wil ook wel in de jury Heel misschien ga ik ook nog een banner proberen te maken, maar ben niet helemaal thuis in hoe ik daar weer leuke kleuren bij doe, maar ik zie wel even Erg mooie inzendingen trouwens! Zal zeker moeilijk worden om te kiezen!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jun 20, 2006 20:53:13 GMT 1
Ik heb er ook maar een gemaakt. Hij is niet zo goed als die van jullie, maar ik vond het gewoon leuk om er ook eentje te maken om een beetje te oefenen om mooiere banners te maken
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Jun 22, 2006 16:53:39 GMT 1
ow, je mag dus ook in de jury als je zelf meedoet? ok, dan wil ik ook wel in de jury Ehm...nee je mag eigenlijk niet in de jury als jezelf meedoet.. Ik lees nu dat ik heb getypt dat iedereen in de jury kan, maar ik bedoel dus iedereen die niet een logo heeft ingezonden!! Groetjes
|
|
|
Post by Liz on Jun 22, 2006 17:39:47 GMT 1
ow...helaas Maareh, dan zijn er alleen nog maar een beetje weinig juryleden he...
Ik heb er ook maar een gemaakt. Hij is niet zo goed als die van jullie, maar ik vond het gewoon leuk om er ook eentje te maken om een beetje te oefenen om mooiere banners te maken Ik vind 'm anders heel goed gelukt! Ziet er heel leuk uit
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jun 22, 2006 20:58:10 GMT 1
ow, je mag dus ook in de jury als je zelf meedoet? ok, dan wil ik ook wel in de jury Ehm...nee je mag eigenlijk niet in de jury als jezelf meedoet.. Ik lees nu dat ik heb getypt dat iedereen in de jury kan, maar ik bedoel dus iedereen die niet een logo heeft ingezonden!! Groetjes Misschien kan iedereen wel gewoon een lijstje als prive bericht naar je sturen, met als nr 1. degene die je het mooist vind en als het laatste nummer, degene die je het minst vind. Natuurlijk mag je niet op jezelf stemmen Ik denk dat er zo wel uit kan komen, welke de meeste het leukste vinden.
|
|