|
Post by Bernadet on Jan 17, 2007 14:03:48 GMT 1
Het zou leuk zijn op het forum wat meer aan te passen aan bijvoorbeeld de seizoenen. Zo is er natuurlijk wel een wat leukere afwisseling op het forum! Maar iedereen moet het daar mee eens zijn, en ook de admin, paigethecutest. Ik zal hem binnenkort even een pm sturen, het antwoord kun je daar hier in het topic terug vinden.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 24, 2007 16:59:32 GMT 1
Nou, ik denk dat het antwoord jullie nu wel opgevallen zal zijn.... Wat vinden jullie?
|
|
|
Post by Kelly on Jan 24, 2007 21:51:57 GMT 1
Kleuren zijn zeer geslaagd! Vind alleen het logo niet erbij passen! Maar wel een verbetering!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 25, 2007 20:50:28 GMT 1
Over het logo ben ik het met je eens, maar om nu weer een wedstrijd uit te schrijven.... Is wel leuk, maar moet het forum eerst maar eens wat drukker bezocht worden, anders doet iedereen de moeite voor niks.
|
|
|
Post by Liz on Jan 26, 2007 12:23:09 GMT 1
De kleuren zijn cool maar dat logo past er inderdaad niet zo bij...maarja, ben het ook wel weer eens met dat het niet erg zinnig is om weer een wedstrijd te houden.
Is er geen logo van de vorige wedstrijd die er beter bij deze past?
|
|
|
Post by Kelly on Jan 26, 2007 18:00:02 GMT 1
Opzich kan het wel, weer een wedstrijd. Maar dan misschien gewoon met alle oude ingestuurde logo's, van alle 2 de wedstrijden? Lijkt mij leuk.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 29, 2007 21:32:30 GMT 1
Ik zal eens in dit topic kijken voor een andere, en als er een goede uit komt, noem ik die winnaar en plaats 'm.
|
|
|
Post by Kelly on Feb 10, 2007 16:06:21 GMT 1
Schiet het al een beetje op?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 12, 2007 21:27:49 GMT 1
Zoals je ziet, heb ik geen betere gevonden. Als jullie het niet met me eens zijn, laat me dan hier even weten welke jullie geschikter vinden, dan kan ik 'm alsnog veranderen.
|
|
|
Post by Kelly on Feb 13, 2007 8:04:47 GMT 1
Ik denk dat we gewoon even weer een klein wedstrijdje moeten houden.. Want ik persoonlijk vind dit logo niet écht er meer bij passen.
|
|
|
Post by Liz on Feb 16, 2007 10:39:27 GMT 1
ja, of gewoon een logo pikken die bij de vorige wedstrijd gemaakt is, en dan gewoon de kleuren hier iets aanpassen Het hoeft toch ook niet persé bij de winter te passen...en het is trouwens ook al bijna weer lente
Dan past die gele van eh...Joyke dacht ik? wel heel mooi hier: dat straalt wel lente uit. Of die van Safira, dat is ook wel vrolijk lenteachtig
tja, of weer een wedstrijdje, maar zo druk is het hier niet meer, dus wordt dan een heel klein wedstrijdje
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 17, 2007 16:57:40 GMT 1
Als je een betere hebt, kun je 'm altijd insturen.
|
|