|
Post by P3rules on Jun 26, 2006 17:45:23 GMT 1
nu heb ik er eentje gemaakt, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem er op te zetten, hoe doet je dat??
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jun 26, 2006 20:04:42 GMT 1
nu heb ik er eentje gemaakt, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem er op te zetten, hoe doet je dat?? Je upload je plaatje via (bijvoorbeeld) Imageshack en dan zet je hier de link neer Als je de link tussen de tags van zet(je kan ook de link selecteren en op het plaatje boven je post, links naast het outlook express icoontje klikken, dan komen de img tags er vanzelf naast te staan, en dan kunnen wij het zien als plaatje Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ben niet zo goed in uiteggen van die img dingen En als je alleen de link neerzet, snappen we het natuurlijk ook
|
|
|
Post by P3rules on Jun 27, 2006 13:20:18 GMT 1
het duurde ff maar het is wel gelukt, hopen dat jullie het wat vinden ze zijn nie zo ingewikkeld, er zit geen kleur in, maar heb er ook eentje met kleur: vond ze allebei wel leuk
|
|
|
Post by Liz on Jun 27, 2006 15:04:23 GMT 1
Heel leuk
maar ehm...volgens mij mag je er toch maar 1tje inzenden?
|
|
|
Post by P3rules on Jun 27, 2006 15:33:15 GMT 1
k had het gedaan voor de kleur, omdat het beetje saai zou zijn om een bruin forum te krijgen.. i.v.m kleur gelijk aan lay out.... (als die gekozen zou worden)
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jul 4, 2006 12:32:02 GMT 1
k had het gedaan voor de kleur, omdat het beetje saai zou zijn om een bruin forum te krijgen.. i.v.m kleur gelijk aan lay out.... (als die gekozen zou worden) Ik ben er vanuit gegaan dat die in kleur je inzending is okay? Aangezien er nog niet zoveel mensen zich op hebben gegeven voor de jury ga ik in op het voorstel van Prince Charmed. De deelnemers kunnen vanaf 6 juli hun lijstje met favorieten opsturen naar mij via PM. Degene die je het mooist vindt zet je daarbij bovenaan. En ik denk dat het voor de eerlijkheid goed is om vast af te spreken dat je niet op jezelf mag stemmen! Dus zitten jullie vanaf nu ook allemaal in de jury xxxjes Lysbert
|
|
|
Post by Liz on Jul 9, 2006 10:45:54 GMT 1
Ik heb net ook even mijn top 6 ingestuurd. Maar wat ik me afvroeg he, tot wanneer mogen mensen hun top 6/7 inzenden? wanneer is de uitslag bekend?
|
|
|
Post by Bernadet on Jul 9, 2006 17:24:26 GMT 1
Ik heb ook mijn top-6 ingezonden!
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Jul 15, 2006 16:04:35 GMT 1
Ik heb nu van iedereen de top 6 (of 7), behalve van Joykuh en Charmedxgirl. Zouden jullie die nog even willen sturen?
Ik geef per top 6 punten aan de deelnemers, dus als je bovenaan staat krijg je 6 punten, als je tweede staat 5 punten, enz.. Bij een top 6 krijgt diegene die onderaan staat 1 punt en bij een top 7 (van de mensen die zelf niet meedoen) krijgt diegene die onderaan staat 0 punten. Dat lijkt me eerlijk toch? Zodra alles binnen is kan ik de winnaar bekend maken. Hopelijk lukt dat deze week nog, want donderdag ga ik al op vakantie!
|
|
|
Post by P3rules on Aug 22, 2006 16:51:12 GMT 1
k vroeg me af of er al wat bekend is over de evetuele winnaar?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Aug 25, 2006 15:25:48 GMT 1
Ik heb daar ook nog niets over gehoord....
|
|
|
Post by Liz on Aug 26, 2006 11:50:21 GMT 1
Volgens mij is Lysbert ons een beetje vergeten? Achja, ze komt vanzelf wel weer eens langs denk ik Het thema 'zomer' past dalijk alleen niet echt meer he...'t is meer herfst nu
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Aug 26, 2006 13:36:47 GMT 1
Hoihoi!
Ik heb nog steeds geen PM gehad van Charmedxgirl!! Maar ik heb de puntentelling nu overgedragen aan Paigethecutest, dus je top 6 kan nu daar naartoe Charmedxgirl!
Groetjes, Lysbert
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Aug 26, 2006 13:37:25 GMT 1
Beetje jammer idd van het zomerse thema... Vandaag kan het wel weer trouwens!
|
|
|
Post by Liz on Aug 26, 2006 13:49:16 GMT 1
ow, dan moeten we dus nog even wachten tot zij ook haar lijstje heeft doorgegeven? Kan het niet zonder? Hier is het trouwens totaal geen zomerweer gisterochtend wel, tot het ging hozen *lol* moest ik natuurlijk weer doorheen fietsen maar weer terug ontopic: ben wel benieuwd naar de uitslag
|
|
|
Post by Paigethecutest on Aug 26, 2006 20:15:44 GMT 1
Ik denk dat het een beetje onhandig is om nu nog op haar stem te wachten, dus hier komt de uitslag:
Prince Charmed 35 Safira 34 Liz 32 Joykuh 29 Bernadet 28 P3rules 19 Charmedxgirl 12
en daarmee heeft Prince Charmed dus gewonnen, gefeliciteerd. En nu ga ik uitzoeken hoe ik de lay-out moet veranderen....
|
|
|
Post by Paigethecutest on Aug 26, 2006 20:44:40 GMT 1
Laat maar weten wat je van de nieuwe lay-out vind, want ik doe dit ook pas voor 't eerst.
|
|
|
Post by Liz on Aug 28, 2006 10:53:09 GMT 1
Leuk zo toch nog een herfstthema
@princecharmed: gefeliciteerd!
|
|
|
|
Post by Kelly on Jan 13, 2007 18:48:22 GMT 1
Misschien is het al is tijd voor een winterthema?
|
|