|
Post by Bernadet on Mar 7, 2005 19:55:39 GMT 1
In de aflevering van vrijdag zag je ook weer hoe lief ze zijn bij elkaar ;D Jaah idd perfect c0uple!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 21, 2005 20:21:34 GMT 1
Ja, Maar ze zijn wel leuk samen maar Kyle is helemaal geobsedeerd door die Avatars,want dan gaan die Avatars voor Paige.Er is echt iets mis met die Kyle Brody.
xx Melisa
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 24, 2005 8:51:27 GMT 1
Ja, Maar ze zijn wel leuk samen maar Kyle is helemaal geobsedeerd door die Avatars,want dan gaan die Avatars voor Paige.Er is echt iets mis met die Kyle Brody.
xx Melisa ja, idd.. Hij zei idd ook al zoiets van ik ben niet trots op wat ik heb gedaan in het verleden... Maar wat heeft hij dan gedaan, ik vind hem toch wel een beetje vreemd..
|
|
|
Post by Liz on Mar 24, 2005 9:34:33 GMT 1
ja, idd.. Hij zei idd ook al zoiets van ik ben niet trots op wat ik heb gedaan in het verleden... Maar wat heeft hij dan gedaan, ik vind hem toch wel een beetje vreemd.. ik denk dat hij doelde op de verdwijning van Sherridan
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 24, 2005 9:40:38 GMT 1
ik denk dat hij doelde op de verdwijning van Sherridan Dat zou kunnen Maar zei hij eerst ook niet zoiets van dat hij vroeger altijd met de verkeerde mensen om ging enzo.. Misschien is het wel zo, maar ik denk dat hij nog wel meer dingen gedaan heeft..
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 24, 2005 17:27:32 GMT 1
Dat zou kunnen Maar zei hij eerst ook niet zoiets van dat hij vroeger altijd met de verkeerde mensen om ging enzo.. Misschien is het wel zo, maar ik denk dat hij nog wel meer dingen gedaan heeft.. Ja............ Dat was wel waar dat hij zei over dat hij met de verkeerde mensen omging. xx Melisa
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 28, 2005 10:04:00 GMT 1
Ik zei eerst ja, maar nu niet meer, ik mg die Kyle Brody niet zo. Nu weer met dat tweede potion.
|
|
|
Post by Kelly on Mar 28, 2005 10:22:41 GMT 1
Ik zei eerst ja, maar nu niet meer, ik mg die Kyle Brody niet zo. Nu weer met dat tweede potion. Maar Kyle Brody Gaat dood he..! wat vind je daar van,,!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 28, 2005 11:37:42 GMT 1
Rot voor hem, misschien rot voor Paige' gevoelens, maar beter voor Paige zelf.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 28, 2005 11:42:54 GMT 1
Ja, hij gaat dan wel dood, maar hij is wel goed.. iig op het eind.
Maar op dit moment mag ik hem ook niet zo, alles gaat maar voor, hij is gewoon te obsessed.. ik weet niet.. hij is beetje raar
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 12:01:16 GMT 1
Ja, hij gaat dan wel dood, maar hij is wel goed.. iig op het eind. Maar op dit moment mag ik hem ook niet zo, alles gaat maar voor, hij is gewoon te obsessed.. ik weet niet.. hij is beetje raar Heel erg raar!
|
|
|
Post by Mariet on Mar 29, 2005 18:50:27 GMT 1
Vaag manneke... maar wel een schatje
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 30, 2005 12:57:38 GMT 1
Vaag manneke... maar wel een schatje hahahah,,,,,
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 10, 2005 19:25:40 GMT 1
Ja of Nee? Nee dus, hij is dood.
|
|
|
Post by Mariet on Apr 11, 2005 7:36:29 GMT 1
Vond het wel lief dat die naar Paige terugkwam nu die een whitelighter is ;D
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 11, 2005 15:09:46 GMT 1
Vond het wel lief dat die naar Paige terugkwam nu die een whitelighter is ;D Ja!!!
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 7, 2005 14:49:03 GMT 1
neeeeeee, ik wee niej maar ik vond hem altijd niej sow leuk... cole isss wel leuk ;D naja... hijs dood dus.. maar wel een whitelighter! maar wordt hij nou de whiteligter van charmed of niej? whihi.. zou kunnen tog, ooit koesjahsssss xx
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 7, 2005 15:27:21 GMT 1
Ja of Nee? Nee dus, hij is dood. [glow=red,2,300] Je weet toch dat er in Charmed altijd een leven na de dood is [/glow]
|
|
|
Post by phoebefan on May 9, 2005 15:05:15 GMT 1
neeeeeee, ik wee niej maar ik vond hem altijd niej sow leuk... cole isss wel leuk ;D naja... hijs dood dus.. maar wel een whitelighter! maar wordt hij nou de whiteligter van charmed of niej? whihi.. zou kunnen tog, ooit koesjahsssss xx Cole isss zeker wel leuker dan Kyle Brody,
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 10, 2005 17:20:57 GMT 1
jaaaaaaah egt wel alleen hep k diej aflevering dat hij terug kwam gemist stupid me!! whaha naja...mss komt diej Kyle nog terug... maar van mij mag diej wel wgblijven howr... paige moet ff een egt leuk vriendje krijgen.. wat dacht je van een gespierde nieuwe buurman? ;D
|
|