|
Post by miesje on Jan 4, 2005 14:12:27 GMT 1
Ik vind ze ook echt superleuk bij elkaar staan en die agent Brody mag inderdaad zeker blijven!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 4, 2005 15:17:47 GMT 1
jaa vind ik ook;) Ik vind ze ook echt superleuk bij elkaar staan en die agent Brody mag inderdaad zeker blijven!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 4, 2005 21:13:33 GMT 1
Jaa ik vind agent Brody echt leuk, en heel goed passen bij Paige. Hij weet tenminste dat ze heksen zijn, en heeft er verder ook geen problemen mee. Ze vullen elkaar goed aan, en volgens mij wordt het een heel lief stel Brody is toch wel na Cole en Chris (dus eigenlijk van alle mannen uit seizoen 7) de leukste Vind hem al helemaal leuk, misschien wel omdat hij ook wel iets van Cole weg heeft
|
|
|
Post by Mariet on Jan 4, 2005 22:10:44 GMT 1
Ik weet heel zeker dat hun een stel worden, Ik heb wat foto's gevonden waar ze tja.. Nogal klef bezig zijn Hij is inderdaad erg knap!!! Maar tog is Cole leuker ;D
|
|
|
Post by miesje on Jan 5, 2005 14:40:04 GMT 1
Brody is inderdaad echt superleuk, maar ik vraag me af of hij niet nog iets geheim houdt, maar ze zijn een leuk stel inderdaad en doordat hij inderdaad ook een beetje op Cole lijkt, is die helemaal leuk!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 5, 2005 15:26:36 GMT 1
jaa he vond ik ook.. en ik zei ook al eerser dat ik hem ook best veel op Andy vind lijken... Brody is inderdaad echt superleuk, maar ik vraag me af of hij niet nog iets geheim houdt, maar ze zijn een leuk stel inderdaad en doordat hij inderdaad ook een beetje op Cole lijkt, is die helemaal leuk!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 19:51:04 GMT 1
jaa he vond ik ook.. en ik zei ook al eerser dat ik hem ook best veel op Andy vind lijken... Ja hij heeft idd. ook wel wat van Andy weg..!
|
|
|
Post by miesje on Jan 5, 2005 23:04:13 GMT 1
Hmmm... van Andy, daar had ik eigenlijk nog nooit zo over nagedacht maar nu je het zegt lijkt hij inderdaad wel een beetje op hem, misschien meer in karakter dan uiterlijk.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:16:44 GMT 1
ja allebei politie allebei iets met darryll te maken... en hij lijkt egt wel het leukste vriendje voor Paige.. kwa uiterlijk en kwa innerlijk..en dat was Bij Andy ook wel een beetje zo.. Hmmm... van Andy, daar had ik eigenlijk nog nooit zo over nagedacht maar nu je het zegt lijkt hij inderdaad wel een beetje op hem, misschien meer in karakter dan uiterlijk.
|
|
|
Post by Mariet on Jan 6, 2005 11:18:50 GMT 1
ja allebei politie allebei iets met darryll te maken... en hij lijkt egt wel het leukste vriendje voor Paige.. kwa uiterlijk en kwa innerlijk..en dat was Bij Andy ook wel een beetje zo.. Het voordeel met hun 2 is gewoon dat Kyle weet dat ze een heks is en dat maakt de situatie een stuk gemakkelijker!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:25:26 GMT 1
Paige is zoizo niet zo goed met haar mond houden.. Het voordeel met hun 2 is gewoon dat Kyle weet dat ze een heks is en dat maakt de situatie een stuk gemakkelijker!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 6, 2005 11:26:32 GMT 1
Paige is zoizo niet zo goed met haar mond houden.. Als ze wil vast wel...
|
|
|
Post by miesje on Jan 6, 2005 23:12:27 GMT 1
Inderdaad, maar voor haar vind ik het ook makkelijker dat die Brody dus al weet dat ze een heks is, maar hij lijkt me ook echt superlief
|
|
|
Post by Mariet on Jan 7, 2005 9:52:06 GMT 1
Ja inderdaad, een onwijs lief vriendje voor haar ;D Vind wel dat ze dat verdiend heeft, ze moest de hele tijd naar Piper en Leo/Phoebe en Cole kijken hoe die het gezellig hadden, en zij was maar alleen!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 7, 2005 10:42:32 GMT 1
Ja inderdaad, een onwijs lief vriendje voor haar ;D Vind wel dat ze dat verdiend heeft, ze moest de hele tijd naar Piper en Leo/Phoebe en Cole kijken hoe die het gezellig hadden, en zij was maar alleen! Ja, dat is wel zo, ze heeft nooit echt in de serie een langdurige relatie gehad, behalve dan misschien met die Richard... Maar ik denk dat het tussen Brody en Paige wel goed komt, en paige verdient dat ook wel
|
|
|
Post by Mariet on Jan 7, 2005 10:46:33 GMT 1
Yup inderdaad, heeft zij ook een keer wat leuks want tot nu toe heeft ze niet echt veel leuke dingen gehad!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 7, 2005 12:00:45 GMT 1
hallo he het is niet egt.. het is maar een serie hoowr..
|
|
|
Post by miesje on Jan 7, 2005 13:24:41 GMT 1
Kan je het toch nog wel leuk vinden
|
|
|
Post by Mariet on Jan 7, 2005 13:41:01 GMT 1
hallo he het is niet egt.. het is maar een serie hoowr.. En hoe jij over phoebe praat dan? Precies hetzelfde hoor!
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 7, 2005 14:12:19 GMT 1
Ik vind Kyle beetje irri worden in de aankomende afleveringen, maar toch vind ik Paige en Kyle wel bij elkaar passen
|
|