|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 16:12:16 GMT 1
Yup inderdaad, heeft zij ook een keer wat leuks want tot nu toe heeft ze niet echt veel leuke dingen gehad! Vind ik ook.. hoop egt dat het wat wordt..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 7, 2005 16:18:14 GMT 1
srry was van ochtend heel chagi door meen zus.. En hoe jij over phoebe praat dan? Precies hetzelfde hoor!
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jan 7, 2005 17:30:00 GMT 1
Ik had nog hele mooie foto's gevonden van Paige en Kyle uit de aflevering "Charmed Noir" maar nu is die charmedsite uit de lucht! (Weet iemand wat er met charmedpo3.com gebeurt is?") Gelukkig heb ik wel een paar opgeslagen, zal ik binnenkort ff op de site zetten!
xxxxiess Lysbert
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 18:13:40 GMT 1
Ik had nog hele mooie foto's gevonden van Paige en Kyle uit de aflevering "Charmed Noir" maar nu is die charmedsite uit de lucht! (Weet iemand wat er met charmedpo3.com gebeurt is?") Gelukkig heb ik wel een paar opgeslagen, zal ik binnenkort ff op de site zetten!
xxxxiess Lysbert Had je die ook opgeslagen dan..?
|
|
|
Post by Liz on Jan 7, 2005 21:24:53 GMT 1
Had je die ook opgeslagen dan..? da zegt ze net...
|
|
|
Post by miesje on Jan 7, 2005 21:29:49 GMT 1
Echt...
|
|
|
Post by halliwellsister on Jan 16, 2005 9:40:49 GMT 1
ik denk juist dat ze goed bij elkaar passen.. en datze miss wel lang bij elkaar zullen blijven(maar dat weet je natuurlijk nooit)
|
|
|
Post by Mariet on Jan 16, 2005 16:30:44 GMT 1
K hoop iig wel dat ze als ze bij elkaar komen dat ze dan ook lekker lang samen blijven ;D En misschien wel voor altijd
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 20, 2005 19:56:30 GMT 1
Zelf denk ik dat hij misschien dood gaat. Want op de site van the WB dat zijn plan om de avatars te stoppen 'backfire't dus misschien heeft hij inderdaad wel krachten en probeert hij het tegen de avatars op te nemen, in dat geval zou hij best wel eens dood kunnen gaan.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 20, 2005 20:08:14 GMT 1
Zelf denk ik dat hij misschien dood gaat. Want op de site van the WB dat zijn plan om de avatars te stoppen 'backfire't dus misschien heeft hij inderdaad wel krachten en probeert hij het tegen de avatars op te nemen, in dat geval zou hij best wel eens dood kunnen gaan. Ach ja, bijna iedereen die weet dat de charmed ones heksen zijn, en die goed is, is dood gegaan. Denk aan Andy en veel andere politieagenten die het ontdekten... Maar ja ik weet het ook niet, ik vind ze iig wel goed bij elkaar passen... Maar dat zijn plan tegen de Avatars backfired, zou idd wel zijn dood kunnen betekenen, al weet je natuurlijk niet wat zijn plan is, en daar is nog altijd Leo de Avatar die de doden kan healen
|
|
|
Post by miesje on Jan 20, 2005 22:09:24 GMT 1
Yep, idd wel jammer dat alle goede mensen dood gaan zodra ze erachter komen dat de zussen heksen zijn!
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 21, 2005 21:33:30 GMT 1
Ik weet het eigenlijk niet... Ik heb nog geen enkele aflevering van seizoen 7 gezien... *Vervloekt de zender die Charmed niet uitzend*
|
|
LiveIsunfairFortheCharmedOnes
Guest
|
Post by LiveIsunfairFortheCharmedOnes on Jan 29, 2005 23:28:43 GMT 1
yes paige and brody are perfect for eachoter they belong together do you now if they having a baby toghter or something?
|
|
|
Post by miesje on Jan 30, 2005 14:54:00 GMT 1
Nope, don't know
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 5, 2005 17:01:09 GMT 1
Jep jep... gisteren gekeken Paige en Kyle hehe Ik begin Kyle steeds leuker te vinden,hij heeft echt wat liefs over zich heen goede combinatie
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 5, 2005 17:04:33 GMT 1
Jep jep... gisteren gekeken Paige en Kyle hehe Ik begin Kyle steeds leuker te vinden,hij heeft echt wat liefs over zich heen goede combinatie Alles wat leuk en lief is, is een goede combinatie met Paige.
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 6, 2005 10:30:25 GMT 1
Ik denk wel dat ze bijelkaar passen. Groetjes, xCharmedx
|
|
|
Post by Liz on Mar 6, 2005 21:08:20 GMT 1
Ik denk wel dat ze bijelkaar passen.
't is gewoon een perfecte combi
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 7, 2005 17:58:21 GMT 1
't is gewoon een perfecte combi [glow=yellow,2,300]Ja dat is waar.Ze zijn een superleuk stel.[/glow]
|
|
|
Post by Mariet on Mar 7, 2005 18:02:42 GMT 1
In de aflevering van vrijdag zag je ook weer hoe lief ze zijn bij elkaar ;D
|
|