|
Post by xCharmedx on Mar 25, 2005 11:31:13 GMT 1
Veel beter..!! Cole paste gewoon bij haar, hij begreep haar en Jason en Leslie waren nooit zo betrokken bij Phoebe als Cole. Cole hield echt zo veel van haar.. echt zo lief Als die aflevering komt..wil ik hem zo snel mogelijk downloaden Ja, Lief he?
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 25, 2005 11:31:43 GMT 1
Ja, maar Cole wist ook dat ze een heks is. Als je elkaars geheimen kent, vertrouw je elkaar ook meer. Maar toch, Ik vind dat Cole gewoon het beste bij haar past!
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Mar 25, 2005 12:58:45 GMT 1
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 25, 2005 14:16:23 GMT 1
OOOhh Cole staat zoooo lief op die foto!!! Kijk nou..!! te lief gewoon en ik vind zn haren ook leuk Kan echt niet wachten op die aflevering..!!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 25, 2005 14:17:36 GMT 1
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 25, 2005 18:25:37 GMT 1
Waa.. ok ik kon het niet meer aan.. en heb het script van "Seven Year Witch" gelezen... Helemaal geweldig om Cole weer even terug te hebben met echt zijn opmerkingen enzo... haha ik zal niet vertellen waar het over gaat.. maar gewoon even 1 quote die toch verder niks verraad over deze aflevering.. Gewoon een gesprekje tussen Cole en Piper... Cole: You always were the smart one Piper: Oh, cut the crap... Cole: And direct.. I miss that. Actually.., No, I don't. ok dat moest er gewoon ff uit... Cole is gewoon te leuk
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 25, 2005 18:55:11 GMT 1
Waa.. ok ik kon het niet meer aan.. en heb het script van "Seven Year Witch" gelezen... Helemaal geweldig om Cole weer even terug te hebben met echt zijn opmerkingen enzo... haha ik zal niet vertellen waar het over gaat.. maar gewoon even 1 quote die toch verder niks verraad over deze aflevering.. Gewoon een gesprekje tussen Cole en Piper... Cole: You always were the smart one Piper: Oh, cut the crap... Cole: And direct.. I miss that. Actually.., i don't. ok dat moest er gewoon ff uit... Cole is gewoon te leuk
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 26, 2005 9:47:23 GMT 1
Waa.. ok ik kon het niet meer aan.. en heb het script van "Seven Year Witch" gelezen... Helemaal geweldig om Cole weer even terug te hebben met echt zijn opmerkingen enzo... haha ik zal niet vertellen waar het over gaat.. maar gewoon even 1 quote die toch verder niks verraad over deze aflevering.. Gewoon een gesprekje tussen Cole en Piper... Cole: You always were the smart one Piper: Oh, cut the crap... Cole: And direct.. I miss that. Actually.., No, I don't. ok dat moest er gewoon ff uit... Cole is gewoon te leuk 0ohhhh waar heb je dat gelezen ikke wik 0ok lezen!!!!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 26, 2005 18:37:53 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 27, 2005 15:11:52 GMT 1
|
|
|
Post by Mariet on Mar 29, 2005 20:14:42 GMT 1
Cole is gewoon zoooo'n schatje.. en wat ziet hij er sexy uit op die nieuwe foto's ;D
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 31, 2005 19:55:49 GMT 1
Cole is gewoon zoooo'n schatje.. en wat ziet hij er sexy uit op die nieuwe foto's ;D ;D
|
|
|
Post by Mariet on Apr 12, 2005 9:34:00 GMT 1
Waarom post jij als gast? je bent toch ook lid
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 12, 2005 15:59:49 GMT 1
Al haar posts zijn gedegradeerd tot 'guest', ik denk dat ze geen lid meer is.
|
|
|
Post by Liz on Apr 16, 2005 14:44:50 GMT 1
Al haar posts zijn gedegradeerd tot 'guest', ik denk dat ze geen lid meer is. ze staat idd niet meer in de memberlist...maar die muts, charmed159 (die zo aan t schelden was enzo...) staat er nog wel tussen... dus kan t miss zo zijn dat Lysbert de verkeerde heeft verwijderd?
|
|
|
Post by Mariet on Apr 16, 2005 15:04:13 GMT 1
Dat denk ik eerlijk gezegt niet, want ze wist wel dat het Charmed159 was (zei ze ook in mijn mailtje). maarja.. aan de andere kant, hun namen lijken wel op elkaar (melda, melissa)
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Apr 17, 2005 20:16:01 GMT 1
[glow=limegreen,2,300] Hmm vaag...je had gelijk charmed159 stond er nog in...had haar wel gebannned, maar werd niet automatisch verwijderd nouja bij deze dus...ik heb geen meer mensen verwijdert hoor![/glow]
|
|
|
Post by Mariet on Apr 19, 2005 21:21:53 GMT 1
Dit had Joykuh toch eerst ook?
|
|
|
Post by funnyphoebe on Apr 22, 2005 15:17:16 GMT 1
TEXT ;D COLE KOMT WEL TERUG..! IN EEN GEEEST OFSOW... MAAR COLE IS EGT VET ;D PHOEBE IS THA BEST... (COLE OOK HOWR NOU ALLEMAAL KYKE VANAAF KOESJAHS
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 22, 2005 17:21:58 GMT 1
TEXT ;D COLE KOMT WEL TERUG..! IN EEN GEEEST OFSOW... MAAR COLE IS EGT VET ;D PHOEBE IS THA BEST... (COLE OOK HOWR NOU ALLEMAAL KYKE VANAAF KOESJAHS Cole komt niet vanavond, maar volgende week.. zie site bij deze week: Show Ghouls.. foute programmering net als vorige week.
|
|