|
Post by lianne on Feb 1, 2006 18:23:46 GMT 1
Hallo iedereen, Als de makers en Julian willen dat Cole terug komt vinden ze heus nog wel een manier om Cole weer tot leven te roepen. Alles kan en alles mag in deze serie, je weet nooit wat er kan gebeuren, dus ik vind het niet gek om Cole weer terug te zien. (En niet alleen om zijn personage )
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Feb 1, 2006 18:33:42 GMT 1
Ja
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 1, 2006 21:29:19 GMT 1
Hallo iedereen, Als de makers en Julian willen dat Cole terug komt vinden ze heus nog wel een manier om Cole weer tot leven te roepen. Alles kan en alles mag in deze serie, je weet nooit wat er kan gebeuren, dus ik vind het niet gek om Cole weer terug te zien. (En niet alleen om zijn personage ) Ik ben het hier helemaal mee eens! Alleen is het probleem nog steeds het geld. Ik zou Julian er wel voor aanzien om het gratis te doen, of iig voor heel weinig, aangezien deze show hem groot heeft gemaakt en het de laatste aflevering is... Ik hoop echt zo dat hij nog even terug komt. Ik hoop nog steeds op een happy end met Cole en Phoebe, waar Cole natuurljk de vader is van Phoebe's kind.. Ik hoop echt op een goed einde voor Phoebe en Cole.. En het zou echt geweldig zijn om Julian weer even als Cole te zien
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Feb 5, 2006 13:30:30 GMT 1
Maar ze hebben julian omgekocht enz.maar hij zij:Ik ga niet meer terug
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 5, 2006 14:50:30 GMT 1
Maar ze hebben julian omgekocht enz.maar hij zij:Ik ga niet meer terug Hij heeft nooit gezegd 'Ik ga niet meer terug' Hij heeft juist in elk interview over Charmed gezegd dat hij graag nog een keer terug zou willen komen naar de serie waar hij zoveel aan te danken heeft gehad. Hoe kom je als ik vragen mag aan deze informatie
|
|
cutecole
Innocent
Cole and Phoebe: a love that will never end!
|
Post by cutecole on Feb 11, 2006 14:46:59 GMT 1
Ja de makers zeggen zelf dat ze het aan Julian gevraagd hebben en hij zelf zei dat hij niet wil terugkeren want dan zou charmed op één of andere domme soap beginnen te lijken.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 11, 2006 20:19:08 GMT 1
Julian heeft naar mijn weten nooit zoiets gezegd. Kun je mij een link oid geven van dat interview? Het is iig niet dat interview met Brad Kern dat ik laatst gepost had, want daar zegt die stomme Brad alleen maar dat ze geen geld voor hem hadden en dat hij de laatste keer Julian al min of meer omgekocht had zodat hij toch zou verschijnen in de 150ste aflevering. Alle interview met Julian zegt hij dat hij het juist leuk zou vinden om nog een keer terug te gaan, zoals hij Alyssa Milano in een recent interview heeft verteld. Ook heeft hij nog gezegd dat hij het zo leuk vond om in de 150ste aflevering te zijn, dat hij zo terug zou komen voor de 200ste als hij gevraagd zou worden. Hij vond het geweldig om nog eens in de schoenen van Cole Turner te staan en hij zou het zo nog een keer doen. Het enige probleem is dat de producers nog niets beslist hebben en dat ze een nogal krap budget hebben. Het ligt zeker niet aan Julians kant, hij heeft nooit gezegd dat het dan op een domme soap gaat lijken. Ik zit op een zeer actief Julian McMahon forum en daar staat echt alles wat je maar kunt verzinnen over Julian. De recentste interviews en van alles en nog wat en hier staat ook niets over zelfs maar het idee dat Julian niet terug zou willen keren. Sorry voor mijn ietwat boze post, dit is niet zo bedoeld Julian is gewoon een geweldige gozer die zou terug zou komen
|
|
cutecole
Innocent
Cole and Phoebe: a love that will never end!
|
Post by cutecole on Mar 4, 2006 20:32:30 GMT 1
Ik zeg ook maar wat ik op andere sites lees. Ik wil ook dat Julian terugkomt! Ik zou het keigraag hebben! Maar ik bedoelde dat Brad dat had gezegd. Brad zei dat Julian dat gezegd zou hebben tegen hem! Dus of hij het echt gezegd heeft blijft natuurlijk de vraag. Ik denk het persoonlijk niet! Ik denk dat Brad gewoon de schuld van zich wil afschuiven!
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 5, 2006 10:00:16 GMT 1
Op welke site moet dat staan dan? Als je de link geeft, dat kunnen we het allemaal lezen. Het lijkt me écht raar dat Julian zoiets gezegd zou hebben...
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 17, 2006 9:36:17 GMT 1
Letss squash this rumor for once and for all Bron is weer Ausiello. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem overladen heb met mailtjes of het waar is dat Julian McMahon terugkeert voor de Charmed finale Blijkbaar waren er meer die hetzelfde plan hadden Rumor: Julian McMahon is returning for the Charmed series finale.Source: Charmed universe True or False: False. "There's no way I'll get Julian back," admits exec producer Brad [*******] Kern. "I begged and guilted him into coming back last year for the 150th episode, and he did that sweetly for the fans, but I could never try to get him back. Or afford him." Ik hou hier verder wijs mijn mond over * Toegevoegd door mij (a)
|
|