|
Post by Kelly on Jan 15, 2005 11:38:43 GMT 1
jaa vind ik ook en volgens mij wou die er ook zelf uit.. tjah maar het was tog jmmr...
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 21, 2005 18:16:54 GMT 1
jaa vind ik ook en volgens mij wou die er ook zelf uit.. Ja dat heb ik ook ergens gelezen.. maar dat is wel heel erg jammer..!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 21, 2005 18:47:34 GMT 1
Vind het wel matig, dan ben je zo populair en ga je eruit Dat klopt niet helemaal he ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 21, 2005 20:34:38 GMT 1
Vind het wel matig, dan ben je zo populair en ga je eruit Dat klopt niet helemaal he ;D Neej egt niet he..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 22, 2005 18:51:24 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 22, 2005 19:49:46 GMT 1
Oee, ik weet niet of hier iemand ooit wel eens Will and Grace kijkt, maar vorige week vrijdag zat Julian erin ^^ Alleen even aan het eind, met Grace in de lift. Ik zat echt zo te kijken... 'He, die komt me ergens bekent voor..!!' Oooh het is Cole...!!! Ik gelijk weer helemaal blij, alleen jammer dat hij er maar zo kort in zat... Ik kijk het meestal wel.. maar ik heb het toen gemist..!
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 22, 2005 20:16:30 GMT 1
Heb ik wel eens gezien... enig idee welke aflevering het was?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 22, 2005 20:41:52 GMT 1
Heb ik wel eens gezien... enig idee welke aflevering het was? Nee, dat niet... Maar misschien staan er nog aflevering namen of de site van Net5... De aflevering ging iig over dat Grace niet meer verliefd ofzo kon worden, omdat ze dacht dat zij en Will het te leuk hadden samen, en dat ze daarom maar wat afstand moesten nemen, ook al vond Will dit onzin... Iig op het eind zie je dat Grace toch nog een man leuk vind.. namelijk die ongelooflijk knappe man in de lift... Maarja.. daar zou iedereen natuurlijk meteen verliefd op worden
|
|
|
Post by Mariet on Jan 23, 2005 9:27:21 GMT 1
namelijk die ongelooflijk knappe man in de lift... Maarja.. daar zou iedereen natuurlijk meteen verliefd op worden Precies ;D ;D
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 23, 2005 13:37:02 GMT 1
Het is sinds gister ook officieel bevestigd dat cole terug komt in de 150ste aflevering...
Maar niet levend verder zeg ik er maar niets over ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 23, 2005 13:44:49 GMT 1
Het is sinds gister ook officieel bevestigd dat cole terug komt in de 150ste aflevering... Maar niet levend verder zeg ik er maar niets over ;D Oooh ja wel, vertel meer ...!! haha, Waar heb je dat gelezen..? En als je het niet aan iedereen wilt vertellen wil je me dan een PB sturen..? *puppy eyes* ;D
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 23, 2005 13:55:25 GMT 1
McMahon zal terug keren als Cole turner, de half-mens/half-demon, ex-man van Phoebe Halliwell (alyssa Milano), die verslagen is in de 100ste aflevering. In de 150ste aflevering, die amerika uit komt in April, Cole's geest zal piper's geest ontmoeten in de Cosmische ruimte tussen leven en dood, helpend haar en Leo bij elkaar te brengen, als alles goed komt, Phoebe's geloof in liefde zal weer goed komen heb het maar een beetje vertaald
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 23, 2005 13:56:26 GMT 1
had het btw op de site van de prophecy gelezen ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 23, 2005 13:59:41 GMT 1
had het btw op de site van de prophecy gelezen ;D Hoe is die site dan..?
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 23, 2005 14:04:19 GMT 1
Hoe bedoel je? het adres?
het is in ieder geval ook een forum
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 23, 2005 14:06:30 GMT 1
McMahon zal terug keren als Cole turner, de half-mens/half-demon, ex-man van Phoebe Halliwell (alyssa Milano), die verslagen is in de 100ste aflevering. In de 150ste aflevering, die amerika uit komt in April, Cole's geest zal piper's geest ontmoeten in de Cosmische ruimte tussen leven en dood, helpend haar en Leo bij elkaar te brengen, als alles goed komt, Phoebe's geloof in liefde zal weer goed komen heb het maar een beetje vertaald Ooh, dat is echt leuk Heb nou al zin in die aflevering, maar als die pas in Amerika in April uit komt, zullen wij nog wel een tijdje moeten wachten.. Maar ff tussendoor... Phoebe's geloof in de liefde zal weer terug komen, dus al die mannen na Cole, waren dus niet 'echte liefde' Phoebe blijft van Cole houden ^_^ , en als er dus nog mannen tussendoor komen (dus tussen de nieuwste aflevering en de 150ste ) die zullen waarschijnlijk allemaal niet de 'ware' zijn... Aw, arme Leslie heeft nooit een kans gehad
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 23, 2005 14:06:42 GMT 1
Hoe bedoel je? het adres? het is in ieder geval ook een forum Ja het adres bedoelde ik..
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 23, 2005 14:08:53 GMT 1
theprophecy.net
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 23, 2005 14:10:07 GMT 1
dit is de engelse versie:
McMahon will return as Cole Turner, the half-human/half-demon ex-husband of Phoebe Halliwell (Alyssa Milano), who was vanquished in the special 100th episode. In the 150th episode, which is scheduled to air in April, Cole's spirit will meet Piper's (Holly Marie Combs) spirit in the cosmic space between life and death, helping reunite her with Leo (Brian Krause). If all goes well, Phoebe's faith in love just might be restored.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 23, 2005 14:33:01 GMT 1
theprophecy.net Coowl thnx.. ga ik ff opkijken..!
|
|