|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 22:35:56 GMT 1
Jaa..! ;D Op de overal charmed site staat dat hij miss. terug komt in een aflevering van het zevende seizoen die heet: "The Seven Year Witch" ;D
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 9:44:50 GMT 1
Jaa..! ;D Op de overal charmed site staat dat hij miss. terug komt in een aflevering van het zevende seizoen die heet: "The Seven Year Witch" ;D JIPPIE!!!! Whihoe!!! Beter joh ;D ;D
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 10:00:02 GMT 1
Ik heb het even opgezocht maar kon het alleen in het duits vinden.. Maar het klopt dus wel ;D
Gastauftritt von Julian McMahon in Charmed .: geschrieben von Icheb am 05.01.2005 um 17:19 Uhr :.
Wie TheCharmedOnes.com berichtet, wird Julian McMahon (Cole) in der 150sten Episode von Charmed, 7x16 The Seven Year Witch, einen Gastauftritt haben.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 10:39:48 GMT 1
Ik heb het even opgezocht maar kon het alleen in het duits vinden.. Maar het klopt dus wel ;D Gastauftritt von Julian McMahon in Charmed .: geschrieben von Icheb am 05.01.2005 um 17:19 Uhr :. Wie TheCharmedOnes.com berichtet, wird Julian McMahon (Cole) in der 150sten Episode von Charmed, 7x16 The Seven Year Witch, einen Gastauftritt haben. Jaa..! ;D Maar hij wel niet egt terug komen meer als in een herinnering denk ik ook omdat de aflevering heet 'the seven year witch' dus en dat is the zeven jaar heks dus dat zal dan wel over Piper en Phoebe gaan en daar zal Cole dan wel in voorkomen.. maar ik hoop dat hij gewoon egt terug komt..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 10:53:36 GMT 1
Maar dat zal wel niet gebeuren.. Maar voor een paar afleveringen zou ook leuk zijn
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 12:24:01 GMT 1
Maar dat zal wel niet gebeuren.. Maar voor een paar afleveringen zou ook leuk zijn Egt wel.. Ik hoop het..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 8, 2005 12:29:57 GMT 1
1 aflevering is wel genoeg anders begint ie weer wat met Phoebe en daar heb ik niet zo'n zin in, ik denk dat een normaal iemand btr bij haar past.. Egt wel.. Ik hoop het..!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 12:36:48 GMT 1
1 aflevering is wel genoeg anders begint ie weer wat met Phoebe en daar heb ik niet zo'n zin in, ik denk dat een normaal iemand btr bij haar past.. Nou dat denk ik dus niet.. dan krijg je weer meer een jason/leslie typ dus.. Ik hoop dat hij voor meerdere afleveringen terug komt..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 8, 2005 12:42:06 GMT 1
nee ik hoop dat Phoebe eerst de man van haar dromen vind: (iemand als Kyle) en dat cole dan komt en dan probeert hun uitelkaar te halen.. maar dat lukt dan niet.. voorstel:P Nou dat denk ik dus niet.. dan krijg je weer meer een jason/leslie typ dus.. Ik hoop dat hij voor meerdere afleveringen terug komt..!
|
|
|
Post by miesje on Jan 8, 2005 14:03:46 GMT 1
Nee juist niet dan krijg je weer helemaal hetzelfde verhaal als in seizoen 5!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 15:18:03 GMT 1
'k Zou wel dolgraag willen dat Phoebs en Cole weer samen kwamen.. maar denk dat het er niet goed aan doet voor het programma...
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 15:58:44 GMT 1
'k Zou wel dolgraag willen dat Phoebs en Cole weer samen kwamen.. maar denk dat het er niet goed aan doet voor het programma... Waarom niet..?
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 16:05:03 GMT 1
Omdat ze dan tog weer in de herhaling vallen, want hij is al een keer terug gekomen van zijn dood..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 8, 2005 17:01:15 GMT 1
jaa klopt het zou ook gwoon niet leuk meer zijn.. Omdat ze dan tog weer in de herhaling vallen, want hij is al een keer terug gekomen van zijn dood..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 17:11:11 GMT 1
het neemt niet weg dat ik wil dat hij terug komt.. maar het zou beter zijn als hij niet een blijvende rol kreeg.. Maar wel zo af en toe eens even langs wippen is ook tof!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 18:11:05 GMT 1
het neemt niet weg dat ik wil dat hij terug komt.. maar het zou beter zijn als hij niet een blijvende rol kreeg.. Maar wel zo af en toe eens even langs wippen is ook tof! Ik hoop dat hij gewoon voor altijd terug komt maar dat zal wel niet..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 8, 2005 19:30:08 GMT 1
Jaa..! ;D Op de overal charmed site staat dat hij miss. terug komt in een aflevering van het zevende seizoen die heet: "The Seven Year Witch" ;D Ooh dat is echt beter! Maakt niet uit als hij alleen als herinnering komt, dat hij komt is al iets leuks Jaa, weer helemaal blij...! Alleen jammer dat de afleveringen pas weer in maart beginnen en dat we dus weer heel lang moeten wachten op die aflevering... Ik hoop dat hij gewoon voor altijd terug komt maar dat zal wel niet.. Ja, dat hoop ik ook..maar dat zal idd wel niet, hij is dood en zal ook wel zou blijven.. maar af en toe mag hij best eens als herinnering ofzo of in een droom terugkomen
|
|
|
Post by miesje on Jan 8, 2005 19:57:42 GMT 1
;D Precies!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 20:04:44 GMT 1
Das niet leuk hoor..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:16:32 GMT 1
tis beter dan nix.. Das niet leuk hoor..!
|
|