|
Post by Bernadet on Dec 15, 2004 15:34:29 GMT 1
COLE KOMT AL TERUG MSS WANT JE HOORDE DEZE AFLEVERING ZO 'PHOEBE HELP ME' :oDUSSS K HOOP VAN WEL....JULLIE OOK??? Ja maar dat zijn de oude afleveringen dan komt hij ook terug..! Maar ik bedoel dat ik hoop dat hij terug komt in de nieuwe afleveringen van Seizoen 7..!
Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 16, 2004 16:47:33 GMT 1
oh.. maar k dnek niet meer datie terug komt.. maar met charmed kan er van alles gebeuren he.. Ja maar dat zijn de oude afleveringen dan komt hij ook terug..! Maar ik bedoel dat ik hoop dat hij terug komt in de nieuwe afleveringen van Seizoen 7..!
Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 16, 2004 16:55:26 GMT 1
oh.. maar k dnek niet meer datie terug komt.. maar met charmed kan er van alles gebeuren he.. Ik hoop het zo..! Maar jah hij is toen vermoord in de 100ste aflevering van Charmed Dus ik denk ut niet..! Maar zoals je al zei in charmed is alles mogelijk..! Dus ik hoop het egt..!
Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 16, 2004 17:03:19 GMT 1
jaa dat is ook het enige wat we kunnen doen jammer genoeg.. Ik hoop het zo..! Maar jah hij is toen vermoord in de 100ste aflevering van Charmed Dus ik denk ut niet..! Maar zoals je al zei in charmed is alles mogelijk..! Dus ik hoop het egt..!
Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 16, 2004 17:04:20 GMT 1
jaa dat is ook het enige wat we kunnen doen jammer genoeg.. ja..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 16, 2004 17:05:24 GMT 1
tjaa treur treur.. ja..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 16, 2004 17:06:59 GMT 1
tjaa treur treur.. Haha jaa ik ben in rouw om Cole..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 17, 2004 19:16:35 GMT 1
Ja echt.. Cole was toch wel 1 van de leukste jongens uit de serie, vond het echt erg, toen hij eruit ging.. Hij was zo lief voor Phoebe, als ze hem nou gewoon terug had genomen, in de aflevering van vandaag (A witch tail) dan waren ze misschien nog samen... Cole was gewoon het beste vriendje voor Phoebe, er zal nooit meer een betere komen.. Ik hoop wel dat hij nog terug komt, dat hij net als vorige keer ergens vast zit in een dimensie waar hij krachten kan verzamelen en dan weer terug komt.. Ik bedoel maar hij heeft toch nog steeds een ziel.. hij houd nog steeds van Phoebe, en daarom ging hij laatste keer niet dood..Dus misschien.. heel misschien..komt hij terug.. Maar ik heb er niet veel vertrouwen in..
|
|
|
Post by Liz on Dec 17, 2004 19:23:48 GMT 1
neh...van mij mag hij wegblijven...al was hij best ok...en ik denk ook wel dat t de 'grote liefde' van phoebe was...maja...ach...helaas...
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 17, 2004 20:26:18 GMT 1
Ja echt.. Cole was toch wel 1 van de leukste jongens uit de serie, vond het echt erg, toen hij eruit ging.. Hij was zo lief voor Phoebe, als ze hem nou gewoon terug had genomen, in de aflevering van vandaag (A witch tail) dan waren ze misschien nog samen... Cole was gewoon het beste vriendje voor Phoebe, er zal nooit meer een betere komen.. Ik hoop wel dat hij nog terug komt, dat hij net als vorige keer ergens vast zit in een dimensie waar hij krachten kan verzamelen en dan weer terug komt.. Ik bedoel maar hij heeft toch nog steeds een ziel.. hij houd nog steeds van Phoebe, en daarom ging hij laatste keer niet dood..Dus misschien.. heel misschien..komt hij terug.. Maar ik heb er niet veel vertrouwen in.. Ik vond hem ook de beste..! Ik snap ook niet waarom hij eruit moest..! Maar jah ik hoop maar dat hij terug komt..! Heb er ook niet egt vertrouwen in , maar ik blijf hopen..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 10:30:02 GMT 1
ja bent niet de enigeeee Haha jaa ik ben in rouw om Cole..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 10:31:11 GMT 1
jaa heel misschien help het he..
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 12:36:05 GMT 1
Ik heb nog een heel erg mooi filmpje op de computer staan van Cole, goodbye..! En nog 1 van Cole en Phoebe en nog 1 die wat meer algemeen is Dus als iemand van jullie 1 of meerdere van die filmpjes wil moet je mij je mail even geven en dan stuur ik je hem wel even door..!
Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 13:58:12 GMT 1
jaa k wil wel.. Ik heb nog een heel erg mooi filmpje op de computer staan van Cole, goodbye..! En nog 1 van Cole en Phoebe en nog 1 die wat meer algemeen is Dus als iemand van jullie 1 of meerdere van die filmpjes wil moet je mij je mail even geven en dan stuur ik je hem wel even door..!
Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 14:00:29 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 14:03:58 GMT 1
Ben ze aan het versturen..! Maar het duurt wel even want het zijn filmpjes..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 14:05:01 GMT 1
okee tanQ Ben ze aan het versturen..! Maar het duurt wel even want het zijn filmpjes..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 14:08:48 GMT 1
Is goed..! ;D Laat je me wel ff weten als ze aangekomen zijn..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 14:09:37 GMT 1
jaa tuurlijk.. Is goed..! ;D Laat je me wel ff weten als ze aangekomen zijn..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 14:15:20 GMT 1
jaa tuurlijk.. Ik heb de eerste gestuurd..!
|
|