|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 18:49:46 GMT 1
Sinds tijdje is ook de 'hit'-serie Grey's Anatomy erop. Ik vind het echt een geweldige serie! haha het is een ziekenhuis serie, maar ik vind hem niet zo standaard als alle andere ziekenhuis series. Maar ik was ff benieuwd wat jullie ervan vonden...
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 3, 2006 19:31:24 GMT 1
Ooh jaa! Dit volg ik ook! Ik vind het echt een geweldige serie. Alex is leuk! En ik vind Meredith en Derek ook zo'n leuk stel! Alleen de laatste aflevering kwam ineens zijn vrouw eraan! Ik vond dat best gemeen van Shep, dat hij dat gewoon helemaal niet verteld had. En dan nog wel even snel sorry zeggen tegen Meredith, maar ik vond het zo zielig voor haar. Ik vraag me af wat er nu tussen hen gaan gebeuren... En ik vond George vorige aflevering ook wel grappig ^^ Dat hij Alex zo aanviel, en Alex die ook zei dat het feit dat hij syfillis had alleen maar liet zien dat hij een player was, terwijl hij het gewoon zelf had! Ik vond het wel grappig dat dat meisje George boven Alex koos. Weten jullie trouwens wie er in het tweede seizoen bijkomt als Cast-member? Eric Dane -__- . Die ook Jason speelde in Charmed.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 20:15:31 GMT 1
Ik vond het ook heel erg zielig voor Meredith, maar ik had het al gelezen, dus ik had het al aan zien komen. Ik moet zeggen dat ik dr. Bailey ook wel vet vind haha. En vooral in de laatste aflevering. Haha ze komt eerst heel kwaad binnen, maar dat gaat dan later er toch in mee. Echt leuk. Me favo stel is wel Meredith en Derek. ^^Maar ik vind dr. Burke en Christina ook wel heel lief. Maar ik hoop alleen niet dat ze echt abortus gaat doen. Verder had ik ook al gelezen van Eric Bane. Is eigenlijk heel toevallig, maar toen ik voor het eerst las dat Eric Bane in Charmed zou gaan spelen, ben ik eerst is een plaatje gaan zoeken, en toen vond ik eén van hem in dokter-outfit. Haha dus ik nu snap ik wel waaruit.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 12, 2006 21:09:47 GMT 1
Weer leuke aflevering Grey's Anatomy. Eerst had ik zoiets van met 'McDreamy' wat ben jij gemeen, maar toen ik hem aan het einde hoorde praten vond ik dat zo zielig. En hoe zielig is het dat Burke het uitmaakt met Christina, ik hoop echt dat ze geén abortus gaat doen.
|
|
|
Post by Joykuh on Mar 18, 2006 22:22:28 GMT 1
Ik heb er zeker al van gehoord Alleen nog niet gezien... Hij wordt hier nog niet uitgezonden
|
|
|
Post by Liz on Mar 22, 2006 10:09:40 GMT 1
Ik vind Bailey echt iedere afleving toffer worden. Haar reacties zijn vaak gewoon grappig. En gisteren...ze doet altijd wel zo bot tegen iedereen, maar ze was volgens mij toch wel heel erg bezorgd om Christina.
Het hele gebeuren rond Alex wordt ook steeds leuker Hij wordt nu eindelijk een beetje in de groep opgenomen. Hij en Izzie, die twee passen wel bij elkaar niet?
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 22, 2006 18:26:51 GMT 1
Ja echt, Izzie en Alex! Ik vond het einde met Meredith zo zielig dat ze daar zo zat te huilen! Ik hoop echt nog dat het wat wordt tussen haar en Derek, maar ik vind het ook heel erg zielig voor George, hij vind Meredith zo leuk, maar ze ziet het niet! Maar toch vind ik haar en Derek leuker. Maar ik snapte niet echt, of Christina haar baby nou nog wel of niet leefde.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 22, 2006 18:56:24 GMT 1
Nee, Christina's baby is dood Ik vond het gisteren wel een goede aflevering, al vond ik het nogal stom dat Derek met zn vrouw ging zoenen (logische zin dit ) na wat ze gedaan heeft met zn beste vriend Mark (Eric Dane ) Meredith en Derek passen zoveel beter bij elkaar! Ik vond hen echt zo'n leuk koppel! Ik hoop dat Addisson en Derek snel gaan scheiden, maar zoals het er nu uitziet, zit dat er niet in Ik vond het wel grappig dat Derek haar Satan noemde en dat zij dat iets zei van 'Actually, I prefer to be called ruler of all that is evil, but I will answer to Satan' En Alex is zo schattig ^^ Dat wordt wel wat met Izzy. Ik vond het wel zielig voor Meredith van haar moeder, en voor George, dat hij er maar aan moest geloven.
|
|
|
Post by Liz on Mar 23, 2006 17:19:39 GMT 1
naja, die baby, als Christina dit niet had gehad (dus die buitenbaarmoederlijke zwangerschap), dan had ze dat kindje zowieso laten aborteren. Dus tja, zo sneu vond ik het niet eigenlijk van de dood van het kindje dan he. Ik vind het wel sneu voor haar dat iedereen nu weet van die zwangerschap, terwijl ze het eigenlijk gewoon geheim wilde houden...en dat ze nu zoveel pijn heeft enzo...
Maar er was wel iets met Bailey. Ze deed zo bezorgd...(heel lief natuurlijk) maar zou ze zelf zoiets hebben meegemaakt ofzo? bijvoorbeeld tijdens die operatie: ze bleef bij het hoofd staan zo van: ''ik sta hier goed!". En later bleef ze bij Christina, tot ze wakker werd... Volgens mij is dit niet alleen bezorgdheid over een co-assistente... Wat denken jullie?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 23, 2006 17:48:50 GMT 1
Ik ben het met je eens, Liz, dit is niet alleen bezorgdheid Maarja, ik ga niet spoilen , dus zeg verder maar niets (a) Ik vind dit trouwens echt een thuisblijf serie Ik zet serieus mijn huiswerk opzij en maak afspraken om Grey's Anatomy heen Ik vind het echt een geweldige serie, leuke acteurs en leuke verhaallijn! Het enige wat ik hoop is dat Meredith en Shep weer bij elkaar komen. En dat Addison maar weer weg gaat
|
|
|
Post by Liz on Apr 5, 2006 10:08:24 GMT 1
sinds wanneer hebben ze cliffhangers bij Grey's Anatomy? Konden ze niet ff gewoon laten zien of dat Derek die papieren tekende? Best frustrerend op deze manier...gewoon middenin stoppen
Maar goed, 't was weer een leuke aflevering! George helemaal blij met die lift-operatie. Christina die verhaaltjes verteld aan een patient *lol* En Alex en Izzy...dat komt vast nog wel
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 8, 2006 20:12:27 GMT 1
Het speelt nu ook in Belgie, I LOVE IT! Fantastische sere Wij hebben nu afl 1 & 2 gezien ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 12, 2006 14:56:07 GMT 1
Gisteren, wat een geweldige aflevering! Ben helemaal blij haha. Al die ongelukken en het drama, wat ik het beste vond wat die man en vrouw die aan elkaar vast zaten door die staaf, maar hoe zielig! En ik vond het ook heel jammer voor Alex, dat gewoon niks goed wou gaan, wel heel zielig. En natuurlijk heel zielig voor Meredith.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 12, 2006 15:53:11 GMT 1
Ik hoorde dit van mijn moeder en dacht: "What are the odds?" Oftewel weinig kans dat zoiets gebeurt.
|
|
|
Post by P3rules on Apr 12, 2006 15:54:30 GMT 1
het is inderdaad een geweldige serie gisteren jammer genoeg gemist :(maar een man en een vrouw die aan een staaf vast zaten :S k ga hem maar downloaden alleen duurt dat zoooooo lang ... en beniewd
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 12, 2006 16:03:36 GMT 1
Dit vond ik echte een zielige aflevering. Vooral toen ze tegen die mensen met die pijp moesten zeggen dat er één dood zou gaan Dat was echte een zielig stukje. En ook toen Shep zei dat hij voor zijn vrouw zou kiezen... Ik vind Meredith gewoon zoveel beter bij hem passen. En inderdaad, die stomme zalmroze scrubs van haar zien er ook niet uit En ook Alex vond ik deze aflevering zielig, dat alles hem gewoon leek tegen te zitten. Maar later vond ik het wel weer dom dat hij dat been niet gewoon aan Christina gaf, maar beetje zelf met de eer ging strijken. Maarja, dan voelde hij zich ook weer even goed Ik vind het wel zielig dat hij nog een keer dat examen moet doen en daarom is hij een beetje down. Ik vond hem ook leuker toen hij nog niet zo deed Ik hoop dat hij, zoals Meredith zei, snel zijn mojo terug vindt Ik moest wel erg lachen met Christina en dat been de hele tijd, en dan komt ze aan met dat vrouwenbeen en toen ze tegen Burke zei iets van 'Jij bent mijn vriendje, en vriendjes helpen zoeken!' Haha, en dat gezicht van Burke toen ^^ Was weer een goede aflevering
|
|
|
Post by Liz on Apr 12, 2006 19:39:40 GMT 1
haha ja dat been! geweldig! maar verder was het een megazielige aflevering...zo sneu van dat meisje. Zoals George al zei: het ene moment zit ze nog grapjes te maken, en een paar minuten later is ze dood... zo zielig... En zo'n paal door je middel, t zal je maar gebeuren...
Ergens vond ik het trouwens wel mooi dat Alex dat been niet aan Christina gaf Zij is altijd zo gefocust op dingen goed doen enzo...soms een beetje irritant (vond ik iig bij deze aflevering ) En Alex moet zichzelf nog een beetje bewijzen. Hij heeft in de vorige aflevering die liftoperatie al aan zich voorbij laten gaan. Hij wilde nu gewoon ff laten zien dat hij het heus wel kon
|
|
|
Post by P3rules on Apr 18, 2006 16:57:47 GMT 1
Vanavond natuurlijk weer kijken naar Grey´s anatomy. Er stond in de tv gids dat er een zwangere man in voor kwam ben wel benieuwd. Hoop dat die nu wat gezelliger is als die vorige
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 18, 2006 19:23:59 GMT 1
Aan welke aflevering zitten jullie daar in nederland? Wij hebben nu donderdag afl 5 en 6..
|
|
|
Post by P3rules on Apr 18, 2006 21:34:18 GMT 1
Das een hele goeie vraag k weet het eigenlijk niet welke het is, hebben jullie al een zwangere man gehad? ik ga wel ff zoeke wel afleverin het is. maar het is zeker een leuke aflevering gweest die van vandaag in nederland
|
|