|
Post by Liz on Apr 19, 2006 19:04:12 GMT 1
Die zwangere man was gisteravond Leuke aflevering!!
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 19, 2006 19:11:05 GMT 1
Das een hele goeie vraag k weet het eigenlijk niet welke het is, hebben jullie al een zwangere man gehad? ik ga wel ff zoeke wel afleverin het is. maar het is zeker een leuke aflevering gweest die van vandaag in nederland Neeh, nog geen zwangere man gehad Lol, dat klinkt raar Euhm.. de laatste die wij hadden was... No Mans land, afl 4, en heb opgezogd en de aflevering met de zwangere man is nr 16..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 19, 2006 21:17:56 GMT 1
Ik heb even gezocht op de ABC site bij Grey's Anatomy en ik zie dat wij gisteren aflevering 7 van het tweede seizoen hebben gezien. (Seizoen 1 heeft maar 9 afleveringen)
Was trouwens wel leuk gisteren, echt zo met Christina en Izzy en dan komt McDreamy aanlopen en vraagt of hij met Meredith mag praten en zij zeggen zo 'No' en trekken Meredith mee en lopen door en Meredith nog zo achteruitkijkend ^^
En Alex was ook zo lief op het eind! ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 23, 2006 10:59:21 GMT 1
Wat gebeurt er met 'Grey's Anatomy'?
'Grey's Anatomy' is iedere dinsdagavond om 22.00 uur te zien. Vanaf 16 mei verschuift de serie weer terug naar 21.30 uur, omdat 'Evelien' dan is afgelopen. Eind juli beginnen we met de herhalingen van 'Grey's Anatomy'; iedere vrijdagavond om 20.30 uur zullen twee afleveringen achter elkaar te zien zijn.Wel heel leuk dat ze gaan herhalen. Maar dan zal denk ik Lost weer tijdelijk stoppen ofzo, tenzij het dan naar een andere dag gaat, dat is wel minder!
|
|
|
Post by Liz on Apr 23, 2006 19:24:34 GMT 1
In de zomer stoppen bijna alle series he Zomerstop...op zich niet heel erg, in die periode gaat iedereen op vakantie, is het lekker warm buitenweer
Maar het is wel vetje beter dat Evelien stopt! Wat een vervelende serie is dat zeg...half 10 is een veel betere tijd dan 10 uur...dus dat is wel weer fijn
|
|
|
Post by P3rules on May 1, 2006 16:47:41 GMT 1
Het scheeld inderdaad wel dat het naar half 10 gaat, maar 2 keer achter elkaar.. erg verwarrend.. zijn het dan herhalingen en nieuwe?? maar zoals het er uit ziet voorlopig geen charmed meer
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 2, 2006 19:49:01 GMT 1
Wij hadden gisteren die met dat thanksgving feest, en dan nog die daarvoor, maar kweet al niet meer welke dat was Vanaf volgende week ist maar 1 aflevering meer per week... wel jammer
|
|
|
Post by Liz on Jun 3, 2006 14:33:16 GMT 1
Hier zijn ze al begonnen met de zomerstop... vanaf 18juni komen er wel weer herhalingen...maar nieuwe afleveringen zijn veel leuker. Soms heeft de zomer ook zijn slechte kanten
|
|
|
Post by P3rules on Jun 13, 2006 20:57:06 GMT 1
daar ben k het mee eens, alles stopt en stopt het niet komen er wel herhalingen.. :S:S:S:S beetje jamemr hoor
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 14, 2006 19:40:34 GMT 1
Wij krijgen nog 3 weken Grey's en dan stopt het ook Pas in het najaar vervolg.. Stomme tv..
|
|
|
Post by Joykuh on Jul 1, 2006 21:40:50 GMT 1
Aaah Crap.. heb de aflevering van donderdag gemist Had de dvd geprogrameerd maar blijkbaar niet goed...
|
|