|
Post by Joykuh on May 11, 2005 18:42:49 GMT 1
Hej Joykuh, Goede site hoor, daar heb je tenminste wat aan! Ik werk al een paar jaar met PSP, maar dat doezelen wat jij voor je blends gebruikt was ik nog niet opgekomen, bedankt voor de tip! Groetjes, Lysbert P.S. Ik denk dat het handiger is om PSP op een CD-ROM te kopieren ipv over msn te versturen.. Bedankt Ik probeer de laatste tijd nog tutorials te maken. Maar dat neemt bij mij veel tijd in beslag. Maar ik zal het laten weten als er een nieuwe online staat Heb trouwens vlug wat gameekt:
|
|
|
Post by Bernadet on May 12, 2005 20:39:09 GMT 1
Mijn eerste blend met hulp van de site van Joykuh.. niet geweldig haha.. achtergrond en ze staan beetje vaag naast elkaar maarjah..
|
|
|
Post by phoebefan on May 12, 2005 20:43:50 GMT 1
Mijn eerste blend met hulp van de site van Joykuh.. niet geweldig haha.. achtergrond en ze staan beetje vaag naast elkaar maarjah.. Mooi! Heb je psp 8 of 9?
|
|
|
Post by Bernadet on May 12, 2005 20:47:46 GMT 1
|
|
|
Post by phoebefan on May 12, 2005 20:49:33 GMT 1
Ooh oke,heb mii psp 9 nog maar een paar dagen.Mijn trial is (bina) over..
|
|
|
Post by Bernadet on May 12, 2005 20:53:55 GMT 1
Ooh oke,heb mii psp 9 nog maar een paar dagen.Mijn trial is (bina) over.. Zal bij de mijne ook wel snel gebeuren.. heb zo'n proef (gratis) iets maar das maar tijdelijk volgens mij.. haha
|
|
|
Post by phoebefan on May 12, 2005 21:01:27 GMT 1
Zal bij de mijne ook wel snel gebeuren.. heb zo'n proef (gratis) iets maar das maar tijdelijk volgens mij.. haha Ja,jmmer:P
|
|
|
Post by Joykuh on May 12, 2005 21:43:20 GMT 1
Mijn eerste blend met hulp van de site van Joykuh.. niet geweldig haha.. achtergrond en ze staan beetje vaag naast elkaar maarjah.. Mooi gedaan voor een eerste keer Wel beter dan mijn eerste, die ik zonders tutorials had gemaakt ;D En ik zal in de loop van deze dagen site's geven, waar je verschillende textures kan vinden
|
|
|
Post by Bernadet on May 13, 2005 7:18:34 GMT 1
Mooi gedaan voor een eerste keer Wel beter dan mijn eerste, die ik zonders tutorials had gemaakt ;D En ik zal in de loop van deze dagen site's geven, waar je verschillende textures kan vinden Cool Thnx..
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 13, 2005 9:38:20 GMT 1
Had een klasgenoot van mij eerst ook, dat een programma bij hem bijna afliep. Hij heeft de klok van zijn pc weet ik veel hoeveel tijd achteruit gezet. Nu doet dat programma het nog steeds.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 13, 2005 13:16:53 GMT 1
Had een klasgenoot van mij eerst ook, dat een programma bij hem bijna afliep. Hij heeft de klok van zijn pc weet ik veel hoeveel tijd achteruit gezet. Nu doet dat programma het nog steeds. Dat heb ik ook gedaan, maar het schijnt wel erg slecht te zijn voor je computer en als je problemen krijgt kun je het systeemherstel ook niet meer gebruiken. Ik had eerst voor de trialversie een crack, maar goede cracks zijn moeilijk te vinden en 'gevaarlijk' te downloaden omdat je op dat soort sites vaak allerlei troep meekrijgt (is mijn ervaring..) Het beste is om de echte versie te kopen (duur!) of om een kopie te zoeken die het goed doet, dan kun je het altijd opnieuw installeren (als je bijv. een nieuwe computer krijgt o.i.d.) en het scheelt geld Misschien een beetje ongevraagd advies, maar tips zijn nooit weg toch? Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by phoebefan on May 13, 2005 17:42:29 GMT 1
Dat heb ik ook gedaan, maar het schijnt wel erg slecht te zijn voor je computer en als je problemen krijgt kun je het systeemherstel ook niet meer gebruiken. Ik had eerst voor de trialversie een crack, maar goede cracks zijn moeilijk te vinden en 'gevaarlijk' te downloaden omdat je op dat soort sites vaak allerlei troep meekrijgt (is mijn ervaring..) Het beste is om de echte versie te kopen (duur!) of om een kopie te zoeken die het goed doet, dan kun je het altijd opnieuw installeren (als je bijv. een nieuwe computer krijgt o.i.d.) en het scheelt geld Misschien een beetje ongevraagd advies, maar tips zijn nooit weg toch? Groetjes, Lysbert Ja,ik had ook de crack maar die was niet echt goed.
|
|
|
Post by Joykuh on May 13, 2005 17:50:16 GMT 1
Nou,.. ik heb niet echt problemen want ik heb PSP gekocht. Het is idd wel duur, zo'n 130 euro... Maar dat was in het begin dat de versie uitwas. De prijs zal waarschijnlijk wel al verlaagd zijn...
|
|
|
Post by alpha on May 13, 2005 22:28:20 GMT 1
Dat heb ik ook gedaan, maar het schijnt wel erg slecht te zijn voor je computer en als je problemen krijgt kun je het systeemherstel ook niet meer gebruiken. Ik had eerst voor de trialversie een crack, maar goede cracks zijn moeilijk te vinden en 'gevaarlijk' te downloaden omdat je op dat soort sites vaak allerlei troep meekrijgt (is mijn ervaring..) Het beste is om de echte versie te kopen (duur!) of om een kopie te zoeken die het goed doet, dan kun je het altijd opnieuw installeren (als je bijv. een nieuwe computer krijgt o.i.d.) en het scheelt geld Misschien een beetje ongevraagd advies, maar tips zijn nooit weg toch? Groetjes, Lysbert Ben ik nou de enige hier die BT of Usenet gebruikt?? Heb laatst nog PSP 9.0 full version met Bit Torrent (client Bit Comet) binnen gehaald en Photoshop CS full ver Dutch (NL! ;D ) met Usenet ... Ook TV series (oa Charmed ), films, muziek, etc prima te vinden en vaak downloadsnelheden van zon 700KB/sec (usenet), 500KB/sec (BT) ... @lysbert: weet niet wie je dat verteld heeft Lys maar de klok/RTC van je pc terugzetten is helemaal niet slecht ervoor ofzo hoor ... tkan wat gezeur opleveren met Windows soms dat ie bijv zegt dat "23 Mei 2001 geen geldige systeemtijd is" of dat het gewoon niet goed werkt omdat je comp automatisch synchroniseert met een timeserver zodra je verbinding hebt met internet ... maar in geen van de gevallen is het slecht voor het apparaat . Natuulijk kan systeemherstel moeilijk gaan doen omdat die dan zen hele schema overhoop heeft (tijden van herstelpunten komen niet meer overeen, de huidige data kan niet meer worden verwerkt etc), mjah voor zover kweet werkt systeemherstel wel weer gwoon nadat je de juiste tijd/datum had ingesteld (bij ME en XP iig) ...
|
|
|
Post by Bernadet on May 14, 2005 10:00:46 GMT 1
|
|
|
Post by phoebefan on May 14, 2005 10:49:58 GMT 1
Me nieuwste blend.. niet van charmed.. maar vind deze nog wel redelijk gelukt.. Mooii..
|
|
|
Post by Bernadet on May 14, 2005 16:40:22 GMT 1
Dank je ..[/i][/color]
|
|
|
Post by Bernadet on May 14, 2005 16:50:29 GMT 1
|
|
|