|
Post by Joykuh on May 2, 2005 19:20:35 GMT 1
Brian Molko...die is van Placebo ofnie? goeie muziek, rare gast mooie knutsels btw Jup,.. ik ken hem wel niet zo goed,... maar goed
|
|
|
Post by phoebefan on May 4, 2005 12:52:29 GMT 1
Jup,.. ik ken hem wel niet zo goed,... maar goed Haha,, O ja, Ik heb deze nog gemaakt, Niet echt mooi,Het is een beetje mislukt,,:
|
|
|
Post by Joykuh on May 5, 2005 18:07:50 GMT 1
Haha,, O ja, Ik heb deze nog gemaakt, Niet echt mooi, Het is een beetje mislukt,,: Leuk gedaan Heb er trouwens ook nog ene: En nog een avatar: Ik heb van mijn pa zo'n tekentablet gekregen voor de pc. Zoiets met een pennetje in plaats van een muis. Wel handig voor PSP ;D
|
|
|
Post by phoebefan on May 5, 2005 20:44:23 GMT 1
Leuk gedaan Heb er trouwens ook nog ene: En nog een avatar: Ik heb van mijn pa zo'n tekentablet gekregen voor de pc. Zoiets met een pennetje in plaats van een muis. Wel handig voor PSP ;D Mooi..
|
|
|
Post by Joykuh on May 6, 2005 18:28:04 GMT 1
Ik heb wat gemaakt voor een challenge op Imaginairy Dreaming Blends. Niet van Charmed,... Maar goed.
|
|
|
Post by phoebefan on May 6, 2005 21:44:28 GMT 1
Ik heb wat gemaakt voor een challenge op Imaginairy Dreaming Blends. Niet van Charmed,... Maar goed. Wel mooii van Gilmore Girls,
|
|
|
Post by Joykuh on May 6, 2005 22:36:04 GMT 1
Ik heb deze blend in alle haasten gemaakt :
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 7, 2005 13:56:42 GMT 1
Heej Joykuh echt mooie blends hoor... Zou ik een paar van je blends op m'n site mogen zetten. Ik heb twee sites, je kan wel ff kijken als je wilt bombastic.webhippies.com ( gaat bijna helemaal over charmed) en www.imonline.nl/charming_aine ( hier staat al een klein beetje Charmed op maar er kom nog meer)
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 7, 2005 14:03:32 GMT 1
ow ja ik ben nu ook net bezig om een nieuwe site te maken: www.imonline.nl/charming_charmeddeze site gaat helemaal over charmed maar er staat nog niets op. Ik zou graag je blends enz... gebruiken als jij dat goed vind. ( je naam wordt dan zowieso wel er bij gezet.)
|
|
|
Post by Bernadet on May 7, 2005 15:31:32 GMT 1
Ik heb deze blend in alle haasten gemaakt : Heel mooi.. heb hem gelijk op mijn site gezet.. ;D Trouwens die van Gilmore Girls ook.. ;D[/i][/color]
|
|
|
Post by Joykuh on May 7, 2005 18:07:50 GMT 1
Heej Joykuh echt mooie blends hoor... Zou ik een paar van je blends op m'n site mogen zetten. Ik heb twee sites, je kan wel ff kijken als je wilt bombastic.webhippies.com ( gaat bijna helemaal over charmed) en www.imonline.nl/charming_aine ( hier staat al een klein beetje Charmed op maar er kom nog meer) Tuurlijk mag dat Ik vind het leuk dat jullie mijn werkjes mooi vinden Enne, @ Bernadet, Thx En ik ben vanmiddag actief bezig geweest:
|
|
|
Post by Bernadet on May 9, 2005 11:49:44 GMT 1
Tuurlijk mag dat Ik vind het leuk dat jullie mijn werkjes mooi vinden Enne, @ Bernadet, Thx En ik ben vanmiddag actief bezig geweest: Heel Mooi.. egt goed hoe je dat doet.. [/i][/color]
|
|
|
Post by phoebefan on May 9, 2005 14:43:00 GMT 1
Tuurlijk mag dat Ik vind het leuk dat jullie mijn werkjes mooi vinden Enne, @ Bernadet, Thx En ik ben vanmiddag actief bezig geweest: Ja,mooiii
|
|
|
Post by Joykuh on May 9, 2005 18:38:42 GMT 1
Bedankt Ik heb trouwens een PSP-hulp site gemaakt. Hij is nog lang niet af hoor. www.psp-hulp.tk
|
|
|
Post by Bernadet on May 9, 2005 18:45:55 GMT 1
Bedankt Ik heb trouwens een PSP-hulp site gemaakt. Hij is nog lang niet af hoor. www.psp-hulp.tk Weet je ook een site waar ik dat PSP programma kan downloaden..? Goede uitleg..
[/i][/color]
|
|
|
Post by Joykuh on May 9, 2005 21:44:46 GMT 1
Op www.jasc.com kan je Paint SHop Pro (PSP) downloaden. Maar ik weet niet waar je precies moet kijken. Ik heb PSP gekocht Nouja, mijn oduers En op www.adobe.com kan je Photoshop downloaden. Hetzelfde, ik weet niet waar precies Ik heb trouwens een tutorial gevolg om texture's op een andere manier te gebruiken. Dit is mijn resultaat: img78.echo.cx/img78/935/headmasterleo5pg.jpg[/img]
|
|
|
Post by Bernadet on May 10, 2005 15:37:22 GMT 1
Op www.jasc.com kan je Paint SHop Pro (PSP) downloaden. Maar ik weet niet waar je precies moet kijken. Ik heb PSP gekocht Nouja, mijn oduers En op www.adobe.com kan je Photoshop downloaden. Hetzelfde, ik weet niet waar precies Ik heb trouwens een tutorial gevolg om texture's op een andere manier te gebruiken. Dit is mijn resultaat: img78.echo.cx/img78/935/headmasterleo5pg.jpg[/img][/quote] Kun je mij die PSP 8.0 ook bijvoorbeeld over msn ofzo sturen..?
[/i][/color]
|
|
|
Post by Joykuh on May 10, 2005 17:59:39 GMT 1
Kun je mij die PSP 8.0 ook bijvoorbeeld over msn ofzo sturen..?
[/i][/color][/quote] Het kan ja,... Maardan zal dat heel lang duren Ik zou het wel willen doorsturen, maar dat is een supergroot bestand, en ik mag al beperkt downloaden en uploaden... Dus ik denk niet dat ik je op die manier kan helpen. Sorry...
|
|
|
Post by phoebefan on May 11, 2005 12:32:05 GMT 1
Ik heb PSP 9 (trial) ook gedownload via www.jasc.com En geen 8.0
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 11, 2005 15:34:41 GMT 1
Bedankt Ik heb trouwens een PSP-hulp site gemaakt. Hij is nog lang niet af hoor. www.psp-hulp.tkHej Joykuh, Goede site hoor, daar heb je tenminste wat aan! Ik werk al een paar jaar met PSP, maar dat doezelen wat jij voor je blends gebruikt was ik nog niet opgekomen, bedankt voor de tip! Groetjes, Lysbert P.S. Ik denk dat het handiger is om PSP op een CD-ROM te kopieren ipv over msn te versturen..
|
|