|
Post by phoebefan on May 15, 2005 14:39:41 GMT 1
Und nog 1.. deze is wel behoorlijk groot.. Het lukte me niet om hem kleiner te maken.. als hij zo te groot is.. moet je het zeggen dan zet ik hem er in link vorm op.. maar vind hem wel lieff.. [/i][/color][/quote] Echt mooi,,
|
|
|
Post by Bernadet on May 16, 2005 16:27:23 GMT 1
Nog twee van de Gilmore Girls.. Die laatste vind ik mislukt maar jaah..
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 16, 2005 17:10:41 GMT 1
ikheb nu ook psp9 maar hij geeft steeds de foutmelding en dan sluiten weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen??
|
|
|
Post by Joykuh on May 16, 2005 17:56:33 GMT 1
ikheb nu ook psp9 maar hij geeft steeds de foutmelding en dan sluiten weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen?? Ehm... ik heb dat ook wel eens, maar niet constant, soms 1 keer in 3 dagen ofzo... Ik weet niet hoe je dat kan voorkomen, sorry... Ik heb trouwens wat voor een vriendin gemaakt: Trouwens, mooi gedaan Bernadet
|
|
|
Post by Bernadet on May 16, 2005 18:45:23 GMT 1
Trouwens, mooi gedaan Bernadet Dank je.. Allemaal met hulp van jou site..
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 17:04:57 GMT 1
Heej ik heb psp9 nog ff opnieuw gedownload en nu doet ie t wel, waarschijnlijk gewoon een foutje bij t downloaden...maar tis best nog wel moeilijk..
en weet iemand ook of je bij psp9 avatars kan maken en zo ja HOE??? ?
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 17:29:37 GMT 1
heej dit is m'n eerste blend , tenminste de eerste die niet helemaal mislukt is. Ik krijg m alleen niet op t forum, geen idee hoe dat moet, maar hij staat helemaal bovenaan m'n site : www.imonline.nl/charming_charmedDus kijk maar ff als je wilt
|
|
|
Post by Joykuh on May 17, 2005 17:56:05 GMT 1
heej dit is m'n eerste blend , tenminste de eerste die niet helemaal mislukt is. Ik krijg m alleen niet op t forum, geen idee hoe dat moet, maar hij staat helemaal bovenaan m'n site : www.imonline.nl/charming_charmedDus kijk maar ff als je wilt Leuk gedaan ^^ Enne, om je foto's dorect te tonen op het forum moet je dit doen: Als je een blend hebt gemaakt, moet je wel zorgen dat je hem opgeslagen hebt als JPEG... Dat is voor makkelijk te uploaden. Dat kan je doen bij www.imageshack.usAls je blend is ge-upload, plak je die link in een post tussen [/img] Tussen de 2 middelste haakjes dus. Je kan ook op het 4de icoontje van de 2de rij klikken. Dat vierkantje met een klein afbeeldingkje dat je hierboven ziet staan. Dan moet je gewoon de 'URL' vervangen door je link van je blend.
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 18:49:01 GMT 1
ow joykuh die blend die jij hebt gezien was niet die van mij, dat was een plaatje zo van internet, want ik had t net hier gepost en toen wou ik m'n blend op m'n site plaatsen maar toen ging ik eerst eten dus dit is de goeie... ;D was ook wel erg goed geweest als dat m'n eerste blend was geweest ;D
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 18:56:17 GMT 1
Deze heb ik ook nog dat is 'm zonder de texture Gemaakt met hulp van jou site Joykuh...hele goeie uitleg... ik hoop dat er snel meer komt..
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 17, 2005 19:01:40 GMT 1
Niks mis mee, toch?
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 19:25:52 GMT 1
Ik overspoel jullie nu met blends maar ik hou er straks mee op ;D
|
|
|
Post by Joykuh on May 17, 2005 19:29:05 GMT 1
Ik overspoel jullie nu met blends maar ik hou er straks mee op ;D Hoe meer hoe liever Een tipje: Ik denk dat als je een actergrondkleur hebt, als bij deze, dat rood, dat vind ik nogal... niet passen. Het is daarom dat je beter je blend wat kan bijsnijden zodat je maar een beetje van dat rood ziet, dat staat ook in een van die tutorials denk ik... Maar als het zo de bedoeling was,... ;D
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 19:35:02 GMT 1
Ik heb hier een blend van mijn foto's van mijn Rome-excursie Let me know wat jullie ervan vinden
|
|
|
Post by Joykuh on May 17, 2005 19:57:36 GMT 1
Ik heb hier een blend van mijn foto's van mijn Rome-excursie Let me know wat jullie ervan vinden Het is eenvoudig, maar eenvoud kan ook mooi zijn ^^ Nog wat van mij:
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 17, 2005 20:07:36 GMT 1
wow beautiej....waar haal je die texture's vandaan??
|
|
|
Post by Joykuh on May 17, 2005 20:48:03 GMT 1
|
|
|
Post by phoebefan on May 18, 2005 17:35:04 GMT 1
Het is eenvoudig, maar eenvoud kan ook mooi zijn ^^ Nog wat van mij: Mooi,,
|
|
|
Post by Joykuh on May 18, 2005 18:04:23 GMT 1
2 nieuwe blends van Julian: En nog een andere:
|
|
|
Post by phoebefan on May 18, 2005 18:11:55 GMT 1
2 nieuwe blends van Julian: Ik zie ze niet... O,nu pas.Ze laden niet zo snel.Ik vind ze mooi.Maar bij die eerste dat gezicht.
|
|