|
Post by xCharmedx on Mar 23, 2005 17:14:26 GMT 1
Hoi, Ik vroeg me af of jullie ook naar Desperate Housewives kijken? Ik wel. En wat vinden jullie daarvan?
xx Melisa
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 23, 2005 18:52:06 GMT 1
Ik heb de eerste aflevering een beetje gezien, niet echt wat aan, maar gisteren moest ik wachten tot Everwood begon en mijn moeder keek het, was wel aardig.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Mar 23, 2005 19:01:39 GMT 1
Nope nog niet gezien
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 24, 2005 8:49:16 GMT 1
Ik heb het 1 keer gezien, ik vond het op zich wel leuk, maar het is niet iets waar ik speciaal thuis voor zou blijven... Ik vind Jamie Denton (ik weet ff niet hoe hij in de serie heet) zo leuk hehe, ik kon hem uit een andere serie (The Pretender) en daarom ging ik het die ene keer ook kijken omdat ik in een voorstukje hem zag... haha Maar op zich wel leuke serie
|
|
|
Post by Liz on Mar 24, 2005 9:32:37 GMT 1
ik vind er niet echt veel aan...keb maar 2 afleveringen gezien en ik vond het een beetje saai. allen de verhaallijn met die muts en de tuinman vink wel lol
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 24, 2005 9:39:03 GMT 1
In de aflevering die ik gezien heb was die ene vrouw (ik weet niet hoe ze heet, maar ze speelt Lois Lane in Superman ), nou die liep dus naar buiten met alleen een handdoek om, naar een ex-man ofzo, en toen die man wegreed in zn auto zat die handdoek er tussen en toen stond ze daar.. Dat was op zich wel grappig want ze kon haar huis niet meer in, en toen kwam Jamie ... haha dat stukje was wel grappig... Maarja, zoals ik al zei, niet echt iets waarvoor ik thuis zou blijven, al zitten er soms wel grappige stukjes in..
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 24, 2005 17:09:48 GMT 1
In de aflevering die ik gezien heb was die ene vrouw (ik weet niet hoe ze heet, maar ze speelt Lois Lane in Superman ), nou die liep dus naar buiten met alleen een handdoek om, naar een ex-man ofzo, en toen die man wegreed in zn auto zat die handdoek er tussen en toen stond ze daar.. Dat was op zich wel grappig want ze kon haar huis niet meer in, en toen kwam Jamie ... haha dat stukje was wel grappig... Maarja, zoals ik al zei, niet echt iets waarvoor ik thuis zou blijven, al zitten er soms wel grappige stukjes in.. In desperate H0uswives heet ze Susan. Maar in ut egt Terri Hatcher !
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 11:44:11 GMT 1
In desperate H0uswives heet ze Susan. Maar in ut egt Terri Hatcher ! Ja, Ik vind het wel leuk. En soms zitten er ook leuke stukjes in!
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 11:56:25 GMT 1
K kijk altijd naar Desperate Housewives..! K vind het Harstikke leuk..~ vooral SUSan vind k leuk,,! Of Gabrielle.. maar k vind het ook wel spannend hoor wrm ze ZelfmOOrd heeft gepleegd..!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:01:31 GMT 1
Bij de vorige aflevering was het een beetje spannend,want ik denk dat Zack(Mary Alice` zoon) er iets mee te maken heeft en Mike die zoekt naar een crimineel ofzo in Wisteria Lane.Want Mike zei (effe in het nederlands):"Het zijn goeie mensen" en toen zei die andere man: "Ja,maar eentje niet" Best wel spannend!
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 12:03:53 GMT 1
Bij de vorige aflevering was het een beetje spannend,want ik denk dat Zack(Mary Alice` zoon) er iets mee te maken heeft en Mike die zoekt naar een crimineel ofzo in Wisteria Lane.Want Mike zei (effe in het nederlands):"Het zijn goeie mensen" en toen zei die andere man: "Ja,maar eentje niet" Best wel spannend! Jaa,, K vind het harstikke spannend nU,,! Wat er allemaal gebeurd,, vooral toen Zack Die kerstverlichting in het huis OPhangde,,Was wel raar..!..! duzz k vond het best wel spannend en k Vind het tog zoo leuk tussen,,! Mike en Susan,, egt waar..!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:08:01 GMT 1
Jaa,, K vind het harstikke spannend nU,,! Wat er allemaal gebeurd,, vooral toen Zack Die kerstverlichting in het huis OPhangde,,Was wel raar..!..! duzz k vond het best wel spannend en k Vind het tog zoo leuk tussen,,! Mike en Susan,, egt waar..! Ja, Met dat kerstverlichting was raar.En ik weet niet meer wanneer het was maar toen zaten Susan,Gabrielle,Bree en Lynette te praten en toen gingen Paul(Mary Alice` echtgenoot) en Zack ruziemaken en toen had Paul bloed enzo. Zack is egt raar!
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 12:10:50 GMT 1
Ja, Met dat kerstverlichting was raar.En ik weet niet meer wanneer het was maar toen zaten Susan,Gabrielle,Bree en Lynette te praten en toen gingen Paul(Mary Alice` echtgenoot) en Zack ruziemaken en toen had Paul bloed enzo. Zack is egt raar! Jaa,,Zack die HAd Paul Neergeslagen,,!( EGt heel rAar.. Je Eigen VAder Neerslaan,,! K zou het niet doen maar het is heel raar,, wAt die zAck allemaal doet..
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:16:33 GMT 1
Jaa,,Zack die HAd Paul Neergeslagen,,!( EGt heel rAar.. Je Eigen VAder Neerslaan,,! K zou het niet doen maar het is heel raar,, wAt die zAck allemaal doet.. Die Zack is raar en ik had gelezen dat in de volgende aflevering Paul Zack in een inrichting heeft gestopt.
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 12:17:56 GMT 1
Die Zack is raar en ik had gelezen dat in de volgende aflevering Paul Zack in een inrichting heeft gestopt. OJaa,, WAnt in het einde van de Aflevering,,! Gaan ze weg IN de Auto maar waarheen>?
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:19:58 GMT 1
OJaa,, WAnt in het einde van de Aflevering,,! Gaan ze weg IN de Auto maar waarheen>? Jah,,,,,,,,,,; *spooky*
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 12:22:35 GMT 1
Jah,,,,,,,,,,; *spooky* Hhaha,, eGt wel.. SPookY.
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 12:28:11 GMT 1
Hhaha,, eGt wel.. SPookY. En mike is ook niet "normaal".
|
|
|
Post by halliwellsister on Mar 27, 2005 18:59:06 GMT 1
maybe is hij niet okee(mike dan) mar hij poast wel heel goed bij susan en hijis ook niet zoo lelijk... maar ik wil wel weten wat er in die kist zit die paul in het water had gegooiddd.....
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 9:29:47 GMT 1
maybe is hij niet okee(mike dan) mar hij poast wel heel goed bij susan en hijis ook niet zoo lelijk... maar ik wil wel weten wat er in die kist zit die paul in het water had gegooiddd..... Ik bedoel niet van de uiterlijk.En hij en Susan passen heel erg veel bijelkaar.En Edie niet! Maar Mike is geheimzinnig.En hij had iets in zijn koelkast.Want toen Edie iets ging pakken uit zijn koelkast waren er achter ook dingen maar dat zag ze niet.En met Paul.Ze hadden in de serie gezegd dat er misschien een lijk in zou kunnen liggen.Maar dat is dan weer vreemd.
|
|