|
Post by funnyphoebe on May 11, 2005 12:45:40 GMT 1
okeej komtie: die carlos kwam terug uit de gevangenis(hij was vals aan dat geld gekomen, toen zij hij tegen gabriellle dat hij erin was geluisd, maar dat loog hij, toen had gabrielle zijn paspoort verbrand ofsow)... maar die carlos heeft nu zon zendertje van de politie, en 'mag niet het huis uit, nu is gabrielle de geldverdiener, wir model... en susuan heeft het idd aan edie verteld, toen werd edie eerst heel boos, en had de as van diej vermoorde Martha over susan gegooid.. .. maar nu zegt edie dat ze het niet verteld, als ze mee mag pokeren met de rest van de desperate housewives op dinsdag.. duzzz en bree date niet meer met die aphoteker omdat hij egt helemaal bezeten is.. en zij is niet op hem, dus gaat het telkens fout (o.a een teen eraf geschoten toen bree hem leerde schieten , hij wilde haar opeens kussen) nou.. was zo'n beetje kuss
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 11, 2005 14:16:53 GMT 1
Is wel een goed beroep voor die Gabrielle.
|
|
|
Post by piperfananne on May 11, 2005 14:19:22 GMT 1
okeej komtie: die carlos kwam terug uit de gevangenis(hij was vals aan dat geld gekomen, toen zij hij tegen gabriellle dat hij erin was geluisd, maar dat loog hij, toen had gabrielle zijn paspoort verbrand ofsow)... maar die carlos heeft nu zon zendertje van de politie, en 'mag niet het huis uit, nu is gabrielle de geldverdiener, wir model... en susuan heeft het idd aan edie verteld, toen werd edie eerst heel boos, en had de as van diej vermoorde Martha over susan gegooid.. .. maar nu zegt edie dat ze het niet verteld, als ze mee mag pokeren met de rest van de desperate housewives op dinsdag.. duzzz en bree date niet meer met die aphoteker omdat hij egt helemaal bezeten is.. en zij is niet op hem, dus gaat het telkens fout (o.a een teen eraf geschoten toen bree hem leerde schieten , hij wilde haar opeens kussen) nou.. was zo'n beetje kuss Haha, ja dat was het wel zo'n beetje... en die Lynette die gebruikte haar zoontje om bij de yogales te kunnen, omdat zij steeds te laat was om in te schrijven (die andere broertjes van dat zoontje hadden kauwgom in zijn haar gedaan, dus moest dat kauwgom eruit) en toen werd hij kaal, dus iedereen dacht dat hij kanker had en dat vonden ze zielig zodat ze wel bij die lessen kon zijn voor de rest klopt het wel ja
|
|
|
Post by piperfananne on May 11, 2005 14:20:04 GMT 1
Is wel een goed beroep voor die Gabrielle. Hahaha ja vind ik ook
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 11, 2005 16:20:06 GMT 1
haha, me 2
|
|
|
Post by phoebefan on May 12, 2005 20:32:16 GMT 1
okeej komtie: die carlos kwam terug uit de gevangenis(hij was vals aan dat geld gekomen, toen zij hij tegen gabriellle dat hij erin was geluisd, maar dat loog hij, toen had gabrielle zijn paspoort verbrand ofsow)... maar die carlos heeft nu zon zendertje van de politie, en 'mag niet het huis uit, nu is gabrielle de geldverdiener, wir model... en susuan heeft het idd aan edie verteld, toen werd edie eerst heel boos, en had de as van diej vermoorde Martha over susan gegooid.. .. maar nu zegt edie dat ze het niet verteld, als ze mee mag pokeren met de rest van de desperate housewives op dinsdag.. duzzz en bree date niet meer met die aphoteker omdat hij egt helemaal bezeten is.. en zij is niet op hem, dus gaat het telkens fout (o.a een teen eraf geschoten toen bree hem leerde schieten , hij wilde haar opeens kussen) nou.. was zo'n beetje kuss bedankt,
|
|
|
Post by phoebefan on May 12, 2005 20:33:25 GMT 1
Haha, ja dat was het wel zo'n beetje... en die Lynette die gebruikte haar zoontje om bij de yogales te kunnen, omdat zij steeds te laat was om in te schrijven (die andere broertjes van dat zoontje hadden kauwgom in zijn haar gedaan, dus moest dat kauwgom eruit) en toen werd hij kaal, dus iedereen dacht dat hij kanker had en dat vonden ze zielig zodat ze wel bij die lessen kon zijn voor de rest klopt het wel ja Haha,,
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 25, 2005 13:26:25 GMT 1
ehmmmm ja, en nu hep ik het gemist wat is er gebeurt? een paar weken voor de pwweek gooien ze er namelijk nog een lading pw's bij naja k hoop dat iemand het wel gesien heeft
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 13:27:08 GMT 1
heeft niemand ut gesien
|
|
|
Post by piperfananne on May 26, 2005 14:47:47 GMT 1
Haha, ja ik wel.... : Het was valentijns dag bij D.H...
Die Gabrielle moest snel een baantje zoeken, want ze kregen allemaal rekeningen die betaald moesten worden, dus ze kreeg een baantje bij een waren huis, waar ze op een bed moest liggen om reclame te maken voor die matras/bed ofzoo... nouja op het einde werd ze ontslagen, omdat ze niet klantvriendelijk enzo was, dus zat ze nog zonder werk... Die Bree vroeg aan haar man (Rex) , wat hij miste aan hun 'seksleven' (omdat hij vreemdwasgegaan, door dat hij de spanning ofzo misde in hun relatie) en toen gingen ze op het laatst toch nog vryen, met extra spanning en handboeien enzoo... Die Lynette had erge ruzie met die buurvrouw (weet niet precies meer hoe zij heet ), maar die zoontjes van Lynette hadden een cadeautje gemaakt voor hun moeder (voor valentijnsdag), maar dat bleek een bloempot te zijn van die buurvrouw... en later verdacht die buurvrouw die kinderen ervan dat ze haar wandklok hadden gestolen en die vond Lynette later, en toen werd ze erg boos en toen moesten die kinderen langskomen voor hun excuses en toen deed op een gegevent moment die vrouw wel aardig tegen ze Die Susan en Mike was beetje vaag allemaal, maar Mike was voor een opdracht bezig ofzo... en toen werd hij in zijn buik geschoten, maar die volgende avond (op valentijns dag dan) zouden Susan en Mike uit eten gaan, en Mike wilde niet dat Susan iets verdacht, dus ging hij gewoon eten (terwijl die gene die zijn wond verzorgde had gezegd dat hij rust moest houden) en op een gegeven moment toen ze het over kinderen hadden ( die Susan niet meer wilde ) liep Mike weg en viel hij zo op de grond en zat er allemaal bloed op zijn shirt dus het was niet goed met hem, maar toen hij later in het ziekenhuis lag zei hij dat hij zichzelf in zijn zij had geschoten, om niet te verraden dat hij ergens stiekems mee bezig was... dat was het wel zo'n beetje
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 18:35:56 GMT 1
thanx ;D oja, over die opdracht, dat was nog van de vorige afleveringen. Hij was eerst getrouwd met een vrouw die een soort maffia hele rijke vader had... toen ging het uit, maar daarna werd zij vermist.. en nu moet mike met veel geld en pistolen dus op zak haar terugvinden voordat die rijke vader doodgaat. en snel want die vader heeft een tumor. Maar als Susan erachter komt wordt zij waarschijnlijk boos omdat ze dan denkt dat mike nog verliefd is op die vrouw ofsow naja heel erg bedankt
|
|
|
Post by piperfananne on May 27, 2005 14:38:18 GMT 1
thanx ;D oja, over die opdracht, dat was nog van de vorige afleveringen. Hij was eerst getrouwd met een vrouw die een soort maffia hele rijke vader had... toen ging het uit, maar daarna werd zij vermist.. en nu moet mike met veel geld en pistolen dus op zak haar terugvinden voordat die rijke vader doodgaat. en snel want die vader heeft een tumor. Maar als Susan erachter komt wordt zij waarschijnlijk boos omdat ze dan denkt dat mike nog verliefd is op die vrouw ofsow naja heel erg bedankt Aha, waarom moet zij haar terugvinden dan voor die vader?? graag gedaan
|
|
|
Post by Mariet on May 27, 2005 14:50:12 GMT 1
Ik heb het 2 weken terug een keertje gezien, vond het best leuk maar nu vergeet ik het steeds!
|
|
|
Post by piperfananne on May 27, 2005 15:05:25 GMT 1
Ik heb het 2 weken terug een keertje gezien, vond het best leuk maar nu vergeet ik het steeds! Haha, ja daar hebben er wel meer last van hoor ik, maar ik heb het nog nooit gemist geloof ik
|
|
|
Post by piperfananne on May 27, 2005 15:07:31 GMT 1
Maar wie vinden jullie de leukste personage ( Lynette, Gabrielle, Bree, Susan of een andere?) ik zelf vind Gabrielle het leukst/ knapst, want die knul van 18 die haar ten huwelijk vroeg die is zooo hot maja ik vind Gabrielle eigenlijk wel een beetje arrogant/verwend
|
|
|
Post by Kelly on May 27, 2005 17:58:18 GMT 1
Maar wie vinden jullie de leukste personage ( Lynette, Gabrielle, Bree, Susan of een andere?) ik zelf vind Gabrielle het leukst/ knapst, want die knul van 18 die haar ten huwelijk vroeg die is zooo hot maja ik vind Gabrielle eigenlijk wel een beetje arrogant/verwend K vind susan het leukst.. vind haar wel lollig.. ze is altijd die altijd problemen maakt zo iemand van ( onhandig.. ..) maar k ken haar van SuperMan..! duz k vind haar wel het leukst..
|
|
|
Post by phoebefan on May 27, 2005 21:01:14 GMT 1
Ik heb ut gemist,was op kamp.
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 28, 2005 17:04:38 GMT 1
Maar wie vinden jullie de leukste personage Ik denk dat jullie al weten wie...
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 28, 2005 18:16:16 GMT 1
ehmmm guess, die eva longloria dinges? maare die mike heeft nog iets aan haar tegoed ofsow, en hield van haar dus hij helpt die vader maar ff Ik denk dat jullie al weten wie...
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 28, 2005 18:56:08 GMT 1
In één keer goed.
|
|