|
Post by piperfananne on Jan 14, 2005 10:58:50 GMT 1
Maar dat is wel één van de mooiste stukken..! Jaa dat is zeker waar..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 14, 2005 15:44:40 GMT 1
Ogh.. ik ben pas bij blz. 16 .. Heb er niet echt tijd voor drukjes met sgol
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 14, 2005 18:02:10 GMT 1
Ogh.. ik ben pas bij blz. 16 .. Heb er niet echt tijd voor drukjes met sgol Komt wel joh..!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 14, 2005 20:02:49 GMT 1
haha vast wel ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 20, 2005 18:41:49 GMT 1
ik heb hem uit!! k vond hem egt Vhet!! k ben nu bezig met het 5e deel maar ik vind het wel raar dat Perkamentus harry niet tot klassenoudste heeft benoemd had ik egt wel gedaan als ik hem was..(hij had tog zo veel door staan..?)
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 20, 2005 19:49:47 GMT 1
ik heb hem uit!! k vond hem egt Vhet!! k ben nu bezig met het 5e deel maar ik vind het wel raar dat Perkamentus harry niet tot klassenoudste heeft benoemd had ik egt wel gedaan als ik hem was..(hij had tog zo veel door staan..?) Haha, volgens mij had Perkamentus hem juist daarom geen klassenoudste gemaakt.. Hij vond dat Harry al genoeg verantwoordelijkheden had ofzoiets.. <.< Deel 5 is echt leuk.. denk dat ik hem ook maar nog een keer ga lezen (als ik weer tijd heb ) Alleen het einde is natuurlijk beetje minder
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 21, 2005 15:44:31 GMT 1
Klopt... in het einde van deel 5 met Sirius Maar op het einde van deel 5 legt Perkamentus ook nog uit waarom hij Harry niet tot klassenoudste heeft gemaakt....
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 24, 2005 18:08:23 GMT 1
jaa ik heb het net uit.. egt heel zieli voor harry van sirius.. maar ik vind malfidus zoo cool;) ik vind hem vhet grappig:P
Klopt... in het einde van deel 5 met Sirius Maar op het einde van deel 5 legt Perkamentus ook nog uit waarom hij Harry niet tot klassenoudste heeft gemaakt....
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 24, 2005 21:21:59 GMT 1
Ik ga het HP & The Half-Blood Prince voor mijn verjaardag vragen Hij komt 4 dagen voor mijn verjaardag uit ^^
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 25, 2005 14:12:57 GMT 1
Haha da's vet handig joh!! maar wanneer komt hij dan precies in het Nederlands uit?? Ik ga het HP & The Half-Blood Prince voor mijn verjaardag vragen Hij komt 4 dagen voor mijn verjaardag uit ^^
|
|
|
Post by Liz on Jan 25, 2005 15:12:33 GMT 1
Haha da's vet handig joh!! maar wanneer komt hij dan precies in het Nederlands uit?? volgens mij ergens in november ofzo duurt dus nog ff
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 25, 2005 15:20:51 GMT 1
Ahhh superjammer!! Maja wel iets om naar uit te kijken he!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 25, 2005 18:16:03 GMT 1
jaa vind ik ook Ahhh superjammer!! Maja wel iets om naar uit te kijken he!!
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 25, 2005 21:22:22 GMT 1
Ik weet het niet precies... Maar ik krijg waarschijnlijk (Ben ik wel zeker) de engelse versie. Maar ik denk dat het niet zoveel langer kan duren voor hij hier uitkomt in het nederlands...
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 26, 2005 15:45:26 GMT 1
Ik weet het niet precies... Maar ik krijg waarschijnlijk (Ben ik wel zeker) de engelse versie. Maar ik denk dat het niet zoveel langer kan duren voor hij hier uitkomt in het nederlands... Tsja dat is waar, ik denk het eigenlijk ook...
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 26, 2005 16:14:30 GMT 1
volgens mij ergens in november ofzo duurt dus nog ff Kan ik hem dan voor mijn verjaardag vragen..!
|
|
|
Post by Liz on Jan 26, 2005 21:21:02 GMT 1
Kan ik hem dan voor mijn verjaardag vragen..! zou ik ook kunnen doen...maar dan zou ik nog twee maanden langer moeten wachten dus...kkoop m wel zelf
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 27, 2005 16:03:18 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 27, 2005 14:27:16 GMT 1
Dit was volgens mij al bekend hoor maar ik denk zeg ut n0g even:
Harry Potter en de Halfbloed Prins J.K. Rowling, 2005 De Engelse editie van het zesde deel van de Harry Potter-serie, Harry Potter and the Half-Blood Prince, verschijnt wereldwijd op 16 juli 2005.
Uit deel vijf, Harry Potter en de Orde van de Feniks, het laatste hoofdstuk:
'Cornelis Droebel, de Minister van Toverkunst, bevestigde vrijdagavond in een korte verklaring dat Hij Die Niet Genoemd Mag Worden is teruggekeerd. "Tot mijn grote spijt moet ik bevestigen dat de tovenaar die zichzelf betitelt als Heer - nou, u weet wie ik bedoel - weer leeft en actief is," zei een vermoeid en geschokt ogende Droebel tegen de verzamelde pers.'
Voor Harry zal het zesde jaar op Zweinstein in het teken staan van de strijd tussen goed en kwaad, terwijl de krachten van Voldemort met de dag sterker worden…
De Nederlandse editie, Harry Potter en de Halfbloed Prins, verschijnt in november.
-----------------------------------------------------------------------
Potter-nieuws Omslagen Harry Potter and the Half-Blood Prince bekend
De omslagen van de Amerikaanse en Engelse edities van Harry Potter and the Half-Blood Prince zijn op 8 maart bekend gemaakt.
De Britse uitgeverij Bloomsbury en de Amerikaanse uitgeverij Scholastic lieten tevens weten dat de achterkanttekst van het zesde Harry Potter boek niet zal worden vrijgegeven voor 16 juli 2005. De tekst zou teveel onthullen over de plot van het verhaal.
---------------------------------------------------------------------- En z0als ik heb geh0ord komt dit jaar ook de film: Harry Potter and the G0blet of Fire 0ok uit!
|
|
|
Post by piperfananne on Mar 27, 2005 19:05:27 GMT 1
Dit was volgens mij al bekend hoor maar ik denk zeg ut n0g even:
Harry Potter en de Halfbloed Prins J.K. Rowling, 2005 De Engelse editie van het zesde deel van de Harry Potter-serie, Harry Potter and the Half-Blood Prince, verschijnt wereldwijd op 16 juli 2005.
Uit deel vijf, Harry Potter en de Orde van de Feniks, het laatste hoofdstuk:
'Cornelis Droebel, de Minister van Toverkunst, bevestigde vrijdagavond in een korte verklaring dat Hij Die Niet Genoemd Mag Worden is teruggekeerd. "Tot mijn grote spijt moet ik bevestigen dat de tovenaar die zichzelf betitelt als Heer - nou, u weet wie ik bedoel - weer leeft en actief is," zei een vermoeid en geschokt ogende Droebel tegen de verzamelde pers.'
Voor Harry zal het zesde jaar op Zweinstein in het teken staan van de strijd tussen goed en kwaad, terwijl de krachten van Voldemort met de dag sterker worden…
De Nederlandse editie, Harry Potter en de Halfbloed Prins, verschijnt in november.
-----------------------------------------------------------------------
Potter-nieuws Omslagen Harry Potter and the Half-Blood Prince bekend
De omslagen van de Amerikaanse en Engelse edities van Harry Potter and the Half-Blood Prince zijn op 8 maart bekend gemaakt.
De Britse uitgeverij Bloomsbury en de Amerikaanse uitgeverij Scholastic lieten tevens weten dat de achterkanttekst van het zesde Harry Potter boek niet zal worden vrijgegeven voor 16 juli 2005. De tekst zou teveel onthullen over de plot van het verhaal.
---------------------------------------------------------------------- En z0als ik heb geh0ord komt dit jaar ook de film: Harry Potter and the G0blet of Fire 0ok uit! Dat is heel beter!!!! cool.. hoe kom je aan die informatie? bepaalde site ofzo?
|
|