Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Jan 11, 2006 19:06:18 GMT 1
zal ik mezelf toch ook maar eens voorstellen Naam: Sanne geb.datum: 15-12-1987 woonplaats: Delfzijl ( in groningen) school: 6vwo vervolg: mbrt (medische beeldvormende en radiotherapautische technieken) waarschijnlijk duaal in het Deventer ziekenhuis Hobby's: lezen, charmed kijken films kijken, koken huisdieren: 2 honden (Wanda & Donna) 2 katten( Sila & Dori) en een konijn ( Bruno:P vond ik wel een stoere naam) Favoriete film: The Color Purple Favoriete boek: Pride & Prejudice Favoriete schrijvers: JK Rowling, Dan Brown Favoriete muziek: Van alles!! Maar de ene keer anders dan de andere keer, verschilt steeds. Ben nu ff gek van Aretha Franklin, Sugababes, Pussycat Dolls en Céline Dion, niet één soort muziek dus. Favoriete acteur: Mel Gibson, Whoopi Goldberg, Holly Marie Combs, Alyssa Milano, Rose McGowan, Brian Krause Favoriete Charmedpersonage: Paige en Chris (old Chris) en dat was het wel zo'n beetje denk ik
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jan 11, 2006 19:07:38 GMT 1
huh zie net iets heel vreemds staan... girlthingycat dolls....whaha ik bedoel Pussycat Dolls
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jan 11, 2006 19:09:07 GMT 1
whaha nou heb ik het dus echt niet meer, k lig hier gewoon krom van het lachen mag je hier sommige woorden niet zeggen hahaha wat ik dus bedoel P u s s y c at Dolls hopen dat het zo lukt
|
|
|
Post by Liz on Jan 11, 2006 21:03:26 GMT 1
wat ik dus bedoel P u s s y c at Dolls hahaha, lol, ja t lijkt ook wel heel erg veel op elkaar ~not~
@ Jacky: welkom!
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jan 12, 2006 15:09:34 GMT 1
haha, nee zo bedoel ik t niet, maar waarschijnlijk zijn hier bepaalde woorden die je niet mag typen. en dan wordt dat automatisch in een ander woord verandert. Op een een of andere chat heb je bijvoorbeeld als je msn zegt dan wordt dat op het scherm geplaatst als het woord "papier" kheb alleen geen flauw idee waarom precies dat woord
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 12, 2006 15:57:04 GMT 1
haha, nee zo bedoel ik t niet, maar waarschijnlijk zijn hier bepaalde woorden die je niet mag typen. en dan wordt dat automatisch in een ander woord verandert. Op een een of andere chat heb je bijvoorbeeld als je msn zegt dan wordt dat op het scherm geplaatst als het woord "papier" kheb alleen geen flauw idee waarom precies dat woord Omdat het Engels is voor een vrouw's genitaliën.
|
|
|
Post by Liz on Jan 12, 2006 21:56:23 GMT 1
ah, ik snap het maar girlthing en p.ussy ... hoe verzinnen ze het? en msn - papier slaat al helemáál nergens op. *lol* (t zal wel niet mogen omdat het een soort van reclame is ) ik was er al wel achter dat er bij sommige 'verboden' woorden sterretjes komen te staan, zodat het halve woord maar leesbaar is...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 14, 2006 18:37:13 GMT 1
Er is een lijst met woorden die verboden zijn, en die kan ik editten. Sommige zijn wel dom, omdat het alleen voorkomt in het Engels, maar ik heb ze maar gewoon laten staan. Het is ook best wel onzin dat MSN verboden wordt, want dan zou je eigenlijk ook calvé ofzo moeten verbieden.
|
|
|
Post by laura on Jan 20, 2006 19:10:31 GMT 1
Naam:Laura Geb.Datum:31-12-1982 School: Inholland Alkmaar Provincie: Noord-Holland Hobby`s:Lezen, computeren, Aikido en niets doen Favo schrijver:Verginia Andrews Favo Serie`s: Charmed,ER, Lost Favo Tv-zender: Net 5 Lievelingsdier: Dolfijn Favo Films:Legends of the fall, alle HP-films Favo Boek: Bloemen op zolder Favo Actrice:Holly Mary Combs, Sandra Bullock Favo Acteur:Orlando Bloom Favo Vakantieland: Griekenland
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jan 20, 2006 20:18:37 GMT 1
Naam:Liz Geb.Datum:08-07-1990 Provincie:Zuid-holland Hobby`s:Dansen,zingen en van alles doen Favo schrijver: geen idee Favo Serie`s: Charmed,friends Favo Tv-zender:Net 5 Lievelingsdier: Konijn Favo Films:hp films,scary movie Favo Boek: Veel Favo Actrice:Holly Marie Combs,Nicole Kidman Favo Acteur:Brad Pitt Favo Vakantieland:Turkije
|
|
zi
Innocent
|
Post by zi on Oct 31, 2008 12:05:49 GMT 1
|
|