|
Post by halliwellsister on Jan 12, 2005 16:10:56 GMT 1
naam: daphne geboortedatum: 02-06-1990 school:3vmbo hobby: charmed kijke, msn, skieen vervolgopleiding: waarschijnlijk naar de toneelschool waarneer aan charmedverslaafd: teon ik in de eerste zat denk ik dus 2 jaar geleden favo actrice: kirsten dunst favo acteur: chad micheal murray favo charmed actrice: holly marie combs favo charmed acteur: brian krause favo serie(eigenlijkeen overbodige vraag maar toch): CHARMED!!!!
|
|
|
Post by maja on Jan 14, 2005 20:06:40 GMT 1
Wat betekend LotR? Is dat Lord of de ring, of iets anders? Da's ook vroeg, ik keek het wel eens in groep 8, maar m'n moeder vond dat ik het niet meer mocht zien, ze vond het te "gruwelijk" ofzo. Maarja, nu ze de gezichten van de orcs in LotR heeft gezien, wil ze de films niet zien en de boeken niet lezen, beetje raar.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 14, 2005 20:08:20 GMT 1
Wat betekend LotR? Is dat Lord of de ring, of iets anders? Lord of the Rings, ja
|
|
|
Post by maja on Jan 14, 2005 20:14:59 GMT 1
Dat dacht ik al. Ik heb geen een van de drie films van ''Lord of the Ring'' helemaal gezien. Maar het verhaal lijkt me wel leuk.
|
|
|
Post by stardust on Jan 18, 2005 20:25:25 GMT 1
Naam: Yonne Geboortedatum: 30-12-1985 Woonplaats: Groningen Opleiding: Scandinavische talen en culturen Hobby's: internetten, lezen, schrijven, tekenen/schilderen, websites maken, Charmed en Gilmore Girls kijken Favo charmed acteur: Geen Favo charmed actrice: Rose McGowan (Paige) Favo film: Amélie Favo muziek: Alternatief/rock-pop-ish
|
|
|
Post by lissieke on Feb 4, 2005 20:42:52 GMT 1
naampie: Liesbeth verjaardag: 25 november favo tv shows: charmed, home and away, buffy, angel, gilmore girls,.... favo charmed personage: CHRIS!!! (van de meisjes phoebe en paige) favo charmed koppel: piper en leo favo charmed aflevering: oh my goddes 1 & 2 minst favo aflevering: it's a bad bad world 1 & 2. omdat chris daarin doodgaat. ga even naar m'n site: groups.msn.com/halliwellsistersonline
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 6, 2005 11:41:40 GMT 1
vooruit dan maar weer ... Naam: Hyun Geboortedatum: 23/1/'88 Woonplaats: Oudehaske (klein dorp jah , in Friesland ... ) School: VWO-6de klas (bij onze admin Lysbert in de klas zelfs ;D) Hobby's: chillen, piano spelen, tv kijken/computeren, tekenen, muziek schrijven/luisteren, mineralen-verzameling, vast nog wel meer ... Serie: njah hierzo moet ik natuljik Charmed vooropzetten ;D , pff verder The X Files, CSI, Silent Witness, ... Film: LOTR, The Ring (nee dat is iets anders dan LOTR ), King Arthur, Troy, The 6th Day, Hannibal, ... Beste aflevering Charmed: ik denk 7x09 "There's Something About Leo" ... Beste personage Charmed: Piper!!!1 ;D Pffff en nou is et 10 voor 1 en ben al op vanaf 7 uur , (gaaaaaaaaaap, ahem pardon) dusseh doeeeiiz en weltruste mensen! ;D Trusten!
|
|
|
Post by Kelly on Feb 10, 2005 20:48:56 GMT 1
Trusten! Haha..!!!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 6, 2005 10:46:53 GMT 1
Naam:Melisa School: Jan Antonie Bijloo (Basisschool Groep: 7 Provincie: Zuid-Holland Hobby`s: Streetdance,zwemmen,volleybal,handbal en zingen. Favo schrijver: Francine Oomen Favo Serie`s: Charmed,Gilmore Girls,Roseanne,Will & Grace , Desperate Housewives,ER Favo Tv-zender: Net 5. Mijn Idool:Hilary Duff Lievelingsdier: Dolfijn Favo Films:Raise Your Voice,A Cinderella Story,Cadet Kelly,It takes two,New York Minute,Princess Diaries (1 &2),Miss Congenialty (1) (Heb nummer 2 nog niet gezien). Favo Boek: Hoe overleef ik met/zonder jou Favo Actrice:Hilary Duff,Alyssa Milano Favo Acteur:Chad Micheal Murray Favo Vakantieland: Turkije
xxxxxxx Meliz
|
|
|
Post by P3rules on Apr 16, 2005 20:56:54 GMT 1
naam: christine geboren: 02-12-1988 (dus nu 16 jaar) woont in: Leiduh (leiden) school: BOnaventuracollege(burgravenlaan) vervolg opleiding: Spw (lerares) favo acteur: Holly marie combs / piper favo schrijver: Kate Cann favo boek: Fiësta favo film: the green mile favo site: overalcharmed.tk hobby´s: mjoeziek luisteren/spelen, msnen, schaatse, tv-kijken en natuurlijk shoppen met me friends
christine
|
|
|
Post by Mariet on Apr 19, 2005 21:19:27 GMT 1
He wat grappig, jij woont vlak bij mij in de buurt ;D
|
|
|
Post by P3rules on Apr 25, 2005 17:15:54 GMT 1
waar woon jij dan??
|
|
|
Post by Mariet on Apr 27, 2005 14:04:03 GMT 1
Noordwijk ;D
|
|
|
Post by phoebefan on May 19, 2005 16:08:33 GMT 1
Naam:Melisa School: Jan Antonie Bijloo (Basisschool Groep: 7 Provincie: Zuid-Holland Hobby`s: Streetdance,zwemmen,volleybal,handbal en zingen. Favo schrijver: Francine Oomen Favo Serie`s: Charmed,Gilmore Girls,Roseanne,Will & Grace , Desperate Housewives,ER Favo Tv-zender: Net 5. Mijn Idool:Hilary Duff Lievelingsdier: Dolfijn Favo Films:Raise Your Voice,A Cinderella Story,Cadet Kelly,It takes two,New York Minute,Princess Diaries (1 &2),Miss Congenialty (1) (Heb nummer 2 nog niet gezien). Favo Boek: Hoe overleef ik met/zonder jou Favo Actrice:Hilary Duff,Alyssa Milano Favo Acteur:Chad Micheal Murray Favo Vakantieland: Turkije
xxxxxxx Meliz Hooi,,, Wil ff melden dat ik xcharmedx ben.Ik had mezelf perongeluk delete Maar dat maakte niks uit dus heb ik een nieuwe gemaakt.Ik kom hier een beetje laat mee,,sorry,,.En ook over charmed159,ze is mijn zusje.Daarom leken onze namen op elkaar.Ik heb haar heel veel keer gezegd dat ze het niet moest doen (schelden enzo).Maar dat deed ze toch.Ik heb ook niet gereageerd in topics waar b.v. iets instond over dat ik niet meer een member ben enzo.Sorry daarvoor.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 19, 2005 16:16:31 GMT 1
Ooh dat geeft niet joh! Bedankt voor je uitleg, nu is het allemaal weer duidelijk! Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 19, 2005 18:30:53 GMT 1
Hoe komt het dan dat je post-getal weer zo hoog is?
|
|
|
Post by phoebefan on May 20, 2005 14:53:27 GMT 1
Hoe komt het dan dat je post-getal weer zo hoog is? Sorry,ik snap je even niet.
|
|
|
Post by alpha on May 20, 2005 15:45:44 GMT 1
misschien door te posten ? ...
btw ik had men naam iets van 10 dagen gelden ofzo veranderd van Alpha naar Odin.
maar ik bedacht net ook je kan toch gewoon op de user klikken en dan zie je zen profiel en email/website/etc ... ?
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 20, 2005 19:02:24 GMT 1
Naam: Tamara Leeftijd: 14 jaar School: 3 vwo Plaats: z-holland Hobbys: hockey,tennis,zeilen Favo dieren: honden Favo actrices: Alyssa Milano ;D en Cameron Diaz Acteurs: Brad Pitt, Orlando Bloom en Johnny Depp Films: Team America, Clueless en the Ring 1 Tv: Charmed! verder Gilmore girls en the OC Muziek: the White Stripes, Jimi Hendrix, Good Charlotte Boek: In de ban van de ring, van j.r.r Tolkien Verslaafd sinds: ehm,ik begon 3e seizoen ofsow, maar hep nu alle herhalingen gezien dus
|
|
jacky
Innocent
The power off three will set us free
|
Post by jacky on Jan 11, 2006 17:58:44 GMT 1
Naam: Jacky Bouwjaar: 24-08-1962 Provincie: Noord Holland Getrouwd Ja met Jan Huisdieren Elvis hond en Vlekje de poes Werkt: jazeker als servicemedewerkster oftwel gewoon kassiere bij een benzinepomp ahaha Favo Serie: Ja wat denk je Charmed en Csi en Medium Verslavingen: niet veel maar charmed is wel ergggg verslavend... Kan die banden niet genoeg zien . Intresse oftewel Hobby's : niet veel maar het paranormale en spirituele intreseert me erg...
|
|