|
Post by Bernadet on Jan 3, 2005 12:11:34 GMT 1
Hier is op het idee van Lysbert de stel-je-zelf-voor-topic..!
Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 3, 2005 19:15:55 GMT 1
Naam: Bernadet de Vries geboortedatum: 02-10-1989, Emmen School: Drenthe College, eerste jaar Opleiding: MTRO Toerisme Hobby's: Streetdance
[/b]
|
|
|
Post by Mariet on Jan 3, 2005 21:11:45 GMT 1
Naam: Mariëtte Verhoeven Geboortedatum: 11-12-1990 Woonplaats: Noordwijk School: Leeuwenhorst Niveau: Atheneum Vervolgopleiding: Fotografe opleiding Hobby's: Paardrijden, Skaten, Gedichten Schrijven, Verhaaltjes Schrijven, Tekenen (soms), Tv en Internetten ;D Huisdieren: Hond (Misty), Kat (Sammy), eigenlijk geen huisdier maar zet haar er toch bij: Paard (Indy) En tja.. Broertje (Frans). Favo charmed acteur: Julian McMahon (Cole) Favo charmed actrice: Alyssa Milano (Phoebe) Favo film: Pirates of the caribbean! Favo muziek: Van alles. O.a. van Evanescence, Hilary Duff, Di-rect en filmmuziek (lion king, brother bear)
|
|
|
Post by Liz on Jan 3, 2005 21:12:33 GMT 1
Naam: Liz (ok...ik beken, het is niet m'n echte naam : geb.datum: 29.01.1987 woonplaats: Doetinchem school: hbov, Nijmegen (uitgeloot voor geneeskunde ) Hobby's: sporten (aerobic, fitness), lezen, films en charmed kijken... huisdieren: hond (een appenseller) en schapen
Favoriete film: Pirates of the Caribbean en Interview with the vampire, the Phantom of the Opera, Moulin Rouge... Favoriete boek: mijn naam is Lestat - Anne Rice Favoriete schrijvers: Anne Rice, JK Rowling Favoriete muziek: (gotic)rock (evanescence, Within Temptation, HIM, The Rasmus) Favoriete acteur: Orlando Bloom, Johnny Depp
Favoriete series: Charmed (hoe kan het ook anders ), Lost, Grey's Anatomy Favoriete Charmedpersonage: Paige en Chris
|
|
|
Post by Kelly on Jan 3, 2005 21:22:25 GMT 1
Naam: Kelly de Vries Geboortedatum: 02-04-1992, Emmen School: Esdal College Niveau: VMBO, 1ste jaar Hobby's: streetdance, skaten en nog wel meer dingen..!
Ik heb 1 zus das Bernadet (ook van ut forum..! )
Huisdieren: Poes (Blossom) Favo acteur: Cole van charmed.. orlando bloom..! en nog veel meer..!!!
[/b]
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 4, 2005 12:24:09 GMT 1
Owh jah.. was ik ook vergeten haha..
Huisdieren: Poes (Blossom).. Favo. Film: HP 1/2/3, Pearl Harbor, Santa Claus.. Favo. Boek: HP 1/2/3/4/5 Favo. Schrijver: J.K Rowling.. Favo. Actrice: Alyssa Milano.. Favo. Acteur: Julian Mcmahon, David Boreanez, Orlando Bloom..
[/b]
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 4, 2005 13:05:23 GMT 1
Naam:Sahel Geb.datum: 12-05-92 Woonplaats: Grijpskerk school:W.L schoolniveau:Gymnasium:P hobby's:Volleyballen Vervolg..? Huisdieren:Niet FovoFilm:? FovoBoek:? fovo schrijfer(ster): Carry Slee of zo weet iik veel..;D Fovo Muziek: R&B,Hiphop En Rap.. Fovo actrice: Alyssa Milano!!
|
|
|
Post by piperfananne on Jan 4, 2005 13:57:45 GMT 1
Naam: Anne Geb.datum: 27-10-1990 Woonplaats: Elst.. (GLD) School: OBC Elst Schoolniveau: VWO Hobby's: Handballen, Charmed kijken, MSN/Internet Vervolg: Hotelschool o.i.d Huisdieren: Poezen, Hond, Vogels, Geiten, Kippen Favo Film: Horror/Komedie Favo Boek:Harry Potter Favo Schrijver/Schrijfster: J.K. Rowling Favo Muziek: Hardcore! Favo Actrice: Verschillende.. BV Julia Roberts..
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 5, 2005 19:30:31 GMT 1
Naam: Joy Leeftijd: 14 jaar Schoolniveau: 3de jaar Haartooi Hobby's: Charmed kijken, Computeren, MSn'en Huisdieren; 3 katten (Moppie, Mona en Swiffer, en we gaan er nog eentje kopen) en een goudvis. Favo boek: HP 5 Favo Film: VampireClan Favo actrice: Alyssa Milano Favo acteur: Drew Fuller
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2005 22:50:03 GMT 1
Naam: Bianca Geboortedatum: 24-09-1987 School: 6VWO Vervolgopleiding: Waarschijnlijk Rechten aan de universiteit van Leiden Favo charmed acteur: Julian McMahon as Cole Favoriete film: Pirates of the Caribbean.. -> Johnny Depp as Captain Jack Sparrow! Favo muziek: R&B Favo boek: Harry Potter Favo schrijver: JK Rowling Huisdieren: Hamster en 2 parkieten Hobby: Volleyballen, charmed kijken, hp lezen, msnen, uitgaan, shoppen Wanneer Charmed verslaafd: Hmm dat moet in groep 7 of 8 zijn geweest.. ik denk groep 8, toen vertelde mijn vriendinnen erover.. dat is dus in 1998 denk ik..6 jaar geleden? w0w
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jan 6, 2005 17:24:27 GMT 1
Naam: Lysbert Provincie: Friesland Geboortedatum: 04-10-1987 School: 6VWO Vervolgopleiding: Waarschijnlijk Geneeskunde in Groningen Favo charmed acteur: Drew Fuller Favoriete film: Pirates of the Caribbean (Jack Sparrow ), Harry Potter, LotR, Finding Nemo Favo muziek: Maroon 5, Dido Favo boek: Harry Potter, Wie Scheep Gaat Huisdieren: Kat, vis en ik wil graag een konijn Hobby: Saxofoon spelen, volleybal, website's maken, Charmed, lezen. Wanneer Charmed verslaafd: Vanaf de aflevering "How To Make A Quilt Out Of Americans"
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 7, 2005 13:11:54 GMT 1
Naam: Martine Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Katwijk Geboortedatum: 02-09-1981 School: heb Mavo & MBO (adm.richting) gedaan Vervolgopleiding: MBA (Moderne Bedrijfsadministratie) is een thuis studie Werk: Administratief Medewerkster Favo charmed acteur: Brain Krause/Holly Marie Combs Favoriete film: Pearl Harbor, The Gladiator, LOTR Favo muziek: Marco Borsato/Delta Goodrem/Enya/Blof etc etc. Favo boek: Elfensprook (Feist) Huisdieren: Kat Hobby: Computer/Shoppen/Charmed/Marco Borsato/Zwemmen. Wanneer Charmed verslaafd: Vanaf de eerste aflevering!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 7, 2005 17:35:29 GMT 1
Ik ben zelf Charmedverslaafd geworden in de 2e klas ofzo, nog niet zo lang dus.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 7, 2005 17:40:20 GMT 1
ik in groep 6... Ik ben zelf Charmedverslaafd geworden in de 2e klas ofzo, nog niet zo lang dus.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 7, 2005 17:45:04 GMT 1
Da's ook vroeg, ik keek het wel eens in groep 8, maar m'n moeder vond dat ik het niet meer mocht zien, ze vond het te "gruwelijk" ofzo. Maarja, nu ze de gezichten van de orcs in LotR heeft gezien, wil ze de films niet zien en de boeken niet lezen, beetje raar.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 7, 2005 17:49:48 GMT 1
hahaha Da's ook vroeg, ik keek het wel eens in groep 8, maar m'n moeder vond dat ik het niet meer mocht zien, ze vond het te "gruwelijk" ofzo. Maarja, nu ze de gezichten van de orcs in LotR heeft gezien, wil ze de films niet zien en de boeken niet lezen, beetje raar.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 7, 2005 17:53:53 GMT 1
Maar dat was niet om te lachen hoor.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 8, 2005 12:38:31 GMT 1
nee okee ik snap het.. nee ik mocht eerst ook geen charmed kijken ik deed het gwoon.. maar later begonnen zij het ook leuk te vinden dus.. Maar dat was niet om te lachen hoor.
|
|
|
Post by miesje on Jan 8, 2005 14:07:45 GMT 1
Vaag, ik mocht gewoon vanaf het begin al Charmed kijken, ok ik zag het pas vanaf seizoen 3, maar ind e herhalingen heb ik gewoon alles daarvoor gezien
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:32:26 GMT 1
hmm.. ik keek al van seizoen 1 volgens mij niet de 1e maar de 9e ofzo.. Vaag, ik mocht gewoon vanaf het begin al Charmed kijken, ok ik zag het pas vanaf seizoen 3, maar ind e herhalingen heb ik gewoon alles daarvoor gezien
|
|