|
Post by Kelly on Jan 3, 2006 17:37:12 GMT 1
Haaiii.. wou ff weten wat jullie nu vinden van seizoen 8.. *Ik vind het Top.. echt heel leuk.. Moet zo doorgaan..
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jan 4, 2006 13:03:23 GMT 1
Ik vind deze seizoen ook heel leuk. Beter dan die seizoen over de Avatars. Wel jammer dat Brody dood is.
|
|
|
Post by Kelly on Jan 4, 2006 13:54:03 GMT 1
Ik vind deze seizoen ook heel leuk. Beter dan die seizoen over de Avatars. Wel jammer dat Brody dood is. jaa dat is wel jammerr..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 4, 2006 18:04:00 GMT 1
Ach ja, hij is een WhiteLighter en hij zei tegen Paige iets van 'Wie zegt dat we elkaar nooit meer zullen zien' of iets dergelijks, dus misschien komt hij nog terug Verder vind ik dit seizoen best goed in vergelijking met seizoen 7, wat ik het minste seizoen van allemaal vond. Hoewel ze nog steeds niet op hetzelfde niveau zitten als toen in seizoen 3 en 4. En niet alleen omdat Cole en toen inzat Het was toen gewoon spannender, er gebeurde meer.. Ze deden meer.. Ach ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar dit seizoen is op zich ook wel goed ^^
|
|
|
Post by Kelly on Jan 5, 2006 11:54:53 GMT 1
Ik vind met dit seizoen..: dat het spannender is geworden.. het begon ook heel raar.. ze waren hun zelf nog wel .. maar de anderen zagen hun als iemand anders.. ik vind dat heel mooi bedacht.. het verhaal is wel een stuk anders geworden.. maar dat vind ik juist heel mooi..^.^
|
|
|
Post by Liz on Jan 5, 2006 17:19:59 GMT 1
Het is inderdaad veel beter dan seizoen 7 maarja, slechter kon het bijna niet toch? Dit seizoen is best ok. Ik kijk er eindelijk weer echt met plezier naar. Het hele gebeuren met Billie vind ik erg slim bedacht: normaal zijn ze met z'n 3en en vechten ze met demonen. Zo was het al 7 seizoenen lang. Nu proberen ze het zelf zo min mogelijk te doen, en hebben ze een soort hulpje, én er is een nieuwe heks in het verhaal die geen halliwell is. Best slim bedacht
Wel zonde dat Leo weggaat na de 10e aflevering...maar aan de andere kant, hij heeft nu niet echt een grote rol meer in de serie he...volgens mij is hij gewoon een beetje uitgespeeld om het zo maar te zeggen toch blijft het zonde, hij hoort er wel bij...
|
|
|
Post by Kelly on Jan 5, 2006 20:55:32 GMT 1
Ik heb nog helemaal niet gehoord dat leo er uitgaat.. weet je ook waar dat staat.. waar heb je het van? ..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2006 21:12:03 GMT 1
Leo zou sowieso maar zeer weinig afleveringen in dit seizoen mee doen, als ik het goed heb, maar 10 afleveringen.. En nu komt er die aflevering.. Vaya Con Leos oid, en uhh daar gaat Leo een tijdje weg Maarja het is idd wel zo dat hij een beetje uitgespeeld is, hij heeft geen krachten meer en kan ook niets meer doen. Ik vind het trouwens nog steeds raar dat ze nog geen nieuwe Whitelighter hebben... Wie moet ze nu healen enzo..? Gaan ze dan telkens de Elders roepen.. die ze in het begin niet eens mochten zien Alles is wel erg veranderd als je er zo over nadenkt
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jan 5, 2006 21:44:31 GMT 1
Gaat Leo weg? ?? Dat is zielig voor Piper!!!! Ik denk dat als Leo weg gaat, Kyle weer terug zal komen. Hij zal denk ik wat met Paige hebben. Ik heb op een website gelezen dat de achternaam van de (toekommige) kind van Paige Brody is (Kyle is de vader). Weet niet of het wel waar is. Ik hoop van wel.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2006 22:07:05 GMT 1
lmao! Ik vraag me af wat voor sites jij leest ^_^ Eerst zie je ergens staan dat Phoebe kinderen krijgt die de achternaam Halliwel-turner hebben en nu Paige kinderen met de achternaam Brody ^^ Ik heb ergens het gevoel dat dit niet de betrouwbaarste site is die er is En Leo... gaat niet vrijwillig weg ^^
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jan 5, 2006 22:28:11 GMT 1
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2006 22:33:47 GMT 1
Ik bedoelde er verder niets mee Ik vond het gewoon wel grappig dat dat zo op een site zou staan ^_^ Maar het blijkt dus een RPG te zijn ^^
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jan 5, 2006 22:48:37 GMT 1
Zand erover!
|
|
|
Post by Kelly on Jan 6, 2006 13:08:31 GMT 1
Goed zoo.. ^.^ Maar is het wel waar dan.."?
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jan 6, 2006 13:47:29 GMT 1
Dat weet ik niet.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 6, 2006 14:15:39 GMT 1
Ik vind het een spannend seizoen tot nu toe (ik heb tot aflevering 10 gezien)
|
|
|
Post by Kelly on Jan 7, 2006 12:57:53 GMT 1
Ik heb alles gewoon gezien.. en ik vind dit gewoon een top seizoen.. echt waar!! ^_^
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 29, 2006 12:19:19 GMT 1
Ik kon vrijdag Charmed niet helemaal zien, dus ik zat al klaar met de videorecorder in de aanslag, komt opeens weer de eerste aflevering -__-. Gelukkig dat ze volgende week wel weer een nieuwe uitzenden, maar dit sloeg weer nergens op. Even tussendoor de eerste afleverning en daarna weer verder met waar we gebleven waren.. Pff. Net5
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 18, 2006 19:04:22 GMT 1
En alweer een oude -__- Was het al bekend dat er weer geen nieuwe kwam? Lekker weer dit, ik heb het ook niet afgekeken, dus stond er ergens dat er volgende week weer een nieuwe charmed ofzo kwam? Als je dan toch gaat herhalen doe dan even wat afleveringen van seizoen 3 erdoorheen
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 22, 2006 13:15:27 GMT 1
Ik blijf hier maar achter elkaar posten Maar ik heb net de gids gezien van volgende week, omdat ik wilde weten of LOST echt weer zou beginnen Dat begint inderdaad weer, en Medium wordt verschoven naar half 9. Maar Charmed is blijkbaar foetsie.
|
|